Prieš kelias savaites po keletą mėnesių trukusios rekonstrukcijos atidaryta pagrindinė Vilniaus oro uosto aikštė. Joje įrengtos dvi aikštelės – laukimo, kur vairuotojai gali laukti atvykstančių keleivių, ir išvykimo, kur atvežami išskrendantys keleiviai. Vienoje nemokamas stovėjimo laikas – 15 minučių, kitoje – vos 5 minutės. Šis faktas nepatiko gyventojams, kurie kartais dėl kitų vairuotojų kaltės nespėja išvažiuoti per penkias minutes ir todėl tenka susimokėti.
Nors socialiniuose tinkluose vilniečių skundų – ne vienas, Vilniaus oro uostai tikina, kad į juos dėl nepakankamo nemokamo stovėjimo laiko niekas nesikreipė. Aikštelės operatorius komentuoja, kad skundų ir užklausų gaunama kasdien, tačiau kiekvienas atvejis yra vertinamas individualiai. Anot „UNIPARK”, laiko išleisti ir pasiimti keleivius vilniečiams turėtų pilnai užtekti.
„Minėtoji „Kiss&Fly“ aikštelė prie Vilniaus oro uosto skirta tik keleivių išlaipinimui, todėl 5 minutės turėtų būti pakankamas laikas šiai funkcijai atlikti. Kadangi ši aikštelė buvo atidaryta neseniai, nuolat stebime situaciją, siekdami užtikrinti sklandų veikimą bei spręsti galimus trikdžius. Šalia Kiss&Fly veikia ir P2 aikštelė, tad jei manoma, kad 5 minučių neužteks, visada galima pasinaudoti P2 aikštele, taip pat esančia prie pat išvykimo terminalo, kurioje be kita ko yra skiriamos 15 nemokamų minučių kartą paroje. Mūsų manymu, kartu šios aikštelės patenkina visų vairuotojų poreikį pasistatyti automobilį ir išlydėti/pasitikti keleivius”, – sako Laurynas Globys, „UNIPARK” Rinkodaros vadovas.
Galiausiai jei vairuotojai ne dėl savo kaltės negali laiku išvažiuoti iš aikštelės, pastarieji turėtų kreiptis į „UNIPARK” klientų aptarnavimo centrą. Jeigu pasitvirtins, kad vairuotojas negali išvažiuoti ne dėl savo kaltės, barjeras bus atidarytas be papildomo mokesčio.
Taigi, jeigu kažkas užblokuos išvažiavimą arba ilgai užtruks prie kelio užtvaro, reikėtų nedelsiant kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Nekiekvienas prieš išvažiavimą patikrina, ar nereikia mokėti, todėl išvengti tokių situacijų yra beveik neįmanoma.
„Siekiant išvengti spūsčių, rekomenduojame vairuotojams prieš išvažiuojant patikrinti, ar nereikia mokėti už parkavimą, tai lengvai galima padaryti per UNIPARK programėlę. Dažnai vairuotojai linkę tikrinti apmokėjimą tik privažiavę prie barjero, todėl susidarius poreikiui apmokėti, automobilis gali užstrigti prie išvažiavimo, sukeldamas eiles. Papildomai, patariame vairuotojams užtikrinti, kad jų automobilio numeriai būtų švarūs, ir sustoti prieš barjerą Mes nuolat tobuliname įrangą, siekdami, kad parkavimo procesas būtų kuo sklandesnis, ir kviečiame klientus nedvejoti kreipiantis pagalbos, jei susiduria su sunkumais”, – patarimais dalinasi stovėjimo aikštelės operatoriaus atstovas.
Pasipiktinimą socialiniuose tinkluose reiškia ne tik vilniečiai, bet ir politikai.
