Keleivių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Link“ turi džiugių žinių keliaujantiems traukiniais. Jau šį rudenį įsigyti traukinio bilietus bus galima per mobiliąją programėlę, atnaujintoje internetinėje svetainėje ir stotyse esančiuose bilietų pardavimo automatuose. Bendrovė pasirašė sutartį su jungtinės veiklos pagrindu dirbančia įmone UAB „Fortevento“ ir Estijos įmone „Turnit“ dėl naujos bilietų pardavimo sistemos diegimo.

„Šis pokytis pagerins mūsų klientų kelionės patirtį – įsigyti bilietus bus galima žymiai patogiau ir greičiau. Palengvės ir visas kelionės planavimas: susikurtoje asmeninėje paskyroje bus galima laikyti įsigytus bilietus, matyti duomenis apie savo keliones, gauti pranešimus apie svarbius pokyčius, naudotis dinaminės kainodaros pasiūlymais, dalyvauti lojalumo programoje bei pasinaudoti kitais privalumais. Ateityje į mobiliąją programėlę planuojame integruoti ir kitas transporto rūšis, kad klientas galėtų susiplanuoti kelionę nuo durų iki durų – ir su vienu bilietu“, – pasakoja „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

L. Baužys priduria, kad ši bilietų pardavimo sistema ne tik pakeis bilietų įsigijimo ir kelionės planavimo patirtį, bet ir suteiks pridėtinę vertę bendrovei – geriau pažįstant klientus, suprantant jų poreikius ir įpročius, bus efektyviau kuriamos ir vystomos paslaugos. Kartu suplanuota, kad pirkti bilietus patogu būtų visiems keleiviams, tarp jų – ir individualių poreikių turintiems asmenims.

Estų bendrovės „Turnit“  sukurtomis sistemomis naudojasi daugiau kaip 40 keleivių vežimo operatorių, tarp jų – tokios įmonės kaip „Nettbuss“, „Eurolines“, „Transdev“, „Lux Express“, „Isilines“, „Slovak Lines“ ir kt.

„Bendradarbiavimas su pirmaujančiais Europos keleivių vežėjais leido mums išvysti platformą, užtikrinančią sklandžią ir pozityvią patirtį per įvairius pardavimo kanalus – mobiliąją programėlę, internetinį puslapį, bilietų pardavimo automatus ar kasas – tuo pat metu suteikiant aukščiausio lygio duomenų apsaugą. Praktinė patirtis su minėtomis įmonėmis padės mums bendrovėje „LTG Link“ įdiegti stiprią pardavimų platformą, kurios esminiai privalumai – pardavimų augimas ir sumažėjusios veiklos sąnaudos“, – pasakoja „Turrnit“ generalinis direktorius Andres Osula.

Naujoji bilietų pardavimo sistema įsigyjama „SaaS“ (programinės įrangos kaip paslaugos) pagrindu. Sutartis pasirašyta 5 metų laikotarpiui, maksimali vertė siekia 7 mln. eurų.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

16 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist