idėja tai tokia.. jokia, tiesa pasakius. bet jau jos išpildymas, tai nu n.. tox vaizdas kad bile padaryt, užsidėt varnelę, įsidėt kišenėn, o kaop toliau bus – dzin. vietom tai tiesiog trukdo eismui, ypač ties tokių “medinių” salelių pradžiom ir pabaigom – jos tiesiog įlenda į važiuojamąją dalį, susiaurinant ją
žodžiu kai visad, šimašius ir jo nukvakusių hipsteriuojančių pionierių būrys/gauja rilinį sykį pridirbo ten, kur to visiškai nereikėjo. gal geriau būtų buvę pinigai paskirti Valakampių tilto remontui, kurį susiaurino iš tingėjimo jį tvarkyt…
Palaikymą geriausiai parodo Šimašiaus reitingų kritimas. Tai kad urbanistai-komentatoriai čia palaiko tokias idėjas, dar nereiškia kad tai daro likę vilniečiai. Jokios kritikos, tiesiog siūlau neatitrūkti smarkiai nuo realybės.
Na visai tikėtina – nes su Konstitujcijos pr. apželdinimu vilniečiai susidūria maks. kartą į savaitę, o su viešuoju transportu ir miesto infrastruktūra susidūria kasdien.
P.S. Jeigu mes norim siekti Paryžiaus pėdomis eismo prasmė, pažiūrėkime ir į jų 15-min city konceptą 🙂 Nes tokie pakeitimai turi eiti kartu, o ne pavieniai – kitaip gaunasi krovinių kultas.
Tai mes ir ne Paryžius. Vilnius – jaukus, mažas miestelis kur viskas pasiekiama peščiomis ar dviračiu. O norint keliauti toliau yra puikus viešasis transportas / pavežėjai ar car sharing’as. Nereikia čia greitkelių su tramvajais.
Ten labai priklauso ką lyginti – metropolitan plotą (t.y. “tikrą” miestą, be pievų ir namų aplinkui) ar visą. Plius tankumas (bendras) – nepatingėjau patikrinti – Vilnius – 1 400, Paryžius – 21 000 😀 tai ploto palyginimai atkrenta.
Papasakok dabar visiems kaip reikia pavaikščioti kas dieną iš tankių rajonų kaip Pašilaičiai iki ‘centrinio transporto mazgo’, esančio už 10km. Gi jaukus ir mažas miestas 😀
Pašilaičiai priemiestis, kurie apskritai neturėjo atsirasti. Normaliai Vilniuje galima gyventi tik centre, kur viskas pasiekiama pėsčiomis. Jei kažkas nori gyventi Pašilaičiuose tai jų problemos. Nereikia vaizduoti iš Vilniaus didmiesčio, tai tik didelis kaimas, kuriam ir priklauso jog kaimiečiai su savo automobiliais važinėtų iki turgaus ar karvių melžti. Svajokit ir toliau apie tramvajų, bet jei be jo negalit gyventi tai manau paprasčiau emigruoti ten kur jis yra arba susitaikyt jog Vilnius yra ir liks kaimu, nes gyventojų skaičius valstybėje traukiasi, o imigrantai nelaukiami LT.
Tuose rajonuose ir aplink gyvena virš dviejų šimtų tūkstančių žmonių, t.y. didelė dalis Vilniaus. Jei pvz. kompanija atsidaro biurą centre, jie nori pasiekti kuo daugiau darbuotojų, o verslai – kuo daugiau klientų. Jei miestas nesugeba pasiūlyti greito ir patogaus būdo keliauti, tai suskaldo miestą, o miestas praranda konkurencingumą. Būtent dėl to visi miestai ES (išskyrus Vilnių) investuoja į bėgines sistemas. Mūsų nevykėliai pasodino kelis medžius. * Sarkastiškas lėtas plojimas*
Vilnius nuolatos ir nuosekliai auga, jeigu ką. Vilnius nėra tapatu Lietuvai, jis gali augti (ir auga) nepaisydamas nacionalinio lygmens neigiamų demografinių tendencijų.
Aha, dar apie kokios nors sodų bendrijos ar Zujūnų transporto pasiekiamumą pakalbėkit. Pašilaičiai nuo sodų bendrijos skiriasi tik tankumu ir vienu-kitu papildomu prekybcentriu ar mokykla.
Geras, kosmetinis sprendimas, nukreipiantis dėmesį nuo visiškos nekompetencijos ir apsileidimo viešajame transporte, kuris yra milijoną kartų svarbesnis miestui.
