Nuomonė: kaip prijungti Vilnių prie Rail Baltica geležinkelio trasos

Komentarai 14

  1. Ignas says:

    Vėl METRO svaičiojimai???
    Išmesti pinigai tai. Metro gali statyti tik dideli miestai LABAI turtingos šalys – tai tiesiog užkasti pinigai.

  2. BEPRASMIS PROJEKTAS says:

    SIS PROJEKTAS YRA BEPRASMIS PINIGU ISTESKIMAS I BALA..TIESIOGINE PRASME…KOKS SKIRTUMAS KOKIA VEZE EUROPIETISKA AR RUSISKA VAZIUOSIME IKI KAUNO…NA BENDRAI YRA SKIRTUMAS ..TIE TRAUKINIAI KURIE VAZIUOS EUROPIETIKA , NEVAZIUOS IKI KLAIPEDOS…BET REIKALO TAI NEKEICIA.DEL KELIU TRAUKINIU PER DIENA REIK NAUJAI REKONSTRUOTI 100 KM GELEZINKELIO ????? AR TAI NE ABSURDAS ???? JUK NIEKAS I MARIJAMPOLE TRAUKINIU NEVAZIUOS O IR KELEIVIU TIEK NEBUS …O DEL TARPTAUTINIU TRAUKINIU,,,CIA JAU UZMIRSKIT… 21 AMZIUJE VISI JAU SKRAIDO LEKTUVAIS 😀 NET IKI VARSUVOS PER PARA NESURENKA PILNO AUTOBUSO….AISKU JEI YRA TIKSLAS PASITASKYT SIMTAIS MILIJONAU TADA SUPRANTAMAS TIKSLAS BET NEREIK UZMIRSTI KAD IR EKSPLOTACIJA NES MILIJONINIUS NUSTOLIUS NES REIKS PIRKT NAUJUS LOKOMOTYVUS KURIE TIKS TIK TAI VEREI, VAGONUS IR T.T O VEZT NEBUS KO….JEI MASTOME VALSTYBISKAI REIK SIO PROJEKTO ATSISAKYTI VIENAREIKSMISKAI O FINANSUS NUKREIPTI KAD IR VILNIAUS GATVIU TVARKYMUI , NAUJU TIESIMUI..NAMU RENOVACIJAI NE IKI 2050 O IKI 2030…VILNIUJE 500 KILOMETRU ZVYRUOTU GATVIU ..21 AMZIAUS SOTINE SU TRECDLIU ZVYRUOTU GATVIU !!!!!!!!! ..GRAUDU….APSKRITAI LABAI KEISTAS VALDZIOS PAZIURIS I STATYBAS…75.000.000 EUR . KONCERU SALEI ANT TAURO KALNO…BERODS 150.000.000 STADIONUI…GELZKELIUI CIA VEL SIMTAI MILIJONU …PROJEKTAI KURIE NIEKAIP NEPAGERINA EILINIU VILNIECIU GYVENIMO BET ISLEIDZIAMOS KOSMINES SUMOS ….JEI SUPRASTI VISO TO ABSURDISKUMA…..2021 VISO VILNIAUS GATVIU TIESIMUI ( TAI 1500KM) REMONTUI IR PRIEZIURAI SKIRTA….3.000.000 EURU !!!!!!!!!!!! TRYS…NET NE 30…. O KOKIUOSE NAMUOSE GYVENA VILNIECIAI ???? KRENTANTYS BALKONAI, APSIURE FASADAI, NUSNERKSTI KIEMAI, NET GATVIU SVARIAI PASISLUOT PINIGU NERA, GATVES ISLUZE, SALYGATVIAI ISKRYPE … !!!! PLANUOJAME KOSMODROMUS , O ELEMENTARIU DALYKU SUSITVARKYT NESUGEBAME JAU 30 METU…SOSTINEJE GYVENAME KAIP KOKIAME RUSIJOS UZKAMPIO GUBERNIJOS MIESTUKE…. KADA STATISTINIS VILNIETIS GALES PAGYVENTI GRAZIAI, VAKARIETISKAI SUTVARKYTAME MIESTE ???????

  3. Gyventojas says:

    Visada tą sakiau, kad geležinkelis į esamą caro laikų geležinkelio stotį esančia Naujininkuose yra didžiausias absurdas koks tik gali būt. Visa gyventojų masė yra kitoje miesto pusėje, kur Karoliniškės, Pilaitė, Justiniškės, Fabijoniškės ir tt. Jie niekada nesitrenks valandą kiaurai centro į Naujininkų stotį, kad važiuot į Kauną.
    Taip kad Šimašius daro šimtmečio klaidą pompastiškai vystydamas arinės Naujininkų stoties projektus.

    • MikrorajonVibes says:

      Dabartinio pagrindinio ‘transporto mazgo’ vieta strategiškai yra labai bloga. Norint iš tos vietos padaryti tikrą miesto transporto mazgą, reikės visiško VT tinklo permąstymo ir, greičiausiai, milijardinių investicijų į talpų beginį miesto transportą ir tunelius po senamiesčiu. Autobusais suvežti žmones ten iš gyvenamųjų rajonų patikimai ir patogiai tikėtis gali tik visiškai transporto planavime nesigaudantys žmonės. Kol VMS laikys galvą įkišę į smėlį, tol Vilnius neturės tikro transporto mazgo ir liks labiausiai automobilizuotu miestu su prasčiausių transportu ES. Laiko jau prarasta labai daug ir jis toliau yra praradinejamas ir toliau atsilikinėjame nuo kaimynų.

