Galvoju, kad gėjot paieškot nuotraukos su tarpmiestiniu/tarptautiniu traukiniu, o ne Stokholmo priemiestiniu SL-trafik traukiniu, kuriuo žmonės iš priemiesčių važinėja į darbą ir mokslus 🙂
Šitie traukiniai po Europą tikrai nevažinės.
Visi tie traukinių bilietai turi būti įteikti skurstančių šeimų vaikams. Juos turėtu skirstyti, dalinti socialinio aprūpinimo skyriai. Gavusiųjų bilietus sąrašai paskelbti viešai, pvz. seniūnijų, bendruomenių ribose, vietinėje spaudoje ir t.t. Neturi pasikartoti tarybinių laikų liga; kai į karvių melžėjų ekskursiją, važiuoja kolūkio pirmininko dukra studentė.
O galėtų kelionę į Klaipėdą nuleisti į rinkos kainą. Ir pergalvoti tą nuostabią idėją klimato krizės metu apmokestinti dviračius. Vežtis dviratį traukiniu į Klaipėdą – 8eur, retas tiek per darbo valandą uždirba 🙂
Galvoju, kad gėjot paieškot nuotraukos su tarpmiestiniu/tarptautiniu traukiniu, o ne Stokholmo priemiestiniu SL-trafik traukiniu, kuriuo žmonės iš priemiesčių važinėja į darbą ir mokslus 🙂
Šitie traukiniai po Europą tikrai nevažinės.
Visi tie traukinių bilietai turi būti įteikti skurstančių šeimų vaikams. Juos turėtu skirstyti, dalinti socialinio aprūpinimo skyriai. Gavusiųjų bilietus sąrašai paskelbti viešai, pvz. seniūnijų, bendruomenių ribose, vietinėje spaudoje ir t.t. Neturi pasikartoti tarybinių laikų liga; kai į karvių melžėjų ekskursiją, važiuoja kolūkio pirmininko dukra studentė.
O galėtų kelionę į Klaipėdą nuleisti į rinkos kainą. Ir pergalvoti tą nuostabią idėją klimato krizės metu apmokestinti dviračius. Vežtis dviratį traukiniu į Klaipėdą – 8eur, retas tiek per darbo valandą uždirba 🙂