• Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
Pranešimas
MadeinVilnius.lt
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
      • Trakai
      • Lentvaris
      • Medininkai
      • Širvintos
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
      • Senasis Vilnius
      • Vilniaus miesto studija
      • Neatrastas Vilnius
    • Maistas
      • Sostinės geriausieji
      • Nauja vietelė
      • Vilniečiai rekomenduoja
      • Maistas ant ratų
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas
Suasmeninta
Šrifto dydžio keitimasAa
MadeinVilnius.ltMadeinVilnius.lt
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Transportas
  • Maistas
  • Statybos Vilniuje
  • Sportas
  • Istorija
  • Vilniaus istorija
  • Savaitės klausimas
Paieška
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
    • Maistas
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas

Atraskite mus

  • Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Vilniaus istorija
  • Maistas
  • Stilius

Populiariausi straipsniai

Naršykite šios dienos populiariausias naujienas!

Meteorologai skelbia prognozę: 2025-ųjų vasara Lietuvoje gali tapti išbandymu visiems

8 7

Trys Zodiako ženklai greitu metu sulauks palikimo

2 2
Horoskopas

Dviem Zodiako ženklams antradienis (birželio 17 d.) bus labai sėkminga diena

1

Lik prisijungęs

Raskite mus socialiniuose tinkluose
130kSekėjaiPatinka
1.7kSekėjaiSekti
7.1kSekėjaiSekti
Turite paskyrą? Prisijungti
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika
© 2012-2023. UAB „Naujosios medijos grupė”. Visos teisės saugomos.
Stilius

Aisčio Mickevičiaus kuriami kvepalai bus pristatyti Jungtinėse Amerikos Valstijose 

Made in Vilnius
2025 m. birželio 01 d. 08:15
6 min. skaitymo
Foto iš asmeninio Aisčio Mickevičiaus archyvo.
Dalintis

Menininką Aistį Mickevičių šiais metais sunku sutikti Lietuvoje. Filmo Felicita pristatymai ir kelionės po geidžiamiausias meninės parfumerijos parodas kartu su savo sukurtu prekės ženklu FUMparFUM tapo tikra kūrėjo kasdienybe. Dar šį mėnesį savo kvepalus Aistis pirmą kartą pristatys parodoje Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Aisti, kaip pavyksta savo kuriamam meninės parfumerijos prekiniam ženklui FUMparFUM atverti duris vis naujoje šalyje?

Parfumerijoje tos naujos durys veriasi pamažu ir netikėtai, po daugybės metų įdirbio, parodų ir renginių gausos, atsiradus patikimiems kontaktams, kurie ilgainiui tampa draugais, bičiuliais, bendražygiais. Galiu pasakyti, kad mezgant asmeninius verslo kontaktus viena svarbiausių savybių bendraujant yra…nuoširdumas. Tai taip reta šiais laikais ir todėl vertinga. 

Kur jūsų kuriamas meninės parfumerijos ženklas FUMParFUM bus pristatytas Amerikoje?

Vykstu su FUMparFUM aromatais į Los Andželą, kur yra įsikūrusi tokia absoliučiai nuostabi organizacija Art & Olfactory Institute (liet. Meno ir uoslės institutas), kuri organizuoja kasmetinius meninės parfumerijos apdovanojimus, o taip pat, kartu su Craft Contemporary muziejumi – parfumerijos renginį pavadinimu Scent Fair (liet. Kvapų mugė), kuriame pristatomi meninės parfumerijos prekiniai ženklai ir jų kūrėjai iš viso pasaulio. Šis renginys sugrįžta po kelių metų pertraukos (buvo suspenduotas dėl covid karantinų, kurie Kalifornijoje truko ilgiau nei kitur Jungtinėse Valstijose). Šįkart jame bus pristatytas 21 prekės ženklas/autorius, kuriuos atrinko renginio organizatoriai. 

Kuo patraukli jums Amerikos rinka ir ko tikitės iš šio renginio? 

Man, kaip parfumerijos prekės ženklo kūrėjui ir aromatų autoriui, visos naujos ir nepažintos rinkos yra įdomios ir patrauklios dėl potencialiai dar neatrastų galimybių. Amerika didelė, Los Andželas traukia tuo, jog autorinės meninės parfumerijos kultūra ten jau yra, vadinasi, yra besidominčių. Tikiuosi užmegzti naudingų verslo kontaktų, rasti potencialių klientų, užsakovų, platintojų. Iš patirties galiu pasakyti, kad geriausi ir tvirčiausi tokie kontaktai tuomet, kai yra tiesioginis bendravimas. 

Su savo parfumerine kūryba esate apkeliavęs įvairiausius kraštus, kuo skiriasi aromatiniai skoniai ir kuri šalis yra artimiausia FUMparFUM?

Šiai dienai tokia šalimi galėčiau įvardinti tolimą ir mums iš pirmo žvilgsnio egzotišką Japoniją, kuri netikėtai tapo didžiausia mūsų produkcijos importuotoja. Japonams patinka ir tinka FUMparFUM aromatų estetika, o mane asmeniškai Japonija įkvepia kūrybai. Kažkas mūsų pasaulėžiūroje labai sutampa. 

