Norėtųsi transporto įmonės vadovų paprašyti peržiūrėti autobusų grafikus (pvz greitasis 1 autobusas nuo Žalgirio stotelės gan dažnai ir dažniausiai tuščias 2 stoteles pravažiuoja nesustodamas, o Giedraičių stotelėje visada pilna žmonių ir kai kuriems iš jų šis autobusas labai tinka, o atvažiuojantys iš Žirmūnų galėtų čia persėsti, dabar jie turi važiuoti iki Žalgirio stotelės, taip apkraunamas transportas ir keleiviai praranda savo laiką.. Gyvenu Fabijoniškėse, čia yra gausus autobusų pasirinkimas visomis kryptymis, tik viena blogybė, kad autobusai važinėja grupėmis: vienu metu atvažiuoja 2 – 3 autobusai, o po to 10 -15 ar net 20 minučių lauki kol atvažiuos kita grupė. Taip laukimas atima daug laiko. Būtų gerai tas autobusų grupes išskaidyti kas 5 -6 minutės.
Sveikinu Vilniaus transporto įmonę su puikiais rezultatais ir išmokėjusiai Vilniaus miesto savivaldybei 360 tūkstančių eurų. Gal šie metai Vilniaus miesto savivaldybė taip pat baigs pelningai – be nuostolio ir sumažins turimą nuostolį.
Norėtųsi transporto įmonės vadovų paprašyti peržiūrėti autobusų grafikus (pvz greitasis 1 autobusas nuo Žalgirio stotelės gan dažnai ir dažniausiai tuščias 2 stoteles pravažiuoja nesustodamas, o Giedraičių stotelėje visada pilna žmonių ir kai kuriems iš jų šis autobusas labai tinka, o atvažiuojantys iš Žirmūnų galėtų čia persėsti, dabar jie turi važiuoti iki Žalgirio stotelės, taip apkraunamas transportas ir keleiviai praranda savo laiką.. Gyvenu Fabijoniškėse, čia yra gausus autobusų pasirinkimas visomis kryptymis, tik viena blogybė, kad autobusai važinėja grupėmis: vienu metu atvažiuoja 2 – 3 autobusai, o po to 10 -15 ar net 20 minučių lauki kol atvažiuos kita grupė. Taip laukimas atima daug laiko. Būtų gerai tas autobusų grupes išskaidyti kas 5 -6 minutės.
Sveikinu Vilniaus transporto įmonę su puikiais rezultatais ir išmokėjusiai Vilniaus miesto savivaldybei 360 tūkstančių eurų. Gal šie metai Vilniaus miesto savivaldybė taip pat baigs pelningai – be nuostolio ir sumažins turimą nuostolį.