Magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruože nuo Vilniaus iki Kauno yra didžiausias transporto srautas Lietuvoje. Pernai 5 skirtinguose minėto greitkelio ruožuose nuo 10,000 iki 95,000 km pradėti rekonstrukcijos darbai. Po atnaujinimo kelias atitiks automagistralei taikomą kategoriją.
,,Įgyvendinant A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 10,000 iki 95,000 km rekonstrukcijos projektą, jau yra atlikti parengiamieji darbai: įrenginėjamos tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų, įrenginėjami numatyti kelio paplatinimai greitėjimo ir lėtėjimo juostų įrengimui, atliekami požeminių pėsčiųjų perėjų įrengimo darbai, sankryžų ir nuovažų įrengimo darbai, įrenginėjami atitvarai”, – komentuoja Kelių direkcija.
Po atnaujinimo darbų minėtoje kelio dalyje atsiras pėsčiųjų ir dviračių takai, greičio valdymo ir įspėjimo sistema, naujas kelio apšvietimas. Po rekonstrukcijos keliu bus galima važiuoti 130 km/h greičiu vasarą ir 110 km/h greičiu žiemą.
Kadangi transporto srautas tarp Vilniaus ir Kauno magistralėje A1 yra didžiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse, eismo sąlygų pagerinimas bus svarbus ne tik vairuotojams ir kelionėms Lietuvoje, bet ir tarptautiniam susisiekimui.
Vidutinis metinis eismo intensyvumas šioje kelio dalyje siekia apie 30 tūkst. automobilių per parą, o, pavyzdžiui, kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai vidutinis metinis eismo intensyvumas yra apie 21 tūkst. automobilių per parą.
Visus rekonstrukcijos darbus planuojama atlikti iki 2021 m. liepos mėn. Bendra viso projekto vertė – apie 42,6 mln. eurų.

Kiek suprantu visas kelias bus priziurimas, t.y. vidutinis greitis bus matuojamas srautui
Senai lauktas, efektyvus sprendimas. Tačiau reikėtų rekonstruoti trasą iki Via Baltika posūkio į Rygą, atkarpoje nuo IX forto padarant šešias eismo juostas.
Niekada nesu pastebėjęs, kad ten neužtektų 4.