  4. Vilnietis says:

    Kažkas prisivalgė eilinį kart grybukų, kad nuolat siūlo tą baisią Pilaitę. Tai ten autobusų stotį norėta iškelt, tai vėl. Yra sostinėj stotys, yra aerouostas, ko nerimstat? Greičiau jau kitą merą išrinktumėm…

    • Nereikalingas says:

      Čia ne meras rašė, o Vilniaus Metro Sąjūdžio įkūrėjas. Matomai, stoty iškėlus į Pilaitę, galės vėl reikalaut, kad metro būtų iki jos nutiestas. Gudrus planas.

  5. Mare says:

    RB paskirtis – vilnietis per 30 min gales pasiekti Kauno oro uosta? Wtf?! Ar visi jau apsiruke anksciau laiko :)))
    Prieš savaite raše, kad RB darys iki Vilniaus oro uosto, idant tulas suvalkas galetu suskraidyt i briuseli, dabar kazkokius vejus atbulai surase. FUNTASTICA 😀

    • Nereikalingas says:

      Žmonių, važinėjančių į darbus tarp Vilniaus Kauno tikrai būtų daugiau nei į Briuselį, bet ta Pilaitė tai nesąmonė, nes iki jos nuvažiuot per visą Vilnių užtruktų ilgiau nei iki Kauno.

  6. MikrorajonVibes says:

    Miesto centrinė stotis yra ta vieta, kurioje turi kirstis visi įmanomi transporto maršrutai: tarptautiniai, tarpmiestiniai ir miesto autobusai ir traukiniai. Tada stotis tampa labiausiai pasiekiama vieta mieste ir visa miesto struktūra tampa aiškesne ir paprastesnė, o keliauti – paprasta ir aišku. Taip yra visuose normaliuose miestuose. Del to kokioj Rygoj ar Varšuvoje nėra diskusijų, kur eis RB – ji eis į centrines stotis. Deja, VMS turime visiškus nevykėlius, kurie to nesuprato ir toliau gyvena savo mikrorajoniniam pasauly, o Vilniaus ‘centrinis’ transporto ‘hubas’ yra kazkur miesto krašte sunkiai pasiekiamoje vietoje, aptarnaujamas tik padrikais autobusu maršrutais. Būtent del to miestas yra taip automobilizuotas – taip neįmanoma sukurti VT reikiamo dažnio ir patikimumo, kurio galima tikėtis iš ES miesto. Bet kokiu atveju – RB turi eiti tik į vietą, kur potencialiai ateityje galetų buti sukurtas tas centrinis hubas. Vieną dieną vis tiek ateis normalios chebros į VMS, kuri pradės kurti normalią VT sistemą pagal tą centrinio hub’o konceptą. Idealiai, stotis būtų populiacijos centre kur nors prie baltojo tilto, bet tai nėra realu. Todėl dabartinė stoties vieta yra turbut racionaliausias variantas. Tiesimas RB į dar tolimesnį priemiesty nei dabar (kaip Pilaitė) būtų klaida, kuria ateity reiktų taisyti pratęsiant linija iki centrinio miesto transporto hub’o, kuriame visi tikisi atsirasti kelionės pabaigoje (išskyrus VMS darbuotojus, kurie važinėja tik savo automobiliais ir Yandexu).

    • Ne Zykus says:

      Ne VMS čia siūlo planą, o pats metro sąjūdžio aktyvistas. Bet dėl metro niekas nestatys transporto mazgo Pilaitėje ir metro apskritai atsisakyta

      • MikrorajonVibes says:

        Jo, keistas pasiūlymas mazgą statyti Pilaiteje. Tokio dydžio miestui kaip Vilnius užtenka vieno rimto mazgo ir jis turi būti kuo arčiau centro, tikrai jau ne Pilaitėje 😀 Keistų idėjų ten metro sąjūdyje netrūksta matau. Bet aš palaikau juos vis tiek – vis kažkokią viziją turi susidelioję ne kaip VMS liuzeriai.

        • Robertas says:

          Gal ne Pilaitėje, bet tarkim prie Spaudos rūmų galėtų būti laikina RB stotis iki kol atsirastų lėšų pratęsti trasą tuneliu iki NMC, esamos stoties, oro uosto. Tuomet laikina stotis būtų panaikinta ir perkelta į NMC, bet traukinys užsuktų ir į senąją stotį bei oro uostą.

          • Nereikalingas says:

            Kokia prasmė iš tos laikinos stoties būtų?

        • Gyventojas says:

          Reikia ne iki Pilaitės, o pratęst bent iki Spaudos rūmų. Dar neseniai ten buvo tušti laukai. Bet trumpariagiai politikai šikniai nesugebėjo nieko numatyt ir suplanuot.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist