Matosi, kad “palyginimą” atliko žmogus, kuris tomis paslaugomis nesinaudoja. Kitu atveju būtų ant savęs patyręs, kuris iš tiesų pigiausiai atsieina. Kad citybee – brangiausias – faktas. Kad Bolt pigiau už Spark – irgi faktas.
Elementarus pvz.: standartiškai iki darbo važiuoju 12min – 7km.
Spark pigiausias be akcijos 0,15eur/min + 0,20eur/km = 2,25 (nes minimalus laikas 15min) + 1,40 = 3,65 EUR
Spark pigiausias (AKCIJOS METU) 0,15eur/min + 0,05eur/km = 2,25eur + 0,35 = 2,60 EUR
Bolt pigiausias 0,05eur/min + 0,18eur/km = 0,60 + 1,26 = 1,99 EUR (nes toks yra minimalus pravažiavimo mokestis)
Mieste važinėti trumpesniais atstumais – Bolt pigiausias. Užmiesty lėkti kažkur – galbūt ir sparkas, bet su juo toli nenulėksi, nes elektrinis ir veikia tik vilniuje (gal ir jau ir kaune?). Vieninteliai Sparko privalumai – kad elektrinis smagiai traukia ir gali važiuoti kai kuriom autobuso juostom. Bet kadangi straipsnis apie kainas, tai reikėjo bent minimaliai paskaičiuot.
Jeigu renkiesi pigiausią (kai ne pas mergas, o į darbą važinėji, tai pakankamai dažnai gaunasi ir bendra suma mėnesio gale ryškiai skiriasi), Spark gausi nudrožtą skarbonkę VW UP, akcijos metu – Peugeot e-208. Pigiausi Boltai net ne akcijos metu – nauji Peugeot 208 GT. Nėra ką lyginti.
Nevažinėju korporacijų sugalvotais verslais kurie nekaltai atima darbo vietas taksi ir skatina atsisakyti automobilio nuosavybės.Tai yra smulkiųjų verslų žlugdymas.
Pigiausiai Bolt gaunasi man, nes mieste kilometrų ne daug nuvažiuoji o pastovėti tenka, tokiu atveju reikia žiūrėti kur pigiausiai min kaina
Matosi, kad “palyginimą” atliko žmogus, kuris tomis paslaugomis nesinaudoja. Kitu atveju būtų ant savęs patyręs, kuris iš tiesų pigiausiai atsieina. Kad citybee – brangiausias – faktas. Kad Bolt pigiau už Spark – irgi faktas.
Elementarus pvz.: standartiškai iki darbo važiuoju 12min – 7km.
Spark pigiausias be akcijos 0,15eur/min + 0,20eur/km = 2,25 (nes minimalus laikas 15min) + 1,40 = 3,65 EUR
Spark pigiausias (AKCIJOS METU) 0,15eur/min + 0,05eur/km = 2,25eur + 0,35 = 2,60 EUR
Bolt pigiausias 0,05eur/min + 0,18eur/km = 0,60 + 1,26 = 1,99 EUR (nes toks yra minimalus pravažiavimo mokestis)
Antras pvz.: 25min – 15km.
Spark pigiausias be akcijos 0,15eur/min + 0,20eur/km = 3,75 + 3,00 = 6,75 EUR
Spark pigiausias (AKCIJOS METU) 0,15eur/min + 0,05eur/km = 3,75 + 0,75 = 4,50 EUR
Bolt pigiausias 0,05eur/min + 0,18eur/km = 1,25 + 2,7 = 3,95 EUR
Mieste važinėti trumpesniais atstumais – Bolt pigiausias. Užmiesty lėkti kažkur – galbūt ir sparkas, bet su juo toli nenulėksi, nes elektrinis ir veikia tik vilniuje (gal ir jau ir kaune?). Vieninteliai Sparko privalumai – kad elektrinis smagiai traukia ir gali važiuoti kai kuriom autobuso juostom. Bet kadangi straipsnis apie kainas, tai reikėjo bent minimaliai paskaičiuot.
Jeigu renkiesi pigiausią (kai ne pas mergas, o į darbą važinėji, tai pakankamai dažnai gaunasi ir bendra suma mėnesio gale ryškiai skiriasi), Spark gausi nudrožtą skarbonkę VW UP, akcijos metu – Peugeot e-208. Pigiausi Boltai net ne akcijos metu – nauji Peugeot 208 GT. Nėra ką lyginti.
Analitikai my ass.
Nevažinėju korporacijų sugalvotais verslais kurie nekaltai atima darbo vietas taksi ir skatina atsisakyti automobilio nuosavybės.Tai yra smulkiųjų verslų žlugdymas.
zmones moka extra uz spark ar city bee kad nereiketu su lietuviskai nekalbanciu dusmanu vaziuoti ir klausyti russkoje radzijo
gali ir alaus rasti
as labiausiai megstu citybee. nors brangiausias, bet i kaina ieina maitinimas, nes automobilyje daznai galima rasti bulvyciu
nebuvo įvertintas įsedimo mokestis, trumpiems atstumams tai kartais sudaro ir 50% kainos
SPARK ima kai kuriuose Vilniaus miesto dalyse už palikimas 5 eurų mokestį apie kurį nėra straipsnyje paminėta.
aha netyčia apgadinsi nors minimaliai mokėsi franšizę 300 eurų
Pamiršote paminėti,kad Spark kainos čia nurodytos tik įsigyjusiemz narystės planą.