Naujiems dviračių takams tiesti žadama skirti 300 mln. eurų

Komentarai 15

  1. Xmxmug says:

    Klounai, jus ispradziu pasirupinkit kad google atvaizduotų dviraciu takus ir butu galimybe isnaudot jau esamus o paskui taskykit 300 mln mokesciu moketoju pinigu

  2. MikrorajonVibes says:

    Kada bus sukurta nacionalinė strategija beginiam transportui miestuose, kad miestai panašėtų į Europa, o ne pietu Amerikos didžiausius užkampius?

    • 123 says:

      Lietuvoje niekad nebus, pas mus net nebėginis viešasis transportas neturi jokio palaikymo iš politikų 🙂 Ryga tuo tarpu išleis trečdalį milijardo ES kovidinių pinigų tam kad elektrifikuotų savo miesto geležinkelių tinklą, pirks naujus traukinius ir turės beveik metro (jau dabar Rygoje ir priemiesčiuose yra virš 20 geležinkelio stotelių ir 5 linijos skirtingomis kryptimis su potencialu pradėti vežti keleivius dar 2-3 linijomis). Taip pat pabaigs pakeisti senus tramvajus į žemagrindžius, planuoja BRT liniją kryptimi kur dar nėra poreikio tramvajui bet jau nebeišveža autobusai.

      Aišku Vilniuje nei caras nei sovietai bėgiais miesto neapsupo, bet mes patys net nesvarstome apie naujas kryptis (o galėtų light rail važiuoti Geležinio Vilko skiriamąja juosta nuo miesto ribos iki NMC, arba iš Pilaitės iki NMC), o senų (Naujoji Vilnia, Lentvaris, Juodšiliai) irgi neintegruojam į miesto viešąjį transportą arba net neįrengiam stotelių Salininkuose arba toliau gyvename su Vokės stotele, nors realiai reiktų ją naikinti ir pakeisti dviem stotelėmis – viena arčiau Trakų Vokės, o kitą arčiau Kirtimų pramoninio rajono.
      Taip pat yra pramoninis koridorius beveik iki pat Grigiškių, galėtų laisvai važiuoti priemiestinis traukinys, bet niekam neįdomu 🙂

      • Alice says:

        Koks dar bėginis, VVT tuoj skelbs naujų troleibusų pirkimo konkursą 😀

        • 123 says:

          puiku, bet troleibusai reikalingi jog galima būtų ir toliau aptarnauti senuosius sovietinius rajonus. O kas aptarnaus paminėtus priemiesčius arba visokius naujųjų gyvenamųjų namų rajonus mieste kaip Lazdynėlius, Bukčius, Perkūnkiemius, Visorius, šiaurinę Pilaitę, Paupį, Paplaują, Naująsias Santariškes, Tarand ir t.t. ? Ir toliau vienas trumpas autobusas į valandą kuris nevažiuoja po devintos vakaro? 🙂 Net Šnipiškių centre nieko gero nenusimato, Žalgirio g. kaip suprantu A juostų nebus, Kernavės g. irgi, turėsim kelis autobusus stovinčius kamščiuose. valio

          • Alice says:

            Tai dviračių takai gi! Mano komentaras labiau iš nevilties buvo – aš, deja, nematau jokios miesto strategijos apart autobusų atnaujinimo ir vieno kito naujo maršruto. Tai nebent žmogus gyvena arčiau negu 3 kilometrai nuo miesto centro, kitaip – jokio alternatyvos apart nuosavo automobilio (na, nebent jaunimui). Apie priemiesčius tai išvis kalbos nėra – jie tiesiog palikti be jokios infrastruktūros.

        • 123 says:

          beje gal žinote, ar nauji troleibusai bus dvigubi ar ir toliau mažučiai, kuriuos viena mokinių klasė užkiša pasibaigus pamokoms?

  3. Idio.tams says:

    Gal neigaliesiams infrastruktūrą pradėsit tvarkyti.

    • bbbbb says:

      įjunkit smegenis, prieš svaidydamiesi tokiais apibūdinimais. Dviračių takai yra venia geriiausių infrastruktūrų neįgaliesiems. Olandijoje galybė žmonių su judėjimo negalia naudojasi dviračių takais įvairiomis mobiliomis priemonėmis kaip įprasti ar motorizuoti vežimėliai, rankiniai ar motorizuoti triračiai, scooteriai ir pan. Nenutrūkstamas dviračių takų tinklas jiems leidžia saugiai ir efektyviai judėti.

      Vilniuje atsiradus normalių takų atkarpoms dabar galima pamatyti ne vieną ir ne du žmones su judėjimo negalia keliaujančius ar tiesiog sportuojančius su mechaniniais rankiniais varytuvais prikabintais prie vežimėlių, kas anksčiau buvo neįmanoma.

  4. lina says:

    juokinga ir graudu. Jau penki metai Vilniaus savivaldybė žada dviračių taką, apšvietimą Pavilnyje – Džiaugsmo gatvėje (kuri visom prasmėm yra nesaugi – nei šviesos, nei šaligatvių, nei autobusams sustojimui vietos, nei dviračių takų), bet va savivaldybė metai iš metų tas pačias centre gatves rekonstruoja. Taip, mes nesame kitokie nei Rusija ar Baltarusija, esame eilinė rytų valstybėlė kurioje toliau tvarkomi reikalai kaip sovietmečiu, o apie politinę korupciją ir architektes merų lovose net nekalbu…..bet gal yra institucijos kurios pagaliau gali pradėti dirbti? ar taip ir toliau vaidinsime Europinę sostinę su žvyrkeliais mieste?

    • Mantas says:

      Na, tikekimes, kad gal su sia nauja strategija pagaliau tai bus padaryta.

    • Remis says:

      Kodėl savivaldybė kažką turi daryti soduose? Tvarkomas Vilnius, kaip teisingai paminėjote – Europos sostinė, o ne sodai su sudurtiniais namais aplink jį.

      • bbbbb says:

        na tikrai, pirmiausia infrastruktūra turi atsirasti ten kur didžiausias gyventojų tankumas ir efektyviausia ją įrenginėti pagal KNA. sodų buvusios ir esamos teritorijos tikrai neturėtų būti prioritetinės.

      • Arta says:

        Džiaugsmo gatvė yra miesto teritorijoje. Ty. miestas gauna mokescius is tos teritorijos taip pat kaip ir is centro.

        • hmm says:

          Gauna, bet infrastruktūra individualių namų kvartaluose tokia brangi, jog gauti tiesiogiai mokesčiai greit išgaruoja per vienos ar dviejų sankryžų rekonstrukciją. O netiesiogiai mokamų mokesčių greičiausiai net nepakanka elektros tinklams ir vandentiekiui išlaikyti, tenka juos susbsidijuoti iš bendro katilo dėl ko nukenčia ir savivaldybės gaunamos pajamos.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist