Su pirmenybe apsisukant yra absurdas, kaip apsisukant žinoti kokios spalvos signalas šviečia sukančiajam į dešinę (rodyklės lentelę tarkim galima įžiūrėti)??? kam ta išimtis išvis, būtų visada pirmenybė sukančiojo į dešinę, būtų viskas daug paprasčiau.
Taip!!! Beprotiškai siaurinant Vilniaus gatves, koridorius policijos, greitosios pagalbos bei gaisrininkų transportui tikrai galėsime padaryti itin operatyviai, ypač Konstitucijos prospekte ir Naugarduko gatvėje…
Nu ne. Čia daugiau išaiškinimas kas buvo ir anksčiau. Teko tokį atvejį matyti gyvai kai važiuoja mašinos ~90km/h ir viena važiuoja lėčiau. Ją lenkia, o ši parodo kairį posūkį 🙂 ir per plauką nuo skaudaus įvykio 🙁 Pagal dabartinį naują išaiškinimą jei jau pradėjai lenkti, tai ir turi pirmumą. O jei nepradėjai tada matydamas, kad kažkas suka i kairę, jau negali pradėt lenkti. Tik avarijos atveju, bus ginčitinas dalykas jei neturėsi įrašo 🙁
Būtų viskas OK, jei tuo pačiu būtų uždraustas lenkimas daugiau nei vienos mašinos. Prisiminkime atvejį kur lenkė 5 mašinas ir įvažiavo į sukantį į kairę. Kaip tam sukančiam į kairę pamatyti kas vyksta už 3 mašinų už jo?
Su pirmenybe apsisukant yra absurdas, kaip apsisukant žinoti kokios spalvos signalas šviečia sukančiajam į dešinę (rodyklės lentelę tarkim galima įžiūrėti)??? kam ta išimtis išvis, būtų visada pirmenybė sukančiojo į dešinę, būtų viskas daug paprasčiau.
išimtyje parašyta info skirta tam, kuris suka pagal rodyklę.
Taip!!! Beprotiškai siaurinant Vilniaus gatves, koridorius policijos, greitosios pagalbos bei gaisrininkų transportui tikrai galėsime padaryti itin operatyviai, ypač Konstitucijos prospekte ir Naugarduko gatvėje…
Vakaru Europoje niekur nera tokiu placiu, tankam pravaziuoti skirtu juostu kaip buvo Vilniuje, ir kazkaip problemu pasitraukti nebuna.
Viskas plius minus OK, isskirus leist kelia lenkianciam sukant i kaire, cia tai jau WTF.
Turi ziuret i prieki ir visus praleist ir dar i gala.
taip, reikes registratoriu statyti ant galinio stiklo, kad galima buti irodyti
Nu ne. Čia daugiau išaiškinimas kas buvo ir anksčiau. Teko tokį atvejį matyti gyvai kai važiuoja mašinos ~90km/h ir viena važiuoja lėčiau. Ją lenkia, o ši parodo kairį posūkį 🙂 ir per plauką nuo skaudaus įvykio 🙁 Pagal dabartinį naują išaiškinimą jei jau pradėjai lenkti, tai ir turi pirmumą. O jei nepradėjai tada matydamas, kad kažkas suka i kairę, jau negali pradėt lenkti. Tik avarijos atveju, bus ginčitinas dalykas jei neturėsi įrašo 🙁
Būtų viskas OK, jei tuo pačiu būtų uždraustas lenkimas daugiau nei vienos mašinos. Prisiminkime atvejį kur lenkė 5 mašinas ir įvažiavo į sukantį į kairę. Kaip tam sukančiam į kairę pamatyti kas vyksta už 3 mašinų už jo?
čia gal jau lenkiančiojo atsakomybė yra įvertint situaciją ir lenkti ne 5 iš karto.
Akivaizdu, kad trečia mašina priekyje jau nemato taip toli atgal.
Is viso turetu buti draudziama sukti is antros juostos…