Vilniaus oro uoste praeitą savaitę atsidarė naujasis keleivių išvykimo terminalas. Daugeliui keliautojų jau teko eiti pro šią naują erdvę, tačiau keleta asmenų liko nepatenkinti dėl tam tikrų nesklandumų. Egzistuoja ir kita dalis žmonių, kurie nesutinka su šiais pasisakymai ir džiaugiasi nauju ir modernesniu įrengimu.
Socialinėje erdvėje, feisbuke, viena moteris pasidalino savo patirtimi, kaip jai sekėsi keliauti iš naujai atsidarius Vilniaus oro uosto terminalo. Pagrindinis apsketas, kuris jai trukdė, buvo patikros zona, kurioje susidarė žmonių spūstis.
„Išbandėme naujajį Vilniaus oro uosto išvykimo terminalą. Tik įėjus gražu, nauja, informatyvu, jauki laukiamoji zona.
O priėjus patikrą strigome, nors žmonių tik keletas. Tai ir laimė, kad keletas. Dalis patikros juostų jau užlūžę, dėžių daiktams laukėme ilgokai, nes jos negrįžta konvejeriu atgal ir sudėjus daiktus tikiesi, kad jau viskas.
Bet ne, batukai cypsi. Nusiauni, dedi į batukų dėželę ir ant šaltų grindų vėl lauki tos didžiosios dėžės, nes mažų batukų dėželių naujos linijos neskanuoja“, – savo įžvalgomis dalinosi ji.
Ar iš tiesų viskas per gerai išreklamuota?
Moteris palinkėjo stiprybės darbuotojams bei pastebėjo, kad, jos nuomone, tam tikri dalykai buvo per daug išaukštinti, nors atvykus realybė pasirodė visai kitokia.
„Tvirtybės ir ištvermės darbuotojams. Naujame terminale tik keli išvykimo vartai ir eilė vingiuoja tarp kėdžių tarsi gyvatėlė. O toliau ilgas koridorius ir vėl patenki į senajį terminalą.
Tiek prireklamuota, kad vyksta loterijos ir panašiai. Ieškojome ir radome tik merginas, dalinančias gilės ženkliukus“, – apie savo patirtį daugiau papasakojo keliautoja.
Skeptiški atsiliepimai apie išvykimo terminalą
Kita komentuotoja feisbuke taip pat atkreipė dėmesį, kas yra ne iki galo išpildyta.
„Aš ir mačiau, ir nesupratau, kam tiek triukšmo ir džiaugsmo. Ten tas terminalas tai gan nedidelė oro uosto dalis, dar pagalvojau, įdomu, kiek ten darbuotojų dirbs. Pralaidumas tik atrodo didelis, o dabar juk visi taupo personalą. Matyt, kad bus kaip visuomet“, – rašė ji.
Dar vienos liudininkės teigimu, jai taip pat teko ilgai pralaukti patikroje.
„Skridome šiandien ir mes. Žmonių buvo mažai, ir tai užtrukom patikroje ilgokai. Skaneriai senoviniai, skysčius vis tiek reikėjo išsiimti. Ir taip, patenki prie tų pačių vartų, tik iš kito galo“, – savo nuomonę išsakė keliautoja.
Naujasis terminalas, anot didesnės dalies žmonių, yra įrengtas be nesklandumų
Po įvairių neigiamų pareiškimų įsivyravo diskusija, ar kai kurie keliautojai pagrįstai skundžiasi šia nauja erdve. Didžioji dalis žmonių nesutiko su tam tikromis nuomonėmis ir kaip tik – teigiamai atsiliepė apie naująjį išvykimo terminalą Vilniaus oro uoste.
„Kaip ir kiekviena naujai atsidariusi įstaiga, ji visada turi turėti laiko ištaisyti klaidas, kurios išlenda eigoje, susiderinti sistemas, darbuotojai turi prie naujų priprasti, jas perprasti.
Kantrybės ir supratimo, stoka tokius dalykus tik pailgina“, – rėžė viena komentuotoja.
Kita kelionių entuziastė pabrėžė, kad, kai jai teko skristi maždaug prieš savaitę, viskas praėjo puikiai, ir loterijoje sudalyvavo, saldainiais pasivaišino bei turėjo galimybę pati pasidaryti „self-checkin’ą“ (liet. savarankiškas prisiregistravimas) dideliems bagažams.
Dar treti žmonės nesuprato ir sarkastiškai kėlė klausimą, ar iš to paties oro uosto teko skristi, kuriuo yra skundžiamasi, nes, anot kai kurių asmenų, patikros eiga buvo sklandi, greita, o terminalas be priekaištų įrengtas.
Kas, visgi, lėmė šiuos nesklandumus?
Pasak Vilniaus oro uostų atstovo žiniasklaidai Tado Vasiliausko, tiesa, kad pasitaikė keletas nežymių techininių incidentų. Jis pareiškė, kad apgailestauja keleivių, kuriems tai sukėlė nepatogumų.
„Per pastarąsias keletą dienų turėjome keletą nežymių techninių sutrikimų aviacijos saugumo patikroje, tačiau dažniausiai tie sutrikimai visos dienos eigoje yra pavieniai ir greitai išsprendžiami (per 10-15 minučių) – didesnės įtakos keleiviams neturėtų būti.
Norime patikinti, kad visa patikros įranga veikia efektyviai, tačiau dar pasitaiko atvejų, kai turime koreguoti tam tikrus veiksmus, technikos veikimo principus. Atsiprašome keleivių, kurie turėjo šiek tiek papildomai palaukti tam tikru metu“, – komentavo naujienų portalui tv3.lt jis.
Autorė: Augustina Kizelytė, TV3.lt