Kokią perspektyvą bendrai matote meninei parfumerijai?

Plečiantis rinkoms (o autorinė meninė parfumerija pamažu jau atrandama ir Azijoje) tos perspektyvos atrodo šviesios ir beribės. Žmonės vis plačiau domisi parfumerijos menine puse, potyriminiais kvapų projektais. 

Kurdamas savo prekės ženklą FUMparFUM didelį dėmesį skiriate jo vizualiniam identitetui. Štai ir dabar – atnaujinote tiek flakonus, tiek ir  pakuotę. Kas inspiravo jus šiam pokyčiui?

Kiekvienam prekės ženklui reikalingas periodinis atsinaujinimas, šviežio oro, kitaip – naujų idėjų ir inspiracijų, gūsis. Norint judėti į priekį, reikia sugalvoti kažką naujo. Su FUMparFUM pakuočių dizainere Dovile Džervute-Laurinkienė po vienos parodos susėdom ir išanalizavom, ką galime atnaujinti iš principo nekeisdami esamos koncepcijos, ir priėjome vieningos išvados, kad atėjo laikas originaliai pakuotei. FUMparFUM pavadinimas yra inspiruotas lotyniško žodžių junginio Per Fumum (liet. Per dūmus), tad kilo idėja kvepalų pakuotei sukurti cigarečių pakelį primenančią dėžutę. Rūkyti cigaretes šiais laikais nebemadinga ir akivaizdžiai žalinga, tad geriau tokiame pakelyje laikyti mėgstamo aromato flakoną. Naujoji, kiek ironiška pakuotė labai patinka FUMparFUM klientams! 

Dažnai minite, jos savo aromatais pasakojate istorijas. Ar jūsų istorijos gimsta iš aromatinių patirčių, ar, atvirkščiai – aromatą sukuria jūsų patirtos istorijos?

Tos aromatinės istorijos dažnai remiasi ne ti(e)k uoslės patirtimis, bet ir išgyventais bei apibendrintais asmeniniais patyrimais stebint pasaulį. Trumpai tariant – mano parfumerinė kūryba yra įkvėpta paties gyvenimo. 

Kiek aromatai siejasi su jūsų kūryba kitose meno srityse? 

Akivaizdu, kad mano sceninės veiklos patirtys yra labai tiesiogiai įtakoję kai kurių  FUMparFUM aromatų sukūrimą. Taip pat brėžiu sąsajas su vizualiniu jautrumu (ir pomėgiu fiksuoti – fotografuoti), poetiniu polėkiu, kultūriniais tyrinėjimais, perskaityta literatūra. 

Papasakokite prašau apie naujausius savo aromatus ir jų istorijas.

Labiausiai norėčiau išskirti aromatą “Felicità” (liet. “Laimė”), kuris vadinasi taip pat, kaip ir mūsų su kolege Ineta Stasiulyte šiais metais pristatytas kino debiutas, bet tuo pačiu “Felicità” yra inspiruotas ne tiek šio filmo, kiek pačios Italijos. Man Italija yra apie jos didžiulį ir labai įvairų kulinarinį paveldą, maistas italams yra nepaprastai svarbus egzistencinis malonumas. Todėl gourmet stiliaus “Felicità” kompozicijoje naudojau daug “valgomų” natų – pomidoras, alyvuogė, juodasis serbentas, figa, kaliandra, kvapnusis pipiras, brendžio ir karšto pieno akordas. Pastarasis yra viena naujausių parfumerinių tendencijų. 

Gal galite pasidalinti savo artimiausias kūrybiniais planais ir Lietuvoje?

Birželio pradžioje kviečiu į fotografijos parodá “Vasaros atvirukas”, kurią papildys poezija ir ypatingas aromatas, o birželio 13 d. Vilniuje vyksiančio “Kultūros nakties” festivalio metu kviečiu aplankyti FUMparFUM studiją, kurioje bus pristatytas “Olfaktorinio herbariumo” projektas. 

Ačiū už pokalbį. 

Pokalbį vedė Rūta Kaupinytė.

ŽYMOS:JAVNaujiena
Dalintis
Kaip vertinate šį straipsnį?
Labai patiko0
Nustebino0
Gerai0
Nuobodu1
Nesąmonė0

Rekomenduojami Video

- Reklama -

Ar jaučiatės saugiai Vilniaus gatvėse, kai jomis bėgioja meška?

Jums taip pat gali patikti

Vilniaus gatvės

Vilniuje filmuojamas JAV mokslinės fantastikos TV serialas: bus eismo ribojimų

Komentarų: 0
Orai Vilniuje

Sinoptikė praneša, kokie orai bus per Jonines

Komentarų: 0
Lietuvos naujienos

Prieš Jonines – specialūs policijos reidai: įsidėmėkite dienas

Komentarų: 0
MadeinVilnius.lt
Apie Vilnių ir Vilniaus kraštą su nauju požiūriu – pozityviai, optimistiškai ir su šviežio oro gūsiu.
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos © 2012-2025  UAB „Naujosios medijos grupė”. Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus raštišką UAB „Naujosios medijos grupė” sutikimą.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Pamiršote slaptažodį?