„Vilniaus oro uosto sprendimas naujai įrengtoje aikštelėje skirti nemokamam parkavimui tik 5 minutes (Kiss&Fly) yra ,,banditiško pasipinigavimo” pavyzdys ir visiškas piknaudžiavimas savo monopolininko galia. Pavėlavus minutę, papildomos 5 minutės – plius 4 eurai… ir taip toliau. Kitaip tariant anksčiau nemokamos 15 minučių, dabar kainuos 8 eurai. Tai nepagarba tūkstančiams vyresnių asmenų, mamoms su vaikais ir šeimoms. Žmonėms turintiems individualių poreikių siūloma naudotis atskira vieta, bet būtina užpildyti specialią formą prieš 48 val. iki skrydžio… Va čia tai į klientų poreikius orentuota paslauga! Kelionės pradžia – stresas ir kiauliškas požiūris į savo klientus. Ir jau dabar matome nesusipratimus pakelėjo, kaip vairuotojui reikia laiko papildomai susimokėti, o kiti priversti laukti eilėje. Sąžiningas sprendimas, bent 10 min. nemokamas laikas Kiss&Fly”, rašo Artūras Zuokas.
Primename, kad naujojo terminalo atidarymas numatomas 2025 m. vasario 4 d. Šiuo metu naujame terminale vyksta intensyvūs darbai, neseniai Vilniaus oro uostas pasidalino naujųjų įspūdingų ekranų nuotraukomis.
Prieš kelias savaites įvyko centrinės aikštės atidarymas. Joje įrengta tris kartus daugiau parkavimo vietų. Lietuvos oro uostų (LTOU) Plėtros departamento vadovas Arnas Dūmanas sakė, kad tai buvo vienas sudėtingiausių oro uosto plėtros projekto etapų, kurį pavyko įgyvendinti mėnesiu anksčiau nei numatyta.



Tik LT taip gali buti. Per 5min .nespesi nei lagaminu (jeigu turi i ilgesne kelione ) ,nei su artimaisiais atsisvekini.NESAMONE.
Na čia tylėjimas nepades. Visi aerouosto lankytojai, turi kam nepatiko , pateikti pretenziją ir aeuosto vadovybei, ir miesto savivaldybei, ir ju dukterinej įmonei unipark
Ir kuo tokių daugiau tuo geriau!
Geda. 15 min turi but. Europoje standartas toks laikas
‘turėtų ne šiaip užtekti, bet PILNAI užtekti’, dar spėju 4 min liks.
žodžiu visi viską supranta, nereikia čia gilintis tiek vieniem tiek kitiem. dėja niekas nieko nepadarys, buvom kaimas taip ir liksim kaimas
Turėtu manau būti 10 min., buvo 15 min ir nemačiau problemos, bei dėl to, kad gali iškrovimas ir ilgiau užtrukti. Tikiuosi atskirst taksi ir pavežėjus, nes jie juk dažniau nei kelis kartą per valandą važiuoti. Ir nesąmonė plėšti tiek, jei neprižiūrima aikštelė, nes skambinti jei neveikia. Taip užkis skambučių centrą ir padarys dar daugiau eilių. Bet pati idėja gera, tik išties jausmas kad norima uždirbti daugiau
Ši problema buvo užprogramuota. Apie tai žinojo visi, kurie bent kartą su automobiliu lankėsi nors viename ES oro uoste. Grynai techniškai, jei viskas vyksta sklandžiai, be jokių ten specialių situacijų ir sutrikimų reikia minimum 10 min. Aiškų VNO, kaip akligatvinio oro uosto atstovai nėra buvę už savo oro uosto ribų.
Valstybė galėtų nacionalizuoti aikšteles ir padaryti 1 val 1 euras
oh wow, na ir vagys. Negaliu patikėti 5 min nemokamos tik?! Ką ten spėsi per tas 5 min?! tik prisiparkuoti turbūt… o dar išlipti, iškrauti lagaminus, atsisveikinti, gal net palydėti… Pasityčiojimas iš žmonių. Be galo apmaudu, kad nevykėliai verslininkai orientuoti tik į pinigus, žmogiškumo nerasta.
Cia gi zuoko portalas 😉