Paskelbtos blogiausios oro linijos: skraido ir iš Vilniaus

Komentarai 11

  1. K says:

    Artėja vasara,tuoj prasidės streikai skrydžių bendrovėse.Jei reikės vasarai skrydį pirkti,bandysiu per wizzair.Jie nestreikuoja,beveik 100% skrenda.

  2. Onutė says:

    Dažnai skraidau Ryanair ,nesiskundžiu, paprasta viskas ! Jautiesi , kaip namie!

  3. 369dovis says:

    Ši kompanija yra įvertinta top 10. Klaidina žmones taip…

  4. Daiva says:

    Prasidėjus pandemijai ir sustabdžius visus skrydžius, „Wizz Air“ savo klientams siūlė neatsiimti už bilietus sumokėtų pinigų, pažadėdama 20 proc. priedą prie įšaldytos sumos, kurį buvo galima panaudoti perkant kitus bilietus 2 metų metų laikotarpyje. Pasibaigus šiam terminui, „Wizz Air“ ne tik atsiėmė pažadėtą priedą (tai savaime suprantama – nepasinaudojai ir praradai), bet savavališkai konfiskavo ir įšaldytus kliento pinigus. Tiesiog nusprendė juos pasisavinti be jokio išankstinio įspėjimo. Susirašinėjimas su „Wizz Air“ atstovais nedavė jokio rezultato – tiesiog paaiškino, jog tokia jų įmonės politika. Vargu ar tokia įmonės politika suteikia patikimo ir sąžiningo vežėjo vardą. Aš jų poelgį traktuoju kaip atvirą vagystę. Todėl pritariu, jog tai ne tik prasčiausios, bet ir nesąžiningiausios oro lin ijos.

    • ... says:

      Nesąmonę tauškiat… Jūs nebuvote ten, jie atsinaujino, o darbuotojai ten labai malonūs.

  5. Miglė says:

    Buvau užsisakius jungtinį skrydį per wizzair vilnius londonas tenerife. Jie 2 kart keitė london tenerife skrydzio dienas. Mokėjau 140 eur kad vilnius london skrydį vėl pritaikyčiau prie Tenerifės skrydžio. Po 2 dienų jie eilinį karta pakeitė skrydį. Norint atsisakyt visos kelionės, tiesiog neskrist net į Londoną, jie nurodė mokestį 85 eur. Iš principo skridau į Londę, nes buvo pigiau, nei atsisakyt. Labai pikta ant wizzair. Pirkau papildomas paslaugas bet atsisakius skrydžio, už papildomas paslaugas pinigų negražino. Bet su wizz air daugiau niekada neskrisiu. Nors girdisi, kad jie patys išeidinėja iš LT. Ryanair tikrai esu ir skambinus jiems dėl problemų, tikrai atsižvelgia į žmogų, visada išspręsdavom problemas, adekvati linija.

    • Edgaras says:

      Išmokite spręsti problemas atidžiau (taip pat ir rašyti komentarus).

  6. Jonas says:

    Pilnai pritariu, kad Wizzair prastai dirba. Teko kelis kart sėdėti oro uoste Norvegijoje, be jokios info iš Wizzair 🙁

    • Benas says:

      Man taip pat buvo Švedijoje, laukiau 5 valandas, vis po pusvalandį nukėlinėjo laipinimą ir jokios info. Labai blogai. Skyrė talonėlį už ~10eur apsipirkti laukiant, nelabai žinojau kaip reaguoti.

    • ---Gustė--- says:

      Puiki kompanija, malonūs darbuotojai, o jūs čia priešingai…


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist