„Via Lietuva“ nuosekliai tęsia tiltų ir viadukų, esančių valstybinės reikšmės keliuose, tvarkymo darbus – baigti kelyje nuo Vilniaus į Trakus esančio viaduko tvarkymo darbai. Kapitaliai suremontuotu Trakų viaduku eismas bus atnaujintas nuo gruodžio 18 d. popietės, o iki metų pabaigos planuojama atlikti ir visus baigiamuosius viaduko atnaujinimo darbus. Iš viso šiuos metus „Via Lietuva“ planuoja baigti sutvarkius 30 blogos būklės tiltų šalyje, tam 2024 metais iš viso skirta apie 71 mln. eurų.
Vykdant Trakų viaduko kapitalinio remonto projektą, kapitaliai suremontuotas virš magistralinio kelio Vilnius-Varėna-Gardinas esantis viadukas –naujais pakeistilaikantieji perdangos elementai, sutvarkyta perdanga, įrengti nauji deformaciniai pjūviai, turėklų blokai, šalitilčio plokštės asfalto danga, pakeiti atitvarai, sutvarkyti turėklai, pakeistos šlaitų plytelės ir šlaitinių laiptai.
„Artėjant kelių darbų sezono pabaigai, baigiame svarbiausius kelių infrastruktūros plėtros ir priežiūros projektus šalyje. Gruodžio pradžioje atidaryti du nauji tiltai per Nerį ties Kaunu, šiandien eismui atidaromas itin svarbus susisiekimui – nuo Vilniaus link Trakų vedantis viadukas. Šio viaduko kapitalinio remonto darbai buvo inicijuoti dar 2022 metais, tačiau darbai buvo laikinai sustabdyti dėl poreikio koreguoti projektinius sprendinius ir numatyti papildomus viaduko tvarkymo darbus. Šiais metais, suprantant strateginę statinio reikšmę, nauja „Via Lietuva“ komanda šiam projektui skyrė prioritetinį dėmesį, atliko visus reikalingus papildomus projekto planavimo darbus ir jau pavasarį inicijuoti pilnos apimties viaduko atnaujinimo darbai. Nuo šiol šią vietą kertančių vairuotojų kelionės tampa saugesnės, patogesnės ir greitesnės, – apie dar vieną baigtą kelių infrastruktūros projektą kalbėjo „Via Lietuva“ Projektų valdymo grupės vadovas Gediminas Katinas.
2022 metais pardėjus viaduko kapitalinį remontą ir atlikus paruošiamuosius ir pakloto ardymo darbus,nustatyta, jog viaduko būklė bloga, visiškai nusidėvėję ir savo funkcijų neatlieka pakloto elementai, laikančiosios konstrukcijos (atramos ir perdanga) yra smarkiai pažeistos, todėl viaduko atnaujinimui buvo reikalingi didesnės apimties darbai.
Pasibaigus techninio darbo projekto koregavimui ir įvykus papildomų darbų viešajam pirkimui, 2024 metais pasirašyta sutartis ir atnaujinti viaduko remonto darbai, kurie baigti šių metų gruodžio mėn.
Viaduko kapitalinio remonto darbus vykdė UAB „Tilsta“, visų darbų vertė – 2,6 mln. Eur su PVM.
2024 m. „Via Lietuva“ iš viso planuoja baigti tvarkyti 30 blogiausios būklės tiltų ir viadukų šalyje. Valstybinės reikšmės keliuose iš viso yra 124 prastos būklės tiltai ir viadukai, didžioji jų dalis viršija statymo metu nustatytą eksploatacijos laikotarpį, prieš 60 metų statyti tiltai ir viadukai buvo statomi pagal tuo metu galiojusius techninius reikalavimus ir fiksuotus eismo srautus, šiuo metu jie yra iš esmės pasikeitę. Blogos būklės tiltams Lietuvoje sutvarkyti reikėtų apie 590 mln. Eur, o visiems šalies tiltams sutvarkyti iki tenkinančios būklės – apie 1 mlrd. Eur.
Didžiausias prioritetas tiltams ir viadukas valstybinės reikšmės keliuose pradėtas skirti praėjusiais metais, tuometinėje Lietuvos automobilių kelių direkcijoje iniciavus vidinius pokyčius, prie įmonės prisijungus naujai vadovų komandai, jai parengus įmonės pokyčių programą ir iniciavus jos įgyvendinimą.
Bendrovė „Via Lietuva“ rūpinasi daugiau nei 21 000 km valstybinės reikšmės kelių, daugiau nei 1 500 tiltų, viadukų, tunelių ir daugiau nei 2 000 km pėsčiųjų ir dviračių takų. Įmonė siekia, jog šalies kelių infrastruktūra būtų nuolat plėtojama, atnaujinama bei modernizuojama, kurtų pridėtinę vertę valstybei, jos gyventojams ir taptų teigiamų pokyčiu vizitine kortele šalies svečiams.


Bent jau tyliai paleistų tą varganą viaduką. Lenkijoj per tą patį laiką milžiniškas autostradas nutiesia, o mes kažkokios lūženos nesugebam sutvarkyti per 4 mėnesius. Stebuklą padarėm.
🤣🤣🤣 Kiek Rudelienė otkato gavo? Du metus uždaryta buvo, kur darbo pusei metų, protiniai inalidai.. Pirmas nevažiuosiu, tegu varguoliai pirmi rieda, bando kontrukcijos apkrovas *hmh* techninė priežiūra turbūt pirtyje pasirašė ir priemė darbus *mhm*
Vagių šaika, turėjo iškart nugriauti tą seną viaduką ir statyti naują keturių juostų naują,nes patys deklaravo jog Trakų kelias netrukus turės tapti keturių juostų.Po kiek laiko vėl ardys tuos aitvarus,griaus tą suremontuotą tiltą ir vėl statys naują keturių juostų tiltą,pinigai išmesti į balą…
BŪTENT! Bet kažkas kiek medžegų iš sandelio nurašė, kiek dar tokių kurie atkatus gavo iš šio liepto. Arba važiuosi 4-iom juostom (po 2 į abi uses) ir prieš tiltą persirikiuosi į vieną🤣 ir šviesoforas trakų vokėje + tiltas bus vienas didžiulis kamštis.