Vilniaus oro uostas ruošiasi plėtrai, ar ji nepakenks aplink gyvenantiems vilniečiams?

Komentarai 5

  1. Vilnius says:

    Visais aspektais atrodo logiškiau nemesti pinigų į balą, o pradėti naujo oro uosto projektavimą (už miesto, kaip išsivysčiusiose valstybėse). Tai dabar visiems Antakalnio, Užupio, Markučių, Rasų ir Naujininkų gyventojams dėl valstybės įmonėse ir institucijose darbuotojų nekompetencijos reikės gadintis sveikatą??? Baisu…

  2. Algirdas says:

    Kokia dar plėtra gali būti, kokios statybos, kokios čia nesąmonės daromos ir planuojamos????? Juk labai aišku, kad TVOU yra mieste, vos ne miesto centre, plėtrai galimybių nėra, jos lygios apvaliam 0, iš visų pusių privatūs sklypai, sodai, namai, pramonė, prekybos centrai, daugiabučių rajonai. Nusiraminkit pagaliau politikėliai ir suinteresuoti verslininkėliai, priimkit sprendimą ir pradėkit statyti naują, modernų, perspektyvų, konkurencingą visos Lietuvos oro uostą!!!!! Natūralus kyla klausimas: jeigu būtų planai statyti naują oro uostą ir vienas iš variantų būtų jį statyti esančioje vietoje, ar galėtų jis būti statomas būtent čia ??? Atsakymas vienareikšmiškas ir kategoriškas -NEEEEE!! Kad ir prailginti taką (kas yra neįmanoma), atsiras kitos dar didesnės problemos, tuomet jau rizika, pavojus, kad triukšmas, tarša ir kiti dalykai pradės liesti dar ir dar daugiau miestiečių, ir kas tada?? Manau, kad čia yra 100Į% afera, 100% pinigų plovykla ir tiek… Pamąstykit visi 😉

  3. Markutis says:

    Apie kokią plėtrą Jūs kalbate, be didesnio srauto lėktuvų? Gal dar tikite legendomis, kad po pakilimo nusileidimo taku Chegevara palaidotas?
    Dublinas svarstė dėl oto uosto plėtros, kai sostinė viršijo 3 milijonų gyventojų skaičių, o čia ant visos Lietuvos nėr tiek, bet vistiek mums reikia keletos oro uostų, nes ne duok dieve Kaune nusileisi ir reiks 100 km pavažiuoti. Didesnėse valstybėse žmonės į darbą iš namų tiek važiuoja, o pas mus matai oro uostą kiekvienam dar prie kiemo.)) baikim gal juoktis iš žmonių, virš kurių leidžiasi tie naftos išmetikai.

  4. Markutis says:

    Svarbu įsisavinti 80 milijonų. 10% atkatų, kažkas praturtės 8 milijonais, negi nepakaks kyšiam milijono iš aštuonių, kad tai įvyktų? Kai lėktuvas ateina nuo olandų žiedo, tai užupis miesto širdis irgi virpa nuo garso ir išmetamo nuodo iš variklių. O ką kalbėti apie markučius ir lirpkalnį,- ten, pasak oro uosto vadovybės nedaugiau šimto žmonių gyvena. Apspangę jie nuo pinigų gi. Mūsų mirtingūjų balsas net nepasiekia tų ponų.
    Manau, kad tie 80 milijonų Kaune tokį sukurtų oro uostą, kur ir po dešimt metų jis pilnavertis būtų.

  5. Markutis says:

    Oro uosto vadovybės teigimu kenčia nedaugiau šimto žmonių. LRT atliko žurnalistinį tyrimą tik dėl garso, tai oro uosto vadovybė,- jei sveikatos ministerija patvirtins tada bus galbūt kitaip.
    Nuvažiuokit į markučių rajoną. Ten miniumum trys gatvės kurioms skaida dėl garso, o ką kalbėti apie teršalus? Netikiu, kad sveikatos ministerija atliks tyrimą kiek žmonių patenką po nusileidimo trasa.
    Nuodijo nuodys ir neklaus.
    Man pakanka karmėlavos oro uosto. Vilniaus oro uostą matau, kaip lengvūjų lėktuvų aptarnavimo centrą, o keleiviniams ir dabar yra puiki struktūrą, veža autobusai iki Kauno oro uosto ir netrunki valandos.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist