Pasaulio keliaujančių moterų radare – Vilnius
Moterys yra vienas svarbiausių turizmo sektoriaus variklių: rinkos tyrimai rodo, kad jos priima daugumą kelionių sprendimų, o pastaruoju metu vis ...
Moterys yra vienas svarbiausių turizmo sektoriaus variklių: rinkos tyrimai rodo, kad jos priima daugumą kelionių sprendimų, o pastaruoju metu vis ...
Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per šiemet fiksuoja nemenką šuolį – 25 proc. (iki 60 mlrd. JAV dolerių) – vertingiausių ...
Garsioji Vilniaus reklamos kampanija „Vilnius – G-spot of Europe“ mobilizavo pasaulio žiniasklaidos dėmesį Lietuvos sostinei ir paskatino kalbėti ne tik ...
Audringų diskusijų Lietuvoje sukėlusi „Vilniaus – Europos G taško“ reklama sklinda toliau – šįkart Lietuvos sostinę reklamuojanti kampanija sulaukė dėmesio ...
Sekso pirkėjai į Lietuvą plūsta ne dėl reklamų – jie puikiai žino, kad čia – nebaudžiamumo rojus, sako nevyriausybininkė Kristina ...
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis penktadienį pareiškė, kad sostinę kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama yra geriausia tarptautinei ...
Socialiniuose tinkluose šiomis dienomis žaibiškai išplitusi drąsi reklama, kurioje Vilnius vadinamas „Europos G Tašku“, gali tapti sėkminga Lietuvos sostinės vizitine ...
© 2012-2022, UAB „Naujosios medijos grupė”. Visos teisės saugomos.