Tyrimas ir rezultatų analizė parodė, kad spalį Ukmergės gatvės dalyje įrengus guminius bortelius, kurie A juostą atskyrė nuo bendro automobilių srauto, viešojo transporto greitis didėjo iki 30 proc., o pažeidėjų sumažėjo beveik dvigubai. Taksi automobiliams važiuoti A juosta vėl leidžiama, nes atlikus tyrimą paaiškėjo, jog jų judėjimas ryškios įtakos viešojo transporto greičiui nedaro.
Per 2020-2021 m. A juostas preliminariai planuojama įrengti T. Narbuto, Kalvarijų, Ozo, Kareivių gatvėse. Taip pat bus vertinamos ir kitos gatvės, kuriose galėtų atsirasti viešojo transporto juostos arba stiprėti jų kontrolė siekiant didinti viešojo transporto greitį.
Norime paklausti jūsų, kuriose gatvėse reikia fiziškai atskirti viešojo transporto juostą nuo bendro automobilių srauto?