Kaip ji gali suvilioti, kai mieste nėra adekvačios VT infrastruktūros. Koks tikslas persėsti į autobusus ar troleibusus, kai iki reikiamo taško važiuosi tiek pat, ar net gerokai ilgiau. Įdomu kiek maršrutų yra su pilnavertėmis A juostomis, kurios tęstųsi per visą miestą? Kai mūsų VT turės galimybes judėti kaip tramvajus – tada aš sutinku, kad galima palikti tas mašinas nutolusiose rajonuose. O dabar kamščiai galioja ir VT transportui, nes pavažiavęs 50 m A juosta, jis turi įvažiuoti į bendrą kelią ir taip naudodamasis pirmumo teise – dar labiau kemša gatves.
Kitas momentas – norint nuvykti į tam tikras miesto dalis, reikia po kelis kartus persėsti. Visa kelionė užtrunka 1h ir daugiau, o su nuosavu transportu – 20 min. Nekalbu, apie tuos momentus, kai prasideda vaikų logistika po mokyklas ir būrelius, tada VT išvis netenka prasmės.
Kaip ji gali suvilioti, kai mieste nėra adekvačios VT infrastruktūros. Koks tikslas persėsti į autobusus ar troleibusus, kai iki reikiamo taško važiuosi tiek pat, ar net gerokai ilgiau. Įdomu kiek maršrutų yra su pilnavertėmis A juostomis, kurios tęstųsi per visą miestą? Kai mūsų VT turės galimybes judėti kaip tramvajus – tada aš sutinku, kad galima palikti tas mašinas nutolusiose rajonuose. O dabar kamščiai galioja ir VT transportui, nes pavažiavęs 50 m A juosta, jis turi įvažiuoti į bendrą kelią ir taip naudodamasis pirmumo teise – dar labiau kemša gatves.
Kitas momentas – norint nuvykti į tam tikras miesto dalis, reikia po kelis kartus persėsti. Visa kelionė užtrunka 1h ir daugiau, o su nuosavu transportu – 20 min. Nekalbu, apie tuos momentus, kai prasideda vaikų logistika po mokyklas ir būrelius, tada VT išvis netenka prasmės.