APKLAUSA: Kaip vertinate medžiais apsodintą Konstitucijos prospektą?

Komentarai 42

  1. Vilniusvibes says:

    Echh Vėl clicibatiniai balai

  2. Aisku kaip diena says:

    Isplove debiloidas pinigus eilini karta vat ir viskas. Net nera ka ir diskutuot cia.

    • aga says:

      tai pasidalink informacija, butu idomu suzinoti kas cia per schema.

  3. aha says:

    idėja tai tokia.. jokia, tiesa pasakius. bet jau jos išpildymas, tai nu n.. tox vaizdas kad bile padaryt, užsidėt varnelę, įsidėt kišenėn, o kaop toliau bus – dzin. vietom tai tiesiog trukdo eismui, ypač ties tokių “medinių” salelių pradžiom ir pabaigom – jos tiesiog įlenda į važiuojamąją dalį, susiaurinant ją

    žodžiu kai visad, šimašius ir jo nukvakusių hipsteriuojančių pionierių būrys/gauja rilinį sykį pridirbo ten, kur to visiškai nereikėjo. gal geriau būtų buvę pinigai paskirti Valakampių tilto remontui, kurį susiaurino iš tingėjimo jį tvarkyt…

    • DPFTW says:

      Valakapių tiltą sutvarkys, čia tik laikinai. Bet tvarkyti niekas neskubės – tą kryptimi hipsteriai su paspirtukais nevažiuoja 😉

    • zigmus says:

      Jo, dėl tilto sutinku. Huge fail. Šimui reik spirt į šikną už tai. O kažkam kitam vožt ir į snukį.

  4. Numbers says:

    Palaikymą geriausiai parodo Šimašiaus reitingų kritimas. Tai kad urbanistai-komentatoriai čia palaiko tokias idėjas, dar nereiškia kad tai daro likę vilniečiai. Jokios kritikos, tiesiog siūlau neatitrūkti smarkiai nuo realybės.

    • Paulius says:

      Na visai tikėtina – nes su Konstitujcijos pr. apželdinimu vilniečiai susidūria maks. kartą į savaitę, o su viešuoju transportu ir miesto infrastruktūra susidūria kasdien.

    • Paulius says:

      P.S. Jeigu mes norim siekti Paryžiaus pėdomis eismo prasmė, pažiūrėkime ir į jų 15-min city konceptą 🙂 Nes tokie pakeitimai turi eiti kartu, o ne pavieniai – kitaip gaunasi krovinių kultas.

      • Remis says:

        Tai mes ir ne Paryžius. Vilnius – jaukus, mažas miestelis kur viskas pasiekiama peščiomis ar dviračiu. O norint keliauti toliau yra puikus viešasis transportas / pavežėjai ar car sharing’as. Nereikia čia greitkelių su tramvajais.

        • plotu ne toks mažas says:

          Plotu Vilnius prilygsta Paryžiui, bent tam taip vadinamajam senajam ar mažajam, be priemesčių.Tiksliai nepamenu, bet apie tai buvo kalbėta

          • Paulius says:

            Ten labai priklauso ką lyginti – metropolitan plotą (t.y. “tikrą” miestą, be pievų ir namų aplinkui) ar visą. Plius tankumas (bendras) – nepatingėjau patikrinti – Vilnius – 1 400, Paryžius – 21 000 😀 tai ploto palyginimai atkrenta.

        • MikrorajonVibes says:

          Papasakok dabar visiems kaip reikia pavaikščioti kas dieną iš tankių rajonų kaip Pašilaičiai iki ‘centrinio transporto mazgo’, esančio už 10km. Gi jaukus ir mažas miestas 😀

          • Pfff says:

            Pašilaičiai priemiestis, kurie apskritai neturėjo atsirasti. Normaliai Vilniuje galima gyventi tik centre, kur viskas pasiekiama pėsčiomis. Jei kažkas nori gyventi Pašilaičiuose tai jų problemos. Nereikia vaizduoti iš Vilniaus didmiesčio, tai tik didelis kaimas, kuriam ir priklauso jog kaimiečiai su savo automobiliais važinėtų iki turgaus ar karvių melžti. Svajokit ir toliau apie tramvajų, bet jei be jo negalit gyventi tai manau paprasčiau emigruoti ten kur jis yra arba susitaikyt jog Vilnius yra ir liks kaimu, nes gyventojų skaičius valstybėje traukiasi, o imigrantai nelaukiami LT.

            • >pfff says:

              Bet Pašilaičiai yra. Tai ką dabar daryti, gal juos susiaurinti?

              • Pfff says:

                Tai tegu būna, tiesiog atba tegu keliasi į miestą gyventi arba ir toliau važinėja savo mašinomis. Tramvajaus jie nei nori, nei nusipelnė.

                • MikrorajonVibes says:

                  Tuose rajonuose ir aplink gyvena virš dviejų šimtų tūkstančių žmonių, t.y. didelė dalis Vilniaus. Jei pvz. kompanija atsidaro biurą centre, jie nori pasiekti kuo daugiau darbuotojų, o verslai – kuo daugiau klientų. Jei miestas nesugeba pasiūlyti greito ir patogaus būdo keliauti, tai suskaldo miestą, o miestas praranda konkurencingumą. Būtent dėl to visi miestai ES (išskyrus Vilnių) investuoja į bėgines sistemas. Mūsų nevykėliai pasodino kelis medžius. * Sarkastiškas lėtas plojimas*

            • Bohemietis says:

              Vilnius nuolatos ir nuosekliai auga, jeigu ką. Vilnius nėra tapatu Lietuvai, jis gali augti (ir auga) nepaisydamas nacionalinio lygmens neigiamų demografinių tendencijų.

          • Vytenis says:

            Aha, dar apie kokios nors sodų bendrijos ar Zujūnų transporto pasiekiamumą pakalbėkit. Pašilaičiai nuo sodų bendrijos skiriasi tik tankumu ir vienu-kitu papildomu prekybcentriu ar mokykla.

        • Strazdas says:

          Tramvajaus nereikia čia nebent žmogui nebuvusiam vilniuje.

        • Cha cha cha says:

          Kvaily, tramvajus ir yra greita susisiekimo priemonė mažiems miesteliams, kaip Vilnius

  5. MikrorajonVibes says:

    Geras, kosmetinis sprendimas, nukreipiantis dėmesį nuo visiškos nekompetencijos ir apsileidimo viešajame transporte, kuris yra milijoną kartų svarbesnis miestui.

    • Hohihi says:

      Nėra jokio apsileidimo, Lietuvoje viešasis transportas nereikalingas ir viskas daroma tikslingai. Pirmiausia lietuviai yra kaimo žmonės, tai ne kokie latviai miestiečiai, kuriems rūpėtų miesto elementai. Antra tipinio lietuvio idealas yra respublikonas amerikietis. Ne tam sąjunga buvo sugriauta kad dabar kalbeti apie socialistinius transportus, tramvajus ir pan. Lietuvoje apskritai miestų nereikia, išskaidyti visus į kaimus ir atpiginti benziną kad visi galėtume važinėti su pikapais.

  6. lol says:

    konstitucijos prospekto saligatvius dar susiaurinti reikia, kurie yra automagistrales plocio.

    • šmaikštus says:

      Ir dviračių takus, kad paspirtukininkai ir dviratininkai mažintų greitį toikiu būdu ir būtų saugiau

  7. Gabr says:

    Teigiami pokyčiai. Gal su laiku Konstitucijos prospektas iš dykynės ir lenktynių trasos taps saugia ir jaukia gatve, iš kurios nesinori kuo greičiau sprukti viršijant greitį.

    • aha says:

      saugesnė vieta dėl ko?Jusotų skaičius tai nesumažės

      • zigmus says:

        Mažesnis juostų plotis sąlygoja lėtesnį važiavimą

  8. Corona says:

    Kad te medžiai nors gražus būtų…

  9. XooX says:

    UAB Stebulė darbuotojai taip pat spėju savanoriškais pagrindais prisijungė prie akcijos…

  10. Kęstutis says:

    Ne vilniečiai gatvėse sodina augalus, o iš akvariumo išlindęs planktonas ofisinis .Tautos tranai (pardon, tarnai ).

    • aha says:

      Tiek ten to planktono. Savivaldybės darbuotojai plius tadžikai kažkokie sugalvojo prisijungt 😀 Smagu, džiugu, džiugesys ar kaip ten sakoma…

    • Jonas says:

      Tas planktonas į Lietuvą pinigus atneša, kurie nusėda tiek valstybės biudžete, tiek vietiniai verslai gauna dalį. Galima pykti, niekinti ar pavydėti, bet tokia pasaulio realybė jau kurį laiką: pinigai uždirbami ne gamyklose, o ofisuose.

      • jo jo says:

        tai ir neškit tuo pinigus, planktoniniai, o ne naiviom pionieriškom talkom užsiėminėkit 🙂

      • XooX says:

        Atneša. Kol vietoj stalo futbolo ir veganiškos kavos nepradėjo realių pinigų prašyti. Tada laukia Barclays likimas…


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist