Bet Jūs galėjote juos lenkti, o dabar turėsite važiuoti dviračio greičiu iš paskos. Gal kiek saugiau bus dviratininkams toje gatvėje . Iki šiol atsimenu kaip gavės pakrasčiu važiuojančią mane autobusas prie atitvarų prispaudė, važiavo lygiagrečiai, o atstumas tarp autobuso rato ir borto gal 30 cm pasidarė. Kažkaip stebuklingai per atitvarą perskridau, ir nieko rimtesnio apart kelių mėlynių, ir šoko nepatyriau. Visdėlto visiems būtų saugiau jei srautai išvis būtų atskirti.
Ne visose gatvėse yra vietos atskirti eismą, tad čia kompromisinis variantas vairuotojams. Jeigu vairuotojai nesilaikys naujų taisyklių, iš vis reikės galvoti apie automobilių eismo uždraudimą ne gyventojams ir aptarnaujančiam transportui tokiose gatvėse.
Garantuotai atsiras tokių dviratininkų, kurie specialiai trukdys automobiliams važiuoti.
Tai sėsk ant dviračio pats ir pirmyn – turėsi pirmumą, niekas tau netrukdys 🙂
“dviračiams bus leidžiama važiuoti per visą gatvės plotį”
ir iki šiol jie taip elgėsi, neklausdami ar gali tai daryt
Bet Jūs galėjote juos lenkti, o dabar turėsite važiuoti dviračio greičiu iš paskos. Gal kiek saugiau bus dviratininkams toje gatvėje . Iki šiol atsimenu kaip gavės pakrasčiu važiuojančią mane autobusas prie atitvarų prispaudė, važiavo lygiagrečiai, o atstumas tarp autobuso rato ir borto gal 30 cm pasidarė. Kažkaip stebuklingai per atitvarą perskridau, ir nieko rimtesnio apart kelių mėlynių, ir šoko nepatyriau. Visdėlto visiems būtų saugiau jei srautai išvis būtų atskirti.
Ne visose gatvėse yra vietos atskirti eismą, tad čia kompromisinis variantas vairuotojams. Jeigu vairuotojai nesilaikys naujų taisyklių, iš vis reikės galvoti apie automobilių eismo uždraudimą ne gyventojams ir aptarnaujančiam transportui tokiose gatvėse.