• Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
Pranešimas
MadeinVilnius.lt
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
      • Trakai
      • Lentvaris
      • Medininkai
      • Širvintos
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
      • Senasis Vilnius
      • Vilniaus miesto studija
      • Neatrastas Vilnius
    • Maistas
      • Sostinės geriausieji
      • Nauja vietelė
      • Vilniečiai rekomenduoja
      • Maistas ant ratų
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas
Suasmeninta
Šrifto dydžio keitimasAa
MadeinVilnius.ltMadeinVilnius.lt
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Transportas
  • Maistas
  • Statybos Vilniuje
  • Sportas
  • Istorija
  • Vilniaus istorija
  • Savaitės klausimas
Paieška
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
    • Maistas
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas

Atraskite mus

  • Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Vilniaus istorija
  • Maistas
  • Stilius

Populiariausi straipsniai

Naršykite šios dienos populiariausias naujienas!
Hororskopas

Trys Zodiako ženklai per artimiausias tris dienas turėtų nusipirkti loterijos bilietą

5 6
Horoskopas

Pilnatis ir gegužės 13-oji diena trims Zodiako ženklams atneš netikėtą sėkmę

4 3

Savivaldybė išdavė leidimą statytį naują tiltą per Nerį

9 7

Lik prisijungęs

Raskite mus socialiniuose tinkluose
130kSekėjaiPatinka
1.7kSekėjaiSekti
7.1kSekėjaiSekti
Turite paskyrą? Prisijungti
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika
© 2012-2023. UAB „Naujosios medijos grupė”. Visos teisės saugomos.
Transportas

Prieš Velykas vairuotojai įspėjami dėl remontuojamų kelių ruožų: svarbiausia informacija ir alternatyvūs maršrutai

Made in Vilnius
2025 m. balandžio 18 d. 07:00
1 1
5 min. skaitymo
Dalintis

AB  „Via Lietuva“ eismo dalyviams primena, jog valstybinės reikšmės keliuose intensyviai vykdomi kelių bei tiltų remontai. Dėl to, prieš leidžiantis į keliones per Velykas, vairuotojai raginami atsižvelgti, jog tam tikruose kelių ruožuose gali formuotis spūstys, ir atsakingai planuoti keliones, laikytis nurodytų greičio ribojimų bei atidžiai stebėti kelio ženklus.

Atnaujinami du Vilnius–Utena ruožai, likusios atkarpos – po Velykų

Jau įsibėgėja darbai magistralėje Vilnius–Utena. Likęs nerekonstruotas kelias su betoninių blokų danga greitai taps tik prisiminimu, tačiau tuomet, kai bus atliekami darbai, teks susidurti su nepatogumais.

Kelyje Vilnius–Utena šiuo metu yra likę 42,8 km senojo betoninio kelio, kuris bus rekonstruojamas šį atstumą suskirsčius į 5 ruožus.

Darbai šiuo metu vyksta 5,5 km ilgio ruože nuo Nemenčinėlės iki Pociūnų (I ruožas) ir 6,9 km ilgio ruože nuo Pociūnų iki Vainiškių (II ruožas), kur ardoma magistralės danga ir formuojama sankasa. Eismas rekonstruojamose atkarpose reguliuojamas šviesoforais ir vyksta viena juosta.

Artimiausiu metu, po Velykų, darbus planuojama pradėti ir likusiose kelio atkarpose.  Vykstant darbams minėtuose ruožuose, vairuotojus raginame rinktis vieną iš 3 mūsų parengtų alternatyvių kelionės maršrutų.

Pirmasis maršrutas: Važiuojant iš Vilniaus, rinktis Ukmergės kryptį keliu A2 Vilnius-Panevėžys, toliau Molėtų kryptį keliu Nr. 115 Ukmergė–Molėtai. Važiuojant iš Molėtų, rinktis Ukmergės kryptį keliu Nr. 115 Ukmergė –Molėtai, toliau Vilniaus kryptį keliu  A2 Vilnius–Panevėžys.

Antrasis maršrutas: Važiuojant iš Vilniaus, rinktis Nemenčinės kryptį keliu Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai, toliau Pabradės kryptį. Pabradėje rinktis Molėtų kryptį keliu Nr. 173 Molėtai–Pabradė. Važiuojant iš Molėtų, rinktis Pabradės kryptį keliu Nr. 173 Molėtai–Pabradė, Pabradėje rinktis Vilniaus kryptį keliu Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai.

Transporto nukreipimas alternatyviais maršrutais yra neišvengiamas siekiant kuo mažesnių eismo spūsčių ir trumpesnio laukimo. Suprantame, jog vietiniai gyventojai patirs nepatogumų, tačiau visai tai – dėl saugesnių ir patogesnių kelionių ateityje.

Likusius beveik 43 km kelio planuojama baigti tvarkyti 2026 m. 

Eismas prie Krunos tilto kreipiamas laikinu tiltu

Šiuo metu vyksta Kauno ir Kaišiadorių rajonuose esančio tilto per Kruną rekonstravimo darbai. Dėl to jau nuo praėjusio šeštadienio, balandžio 12 d. eismas šioje automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda atkarpoje perorganizuotas.

Dabar eismas Kauno kryptimi yra kreipiamas dviem juostomis laikinu tiltu, o Vilniaus kryptimi eismas yra kreipiamas viena puse esamu tiltu.

Planuojama, kad tokia eismo tvarka galios iki kitų metų pavasario, kol bus pradėti vykdyti antrojo nuolatinio tilto įrengimo darbai.

Siekiant užtikrinti eismo dalyvių ir kelių darbuotojų saugumą, šiame magistralės ruože jau nuo praėjusių metų rudens įvesti eismo ribojimai. Transporto priemonių greitis apribotas iki 50 km/val., atkarpoje susiaurintos važiuojamosios dalies juostos. Tiltas per Krunos upę yra vienoje intensyviausių magistralės vietų – čia per parą pravažiuoja apie 34 tūkst. transporto priemonių.

Planuojama, jog Krunos tilto rekonstrukcija bus baigta iki 2027-ųjų pabaigos.

Eismas prie Tarandės tunelio keisis kitos savaitės pabaigoje

Balandžio pradžioje pradėti fiziniai Tarandės tunelio statybos darbai – pradėta rengti apylanka, šią savaitę vykdomi paruošiamieji darbai eismo perorganizavimui. Įrengus apylanką, ties automagistralės Vilnius–Panevėžys 10-tu kilometru keisis eismo organizavimo tvarka.

Planuojama, kad eismas bus pakeistas kitos savaitės pabaigoje. Tuomet bus uždarytos abi eismo juostos Vilniaus–Panevėžio kryptimi, eismas Panevėžio kryptimi pravažiavus „EMSI“ degalinę bus kreipiamas į kairę automagistralės pusę ir vyks dviem juostomos, o Vilniaus kryptimi – šalia lygiagrečiai esančiu vietiniu keliu dviem juostomis.

Toks eismo organizavimas turėtų galioti iki rugsėjo mėnesio, kol bus vykdomi tunelio įrengimo I etapo darbai – nukasamas gruntas, gręžiami tunelio atramų gręžtiniai poliai, įrengiamos tunelio atramos, įrengiama tunelio perdanga su asfalto dangomis. Pradėjus II etapo darbus, eismo organizavimo tvarka keisis.

Eismas Sargėnų viaduku vyksta įprasta tvarka, balandžio pabaigoje – ribojimai

Prieš savaitę pradėti ir Kaune esančio Sargėnų viaduko remonto darbai. Dėl jų magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda vairuotojų laukia eismo pakeitimai.

Šią savaitę pradėtas deformacinių pjūvių ardymas. Kiek vėliau bus stiprinamos statinio atraminės konstrukcijos (sijos ir kolonos). Atlikus estakados sustiprinimo darbus, nuo liepos suplanuota atlikti baigiamuosius darbus, kurie turėtų būti baigti iki metų pabaigos.

Tuo metu eismo organizavimas viaduku vyks kaip iki šiol, t. y., dešine viaduko puse, viena eismo juosta. Po mėnesio, atliekant estakados pakėlimo ir betonavimo darbus, eismą gali tekti organizuoti apylanka, tačiau viskas priklausys nuo konstrukcijų būklės. Atsižvelgiant į vykdomus technologinius procesus, viaduke galimi tik trumpalaikiai eismo ribojimai.

Eismo dalyviai informuojami, jog balandžio pabaigoje magistraliniame kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, po viaduku, dėl atliekamų darbų planuojama riboti greitį iki 90 km/val., taip pat minimaliai siaurinti pravažiavimo plotį.

ŽYMOS:KeliaiNaujiena
Dalintis
Kaip vertinate šį straipsnį?
Labai patiko1
Nustebino0
Gerai0
Nuobodu1
Nesąmonė1

Rekomenduojami Video

- Reklama -

Ar reikalingas naujasis Alberto tiltas per Nerį?

Jums taip pat gali patikti

Miestas

Vilniaus miesto savivaldybė kreipėsi į teismą dėl priedangų finansavimo

Komentarų: 0
Miestas

G. Paluckas: ministerijų miestelio projektą siūlysiu parduoti rinkoje

3 komentarai
1
Miestas

Naujoji Vilnia džiaugiasi pokyčiais: atnaujinti laiptai

Komentarų: 0
MadeinVilnius.lt
Apie Vilnių ir Vilniaus kraštą su nauju požiūriu – pozityviai, optimistiškai ir su šviežio oro gūsiu.
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos © 2012-2025  UAB „Naujosios medijos grupė”. Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus raštišką UAB „Naujosios medijos grupė” sutikimą.

wpDiscuz
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Pamiršote slaptažodį?