Europoje, iš kurios “pasiskolinta” idėja viskas veikia kiek kitaip: vietoje lentelių yra šviečiančios papildomos sekcijos ir kai jos nedega, bet dega pagrindinis žalias signalas, leidžiama analogiškai sukti į dešinę, praleidus visus eismo dalyvius, kurių judėjimo juostą kirsite. Visai logiška
Pabūkite prie tos sekcijos, išvysite koks ten taisyklių laikymasis. Pėsčiųjų perėjos jūs net nepaminėjote. “Visur skubantys” veržiasi kaip nevaldoma srovė, jei tik leidžiama elgtis “pagal nuožiūrą”.
Pasivaikštinėjau šįryt po Fabijoniškes, Viršuliškes. Automobiliai stovėjo kamščiuose, o plačiausi dvriačių takai stovėjo tušti, nors oras šiandien buvo visai tinkamas važiuoti dviračiu. Tikrai dar yra erdvės kelti automobilių stovėjimo vietų kainoms, mažinti stovėjimo vietų skaičiui.
Europoje, iš kurios “pasiskolinta” idėja viskas veikia kiek kitaip: vietoje lentelių yra šviečiančios papildomos sekcijos ir kai jos nedega, bet dega pagrindinis žalias signalas, leidžiama analogiškai sukti į dešinę, praleidus visus eismo dalyvius, kurių judėjimo juostą kirsite. Visai logiška
Pabūkite prie tos sekcijos, išvysite koks ten taisyklių laikymasis. Pėsčiųjų perėjos jūs net nepaminėjote. “Visur skubantys” veržiasi kaip nevaldoma srovė, jei tik leidžiama elgtis “pagal nuožiūrą”.
Atsiprašau, paminėjote. Tik kaip sakiau, į tai nežiūrima.
Pasivaikštinėjau šįryt po Fabijoniškes, Viršuliškes. Automobiliai stovėjo kamščiuose, o plačiausi dvriačių takai stovėjo tušti, nors oras šiandien buvo visai tinkamas važiuoti dviračiu. Tikrai dar yra erdvės kelti automobilių stovėjimo vietų kainoms, mažinti stovėjimo vietų skaičiui.
jo, ir du vaikus vezkis ant sedynes. kaip gerai sugalvojai
Tai tik labai nedidelė dalis važiuojančių sava transporto priemone.