Nieko blogo tame nėra. Mieste vis dar pilna vietų, kur viešasis nevažinėja. Vis daugiau žmonių renkasi būstą priemiestyje ar už miesto. Kazkaip gi reik pasiekti mokyklas, darželius, darbus? VT lėtas ir nepatogus. Bei kodėl aš turiu keltis valanda anksčiau ir valanda anksčiau žadinti vaikus, važiuoti tam dvokiančiam ir šaltam VT, kad tik ponai daugiau uždirbtų iš savo propaguojamo verslo?
Praregėkite pagaliau žmonės. Pažiūrėkite kokias mašinas jie ar jų žmonos, meilužės, vyrai vairuoja ir kokius būstus perka. O jus važinėkite “vielabraukiais”…?
JEI ATSILIEKA TAI IR DAUGEJA…KAIP IR VISAME PASAULYJE TENDENCIJOS TOS PACIOS…DALIAI ZMONIU TURTEJANT JIE ISSIKELIA IS MIESTU I PRIEMESCIUS TAI IR TRANSPORTO REIKES VIS DAUGIAU…NEREIK GALVOT KAD AUTOMOBILIU MAZES NES TIE KURIE VERTINA SVARU ORA IR NORI GRAZIAI GYVENT TIKRAI NEGYVENS DAUGIABUTYJE MIESTE IR VAZINES AUTOBUSAIS.MIESTUOSE GYVENS IR AUTOBUSAIS VAZINES TIK PATS ZEMIAUSIAS SOCIALINIS SLUOKSNIS KA IS DALIES JAU MATOME DABAR…
Lietuvoje individualus automobilis (įpraskime šį terminą tapatinti su elektromobiliu) yra nacionalinio charakterio bruožas. Su latviais to negalime lyginti. Pvz. mes jau 50 metų riedame visai kitokios kategorijos keliais nei kaimynai. Latviai beje ir individualaus žirgo praeityje taip nemylėjo kaip mes, ir vežikų daugumą Rygoje XX a. pradžioje sudarė lietuviai…. Laužyti nacionalinio charakterio ypatumus nėra išmintinga (bandymus tą daryti šiandiena matome Vilniaus merijoje), viską keisti reikia protingai ir atsargiai. Nieko bloga neatsitiks jeigu tapsime ir daugiausiai turinčio individualaus transporto šalių trejetuko nariais.
Kitaip ir negali būti. Pvz. Lietuvos sostinė piktybiškai neinvestuoja į viešąjį transportą tik jau trečdalį amžiaus šneka kažkokius vaflius apie BRT (kurio vis tiek niekada nestato ir jis net nėra 2030 ‘strategijos’ dalim). Tokį rezultatą buvo galima nuspėti kaip galima nuspėti ir tai, kad situacija su šalies automobilizacija tik blogės. Ar kas nors iš 2030 ‘strategiją’ sukūrusiu posovietinių nevykėlių, nesuprantančių, kaip turi atrodyti ES sostinės transporto sistema, prisiims atsakomybę už savo kliedesius kai, įgyvendinus tos strategijos apgailėtinus infrastruktūros projektus, situacija su automobilizacija bus dar blogesnė nei yra šiandien?
Pilnai sutinku, tikrai labai liūdna žiurėti į Vilniaus VT – deja, manau kad tai nėra sovetinio mentaliteto valdininkų problema. Kodėl? Dauguma dabartinės komandos sprendimų yra gerai apskaičiuoti – jie yra skirti tik savo tiksliniam rinkėjui ir užtikrina tolimesnį palaikymą. Matomai, viešasis transportas arba nėra aktualus tiksliniam rinkėjui (visai tikėtina), arba tai būtų šios kandencijos resursų švaistymas – ilgalaikis projektas, o dividentus galimai gaus jau kiti politiniai veikėjai.
AS GYVENAU TOJE LIETUVOJE KAI VISI NAUDOJOSI VISUOMENINIU TRANSPORTU…IR DVIRACIAIS ..I DARBUS VAZIUODAVOM AUTIKAIS IS DARBU AUTIKAIS I KITA MIESTA AUTIKAIS AR TRAUKINIU…I KAIMA AUTIKU…I KITA SALI TRAUKINIU….T.Y DABARTINES VALDZIOS SIEKEMYBEJE…ACIU.. BET PATIKEKITE TAI YRA TOOOOTALUS KOSMARAS…TIKIUOSI KAD NIEKADA NEBEGRISIME I TA KOSMARA…CIA TIK ZODZIAIS ATRODO VISKAS GRAZU BET REALYBEJE ..SNINGA, LYJA TU PUSVALANDI SALI STOTELEJE SU VAIKAIS KOL ATVAZIUOS AUTOBUSAS…PO VALANDOS VAZIAVIMO DAR 10 MIN EINI PER LIETU IKI NAMU TEMPTDAMAS KREPSI SU PIRKINIAIS IR VERKENCIAIS VAIKAIS…
Nieko blogo tame nėra. Mieste vis dar pilna vietų, kur viešasis nevažinėja. Vis daugiau žmonių renkasi būstą priemiestyje ar už miesto. Kazkaip gi reik pasiekti mokyklas, darželius, darbus? VT lėtas ir nepatogus. Bei kodėl aš turiu keltis valanda anksčiau ir valanda anksčiau žadinti vaikus, važiuoti tam dvokiančiam ir šaltam VT, kad tik ponai daugiau uždirbtų iš savo propaguojamo verslo?
Praregėkite pagaliau žmonės. Pažiūrėkite kokias mašinas jie ar jų žmonos, meilužės, vyrai vairuoja ir kokius būstus perka. O jus važinėkite “vielabraukiais”…?
Nieko tu nevazineji vt, melagi!
JEI ATSILIEKA TAI IR DAUGEJA…KAIP IR VISAME PASAULYJE TENDENCIJOS TOS PACIOS…DALIAI ZMONIU TURTEJANT JIE ISSIKELIA IS MIESTU I PRIEMESCIUS TAI IR TRANSPORTO REIKES VIS DAUGIAU…NEREIK GALVOT KAD AUTOMOBILIU MAZES NES TIE KURIE VERTINA SVARU ORA IR NORI GRAZIAI GYVENT TIKRAI NEGYVENS DAUGIABUTYJE MIESTE IR VAZINES AUTOBUSAIS.MIESTUOSE GYVENS IR AUTOBUSAIS VAZINES TIK PATS ZEMIAUSIAS SOCIALINIS SLUOKSNIS KA IS DALIES JAU MATOME DABAR…
Lietuvoje individualus automobilis (įpraskime šį terminą tapatinti su elektromobiliu) yra nacionalinio charakterio bruožas. Su latviais to negalime lyginti. Pvz. mes jau 50 metų riedame visai kitokios kategorijos keliais nei kaimynai. Latviai beje ir individualaus žirgo praeityje taip nemylėjo kaip mes, ir vežikų daugumą Rygoje XX a. pradžioje sudarė lietuviai…. Laužyti nacionalinio charakterio ypatumus nėra išmintinga (bandymus tą daryti šiandiena matome Vilniaus merijoje), viską keisti reikia protingai ir atsargiai. Nieko bloga neatsitiks jeigu tapsime ir daugiausiai turinčio individualaus transporto šalių trejetuko nariais.
Nedrisk lauzyti lietuvio baudziauniko buro mentaliteto. Donelaiti uzdraust. Teise i vyzas, tacka ir bambali!
Kitaip ir negali būti. Pvz. Lietuvos sostinė piktybiškai neinvestuoja į viešąjį transportą tik jau trečdalį amžiaus šneka kažkokius vaflius apie BRT (kurio vis tiek niekada nestato ir jis net nėra 2030 ‘strategijos’ dalim). Tokį rezultatą buvo galima nuspėti kaip galima nuspėti ir tai, kad situacija su šalies automobilizacija tik blogės. Ar kas nors iš 2030 ‘strategiją’ sukūrusiu posovietinių nevykėlių, nesuprantančių, kaip turi atrodyti ES sostinės transporto sistema, prisiims atsakomybę už savo kliedesius kai, įgyvendinus tos strategijos apgailėtinus infrastruktūros projektus, situacija su automobilizacija bus dar blogesnė nei yra šiandien?
Pilnai sutinku, tikrai labai liūdna žiurėti į Vilniaus VT – deja, manau kad tai nėra sovetinio mentaliteto valdininkų problema. Kodėl? Dauguma dabartinės komandos sprendimų yra gerai apskaičiuoti – jie yra skirti tik savo tiksliniam rinkėjui ir užtikrina tolimesnį palaikymą. Matomai, viešasis transportas arba nėra aktualus tiksliniam rinkėjui (visai tikėtina), arba tai būtų šios kandencijos resursų švaistymas – ilgalaikis projektas, o dividentus galimai gaus jau kiti politiniai veikėjai.
AS GYVENAU TOJE LIETUVOJE KAI VISI NAUDOJOSI VISUOMENINIU TRANSPORTU…IR DVIRACIAIS ..I DARBUS VAZIUODAVOM AUTIKAIS IS DARBU AUTIKAIS I KITA MIESTA AUTIKAIS AR TRAUKINIU…I KAIMA AUTIKU…I KITA SALI TRAUKINIU….T.Y DABARTINES VALDZIOS SIEKEMYBEJE…ACIU.. BET PATIKEKITE TAI YRA TOOOOTALUS KOSMARAS…TIKIUOSI KAD NIEKADA NEBEGRISIME I TA KOSMARA…CIA TIK ZODZIAIS ATRODO VISKAS GRAZU BET REALYBEJE ..SNINGA, LYJA TU PUSVALANDI SALI STOTELEJE SU VAIKAIS KOL ATVAZIUOS AUTOBUSAS…PO VALANDOS VAZIAVIMO DAR 10 MIN EINI PER LIETU IKI NAMU TEMPTDAMAS KREPSI SU PIRKINIAIS IR VERKENCIAIS VAIKAIS…
Lt laisva 30m. Per ta laika buvo nesunku po vakarus pavazinet ir pamatyt kaip ten viesasis organizuotas.