Nuo liepos mėnesio pradžios Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų keleiviai turi galimybę įvertinti oro uostuose teikiamų paslaugų kokybę. Tą jie gali padaryti naudodamiesi momentiniais kokybės vertinimo aparatais, įrengtais įvairiose oro uostų erdvėse. Šie įrenginiai ne tik leidžia kasdien reaguoti į keleivių vertinimus ir operatyviai priimti sprendimus, bet ir ilgainiui tobulinti aptarnavimo kokybę oro uostuose.

„Paslaugų kokybė kasdien vis labiau vertinama visuose verslo segmentuose – oro uostas taip pat ne išimtis. Juk tai yra ne tik vieta, kuri padeda nukeliauti iš taško A į tašką B. Keliaujantys oro uosto erdvėse praleidžia daug laiko, čia teikiamas platus paslaugų spektras ir mums itin svarbu garantuoti jų kokybę taip pat, kaip ir užtikrinti saugų bei sklandų orlaivių eismą. Kasdien siekiame užtikrinti malonią keleivių patirtį mūsų oro uostuose – tai yra vienas iš strateginių Lietuvos oro uostų tikslų“, – sako Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Marius Gelžinis.

„Kokybės vertinimo aparatais šalies oro uostuose naudojamės dar tik mėnesį, tačiau pradžia galime pasidžiaugti – susumavus liepos mėnesio rezultatus, bendras keleivių pasitenkinimo lygis šalies oro uostuose siekia 84 proc.“, – teigia Lietuvos oro uostų vykdomoji direktorė Laura Joffė.

Liepos mėnesį aukščiausią skrendančiųjų įvertinimą gavo Vilniaus oro uostas (85 proc.). Palangos oro uosto paslaugomis patenkinti 82 proc. keleivių, Kauno – 78 proc.

Visą liepos mėnesį skrendantieji vertino tokius aspektus kaip aviacijos saugumo patikros ir pasų kontrolės postų aptarnavimo kokybė. Vilniaus oro uoste kokybės vertinimo įrenginiai taip pat stovėjo Verslo klube, prie tualetų bei greitosios patikros (angl. Fast track) zonoje. Pastaroji tapo geriausiai įvertinta mėnesio paslauga Vilniaus oro uoste (98 proc.).

Pasak Lietuvos oro uostų vykdomosios direktorės, bene didžiausias šių įrenginių pliusas – galimybė matyti rezultatus esamuoju laiku ir į juos operatyviai reaguoti. „Įrenginiuose yra galimybė gauti pranešimą, kai atsiranda nustatytos netenkinančios sąlygos. Pavyzdžiui, gavus kelis iš eilės neigiamus įvertinimus, galima nedelsiant imtis veiksmų situaciją pataisyti“, – sako ji. Įrenginiai pasitarnauja ir kaip puiki motyvacijos priemonė darbuotojams, mat pozityvus grįžtamasis ryšys iš keleivių skatina dirbti geriau.“

Momentiniai kokybės vertinimo įrenginiai bus naudojami trejus metus, nuolat keičiant jų vietą ir atitinkamai – užduodamų klausimų pobūdį. Remiantis Europos oro uostų tarybos statistika, apie 60 proc. senojo žemyno oro uostų naudoja panašius įrenginius prašydami įvertinti įvairias oro uostų teikiamas paslaugas. Dažniausiai tai – tualetų švara, aptarnavimas arba laukimas eilėse aviacijos saugumo patikroje bei pasų kontrolės postuose.

Iš viso šiuo metu Lietuvos oro uostuose yra 10 veikiančių įrenginių: 5 – Vilniuje, 3 – Kaune ir 2 – Palangoje.

Apklausoms naudojamų įrenginių gamintojas yra Šveicarijos įmonė „FeedbackNow“, paslaugą Lietuvoje teikia UAB „Aspa“.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist