Daug diskusijų sukėlė internete pasklidusi Vilniaus reklama „Vilnius, Europos G taškas“. Vieniems ji labai patiko, kitiems labai nepatiko. Koks daugiatautis ir daugiaveidis Vilnius, tiek buvo ir nuomonių. Norime paklausti tavęs, vilnieti, ką tu manai ir kaip turistams turėtų būti pristatomas Vilnius.
[poll id=”9″]Susiję straipsniai
Susipažinkite su 2020 m. turizmo mėgstamiausiomis vietomis socialiniuose tinkluose
2020 m. gruodžio 15 d. 11:51
Stebuklingos vietos visoje Lietuvoje: 55 vietos, kuriuose pildosi norai
2020 m. gruodžio 11 d. 10:00
Trečiąjį ketvirtį apgyvendinta beveik trečdaliu mažiau turistų nei pernai
2020 m. lapkričio 23 d. 10:00
Ekspertai prognozuoja, kad turizmą keičianti pandemija atvers naujas galimybes Vilniui
2020 m. lapkričio 13 d. 08:30
APDOVANOJIMAS: Vilniaus turizmo reklamos kampanija pripažinta geriausia pasaulyje
2020 m. lapkričio 13 d. 08:00
Estijos ir Latvijos turistų tyrimas: keliauti motyvuoja noras ištrūkti iš pažįstamos aplinkos
2020 m. spalio 25 d. 07:30
Saviizoliacijoje esantys rinkėjai galės palikti izoliacijos vietą iki 3 valandų
2020 m. spalio 18 d. 18:26
Ministerija specialiuose punktuose leis balsuoti ir saviizoliacijoje esantiems rinkėjams
2020 m. spalio 15 d. 11:16
Absoliuti nesamonė, tuoj tituluosimės kaip kekšių šalis. Sex turizmas yra taip pigu ir nuvalkiota, kad tai geriausiu atveju gali būti kaip periferinis įvaizdžio kūrimo akcentas. Net aistringieji prancūzai nemanau, kad sutiktų Paryžių tituluoti G-spot, bet tik vieną iš jo kvartalų Mont martrą su Mulenrūžu. Kad Vilniuje galėtų atsirasti vieta G-spot, kodėl gi ne, gal kur nors atgimstančiame stoties rajone, bet ne visą Vilnių, Lietuvos sostinę, pakišti po tokia pigia kliše. Konstruojant Vilniaus įvaizdį, reikia remtis ne vien angelais, baroku, bet abiem šiais įvaizdžio akcentais, pridedant ir 10 konfesijų miestą, 1000 bažnyčių miestą, Žaliąją sostinę, Šiaurės Jeruzalę ir Šiaurės Atėnus, ir… Skaityti daugiau