Nėra jokio apsileidimo, Lietuvoje viešasis transportas nereikalingas ir viskas daroma tikslingai. Pirmiausia lietuviai yra kaimo žmonės, tai ne kokie latviai miestiečiai, kuriems rūpėtų miesto elementai. Antra tipinio lietuvio idealas yra respublikonas amerikietis. Ne tam sąjunga buvo sugriauta kad dabar kalbeti apie socialistinius transportus, tramvajus ir pan. Lietuvoje apskritai miestų nereikia, išskaidyti visus į kaimus ir atpiginti benziną kad visi galėtume važinėti su pikapais.
Teigiami pokyčiai. Gal su laiku Konstitucijos prospektas iš dykynės ir lenktynių trasos taps saugia ir jaukia gatve, iš kurios nesinori kuo greičiau sprukti viršijant greitį.
Tas planktonas į Lietuvą pinigus atneša, kurie nusėda tiek valstybės biudžete, tiek vietiniai verslai gauna dalį. Galima pykti, niekinti ar pavydėti, bet tokia pasaulio realybė jau kurį laiką: pinigai uždirbami ne gamyklose, o ofisuose.
Echh Vėl clicibatiniai balai
Isplove debiloidas pinigus eilini karta vat ir viskas. Net nera ka ir diskutuot cia.
tai pasidalink informacija, butu idomu suzinoti kas cia per schema.
Pasidomėk medžių ir krūmų kainom.
idėja tai tokia.. jokia, tiesa pasakius. bet jau jos išpildymas, tai nu n.. tox vaizdas kad bile padaryt, užsidėt varnelę, įsidėt kišenėn, o kaop toliau bus – dzin. vietom tai tiesiog trukdo eismui, ypač ties tokių “medinių” salelių pradžiom ir pabaigom – jos tiesiog įlenda į važiuojamąją dalį, susiaurinant ją
žodžiu kai visad, šimašius ir jo nukvakusių hipsteriuojančių pionierių būrys/gauja rilinį sykį pridirbo ten, kur to visiškai nereikėjo. gal geriau būtų buvę pinigai paskirti Valakampių tilto remontui, kurį susiaurino iš tingėjimo jį tvarkyt…
Valakapių tiltą sutvarkys, čia tik laikinai. Bet tvarkyti niekas neskubės – tą kryptimi hipsteriai su paspirtukais nevažiuoja 😉
Jo, dėl tilto sutinku. Huge fail. Šimui reik spirt į šikną už tai. O kažkam kitam vožt ir į snukį.
Palaikymą geriausiai parodo Šimašiaus reitingų kritimas. Tai kad urbanistai-komentatoriai čia palaiko tokias idėjas, dar nereiškia kad tai daro likę vilniečiai. Jokios kritikos, tiesiog siūlau neatitrūkti smarkiai nuo realybės.
Na visai tikėtina – nes su Konstitujcijos pr. apželdinimu vilniečiai susidūria maks. kartą į savaitę, o su viešuoju transportu ir miesto infrastruktūra susidūria kasdien.
P.S. Jeigu mes norim siekti Paryžiaus pėdomis eismo prasmė, pažiūrėkime ir į jų 15-min city konceptą 🙂 Nes tokie pakeitimai turi eiti kartu, o ne pavieniai – kitaip gaunasi krovinių kultas.
Tai mes ir ne Paryžius. Vilnius – jaukus, mažas miestelis kur viskas pasiekiama peščiomis ar dviračiu. O norint keliauti toliau yra puikus viešasis transportas / pavežėjai ar car sharing’as. Nereikia čia greitkelių su tramvajais.
Plotu Vilnius prilygsta Paryžiui, bent tam taip vadinamajam senajam ar mažajam, be priemesčių.Tiksliai nepamenu, bet apie tai buvo kalbėta
Ten labai priklauso ką lyginti – metropolitan plotą (t.y. “tikrą” miestą, be pievų ir namų aplinkui) ar visą. Plius tankumas (bendras) – nepatingėjau patikrinti – Vilnius – 1 400, Paryžius – 21 000 😀 tai ploto palyginimai atkrenta.
Papasakok dabar visiems kaip reikia pavaikščioti kas dieną iš tankių rajonų kaip Pašilaičiai iki ‘centrinio transporto mazgo’, esančio už 10km. Gi jaukus ir mažas miestas 😀
Pašilaičiai priemiestis, kurie apskritai neturėjo atsirasti. Normaliai Vilniuje galima gyventi tik centre, kur viskas pasiekiama pėsčiomis. Jei kažkas nori gyventi Pašilaičiuose tai jų problemos. Nereikia vaizduoti iš Vilniaus didmiesčio, tai tik didelis kaimas, kuriam ir priklauso jog kaimiečiai su savo automobiliais važinėtų iki turgaus ar karvių melžti. Svajokit ir toliau apie tramvajų, bet jei be jo negalit gyventi tai manau paprasčiau emigruoti ten kur jis yra arba susitaikyt jog Vilnius yra ir liks kaimu, nes gyventojų skaičius valstybėje traukiasi, o imigrantai nelaukiami LT.
Bet Pašilaičiai yra. Tai ką dabar daryti, gal juos susiaurinti?
Tai tegu būna, tiesiog atba tegu keliasi į miestą gyventi arba ir toliau važinėja savo mašinomis. Tramvajaus jie nei nori, nei nusipelnė.
Tuose rajonuose ir aplink gyvena virš dviejų šimtų tūkstančių žmonių, t.y. didelė dalis Vilniaus. Jei pvz. kompanija atsidaro biurą centre, jie nori pasiekti kuo daugiau darbuotojų, o verslai – kuo daugiau klientų. Jei miestas nesugeba pasiūlyti greito ir patogaus būdo keliauti, tai suskaldo miestą, o miestas praranda konkurencingumą. Būtent dėl to visi miestai ES (išskyrus Vilnių) investuoja į bėgines sistemas. Mūsų nevykėliai pasodino kelis medžius. * Sarkastiškas lėtas plojimas*
Vilnius nuolatos ir nuosekliai auga, jeigu ką. Vilnius nėra tapatu Lietuvai, jis gali augti (ir auga) nepaisydamas nacionalinio lygmens neigiamų demografinių tendencijų.
Aha, dar apie kokios nors sodų bendrijos ar Zujūnų transporto pasiekiamumą pakalbėkit. Pašilaičiai nuo sodų bendrijos skiriasi tik tankumu ir vienu-kitu papildomu prekybcentriu ar mokykla.
Tramvajaus nereikia čia nebent žmogui nebuvusiam vilniuje.
Kvaily, tramvajus ir yra greita susisiekimo priemonė mažiems miesteliams, kaip Vilnius
Geras, kosmetinis sprendimas, nukreipiantis dėmesį nuo visiškos nekompetencijos ir apsileidimo viešajame transporte, kuris yra milijoną kartų svarbesnis miestui.
Nėra jokio apsileidimo, Lietuvoje viešasis transportas nereikalingas ir viskas daroma tikslingai. Pirmiausia lietuviai yra kaimo žmonės, tai ne kokie latviai miestiečiai, kuriems rūpėtų miesto elementai. Antra tipinio lietuvio idealas yra respublikonas amerikietis. Ne tam sąjunga buvo sugriauta kad dabar kalbeti apie socialistinius transportus, tramvajus ir pan. Lietuvoje apskritai miestų nereikia, išskaidyti visus į kaimus ir atpiginti benziną kad visi galėtume važinėti su pikapais.
konstitucijos prospekto saligatvius dar susiaurinti reikia, kurie yra automagistrales plocio.
Ir dviračių takus, kad paspirtukininkai ir dviratininkai mažintų greitį toikiu būdu ir būtų saugiau
Teigiami pokyčiai. Gal su laiku Konstitucijos prospektas iš dykynės ir lenktynių trasos taps saugia ir jaukia gatve, iš kurios nesinori kuo greičiau sprukti viršijant greitį.
saugesnė vieta dėl ko?Jusotų skaičius tai nesumažės
Mažesnis juostų plotis sąlygoja lėtesnį važiavimą
Kad te medžiai nors gražus būtų…
UAB Stebulė darbuotojai taip pat spėju savanoriškais pagrindais prisijungė prie akcijos…
Ne vilniečiai gatvėse sodina augalus, o iš akvariumo išlindęs planktonas ofisinis .Tautos tranai (pardon, tarnai ).
Tiek ten to planktono. Savivaldybės darbuotojai plius tadžikai kažkokie sugalvojo prisijungt 😀 Smagu, džiugu, džiugesys ar kaip ten sakoma…
Tas planktonas į Lietuvą pinigus atneša, kurie nusėda tiek valstybės biudžete, tiek vietiniai verslai gauna dalį. Galima pykti, niekinti ar pavydėti, bet tokia pasaulio realybė jau kurį laiką: pinigai uždirbami ne gamyklose, o ofisuose.
tai ir neškit tuo pinigus, planktoniniai, o ne naiviom pionieriškom talkom užsiėminėkit 🙂
Atneša. Kol vietoj stalo futbolo ir veganiškos kavos nepradėjo realių pinigų prašyti. Tada laukia Barclays likimas…