Nauja pavasario-vasaros kolekcija „atsikeli ir normalu” – kasdienybės atspindys

Jaunatviškas ir miestiečių jau pamėgtas prekių ženklas „atsikeli ir varai” pristato naują 2017 m. pavasario-vasaros kolekciją „atsikeli ir normalu”. Prekių ženklas lieka ištikimas savo vertybėms ir atspindi dizainerės Aušros Šeduikytės interpretuojamą kasdienybę, kuri yra tokia, kokia yra – paprasta ir nelabai spalvota.

Nauja „atsikeli ir normalu” kolekcija – tai savitas komentaras su prekių ženklui būdinga ironija į tai, kas vyksta aplink mus. Pasak kūrėjos, esame pavargę nuo informacijos gausos, šokiruojančių ar jau visai nestebinančių įvykių, todėl kolekcijoje – priešingai, vyrauja nuosaikumas ir minimalizmas. „Viena iš varančiųjų mūsų vertybių yra būti ištikimiems ir nemeluoti nei sau, nei kitiems, tad šį kartą kuriant drabužius ieškojome paprastumo, grynų formų ir maksimalaus funkcionalumo, tai ir atsispindi. Su kiekviena nauja kolekcija visą laiką ieškome dar geresnės kokybės, išbandome mums naujas technikas – tai normalus procesas, kadangi augame, mokomės, tad visada einame į priekį”, – pasakoja  A. Šeduikytė.

Naujoje minimalistinio stiliaus pavasario-vasaros kolekcijoje persipina kasdienis patogumas ir daili elegancija. Atsisakyta visų nereikalingų detalių, vengta dirbtinio ištaigingumo ir pasikartojančios lietuviškumo linijos. „Iš dalies firminiu parašu tapę tautiniai raštai ir arklys niekur nedingo, tiesiog davėm jiems pailsėti. Sąmoningai nenorėjome būti dar vienas prekių ženklas šį pavasarį naudojantis tautinius motyvus. Tai kryptingai darėme paskutinius kelis savo veiklos metus, todėl visai nenorėjome pakliūti į kitų kontekstų ir Lietuvos liaudiškų aktualijų sūkurį”, – teigia dizainerė.

„Kaip visada, taip ir šį sezoną siekiame, kad žmogus dėvėdamas drabužius jaustųsi tvirtas ir užtikrintas, todėl nenorime, kad nepatogus rūbas sutrukdytų ir nukreiptų dėmesį nuo to, kas iš tiesų svarbu. O svarbu – išlikti savimi ir daryti tai, ką sugebi geriausiai nepaisant to, kas darosi aplink. Naujos kolekcijos fotosesijai pasirinkome irgi ne studiją, o mūsų parduotuvę ir darbinę aplinką. Norėjome parodyti, kaip jaučiamės ir kuo šiuo metu gyvename”, – sako dizainerė.

Naujai kolekcijai pasirinktos vienspalvės medžiagos, aukštos kokybės trikotažas ir audiniai ypač malonūs prie kūno – šiltuoju sezonu laisvumas ir lengvos medžiagos yra itin svarbu. Pristatomos laisvo kirpimo, polo tipo ir griežtesnės tiesaus kirpimo suknelės, visų laukiami atsinaujinę moteriški ir vyriški džemperiai, marškinėliai ir švarkai. Visi drabužiai – lyg pagrindas bet kokiai aprangos eilutei, lyg išsigelbėjimas, kai „nėra kuo apsirengti”. Nors kolekcijoje vyrauja tamsios pilka, mėlyna, juoda spalvos, „atsikeli ir normalu” akcentas – šio sezono spalva Nr.1 – ryški raudona. Nuosaikūs sprendimai ir kasdienis funkcionalumas maišosi su britiško maišto užuominomis, tačiau viskas lengvai dera.

Visą kolekciją galima pamatyti čia.

Reklama: Palaidinės

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist