Savaitės klausimas

APKLAUSA: Kaip manote, ar suprojektuota transporto infrakstruktūra prie naujojo Akropolio yra pakankama?

14 hektarų pramoninės, buvusios „Velgos“ gamyklos, teritorijos konversijos projektas turėtų startuoti 2020 m. antroje pusėje. Bendrovės „Akropolis Group“ planuojamas multifunkcinis kultūros, laisvalaikio, verslo ir prekybos centras „Akropolis Vingis“ bei apie 2500 vietų koncertų salė duris turėtų atverti 2023 m. antroje pusėje. Teritorijoje įmonė „M.M.M. projektai“ taip pat vystys gyvenamųjų namų ir biurų kompleksą.

Ypatingas dėmesys bus skiriamas viešajai infrastruktūrai ir sinergijai su kaimynystėje esančiu Vingio parku – komplekse numatoma įrengti išskirtinę kelių lygių žaliuojančią erdvę, pėsčiųjų ir dviratininkų alėją, apželdinti aplinką, sutvarkyti kaimyninę teritoriją, rekonstruoti gatves.

Vystant apleistos teritorijos konversijos projektą, į viešąją infrastruktūrą planuojama investuoti beveik 16 mln. eurų.

Nors dar vyksta projektavimo ir derinimo su atsakingomis institucijomis darbai, pagal preliminarų projektą investuotojų lėšomis numatoma rekonstruoti sankryžą tarp Geležinio Vilko, Gerosios Vilties ir M. K. Čiurlionio gatvių, pastatyti automobilių kelių viaduką ir antžeminę pėsčiųjų ir dviratininkų perėją virš Geležinio Vilko gatvės, rekonstruoti Eigulių gatvės dalį, sutvarkyti dalį M. K. Čiurlionio gatvės prieigų, įrengti 3 km naujų dviračių bei pėsčiųjų takų, sutvarkyti su teritorija besiribojančią Neries pakrantę, dalyje Geležinio Vilko gatvės įrengti akustines sieneles.

Norime paklausti jūsų, kaip manote, ar suprojektuota transporto infrakstruktūra prie naujojo Akropolio yra pakankama?


Kaip manote, ar suprojektuota transporto infrakstruktūra prie naujojo Akropolio yra pakankama?

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

37 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
8 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
...
...
11 mėnesius

Jau šiuo metu apie 17val. kamščiai prasideda gan normalūs. Gerosios vilties g, Geležinio Vilko g, Savanorių pr. Pastačius akropolį, kamščiai išplis 1km spinduliu. Tam išvengti, reikalingas ne vienas viadukas, o visa viadukų, požeminių perėjų infrastruktūra. Su dabartiniu projektu situacija bus panaši kaip šiuo metu prie Minsko pl. maximos.

Mantas
Mantas
1 metus

Galėsime vertinti infrastruktūrą kai nebus konkretūs techniniai brėžiniai. Pirmas klausimas pamačius vizualizaciją – kaip bus galima patekti į Geležinio Vilko g. (link žiedo) iš Gerosios Vilties g. jei bus panaikintas šviesoforas? Ar bus numatytas patekimas į/iš teritorijos nuo Lazdynų pusės per Tūkstantmečio/Eigulių g. papildomai neapkraunant Gerosios Vilties žiedo?

...
...
11 mėnesius
Atsakinėti į  Mantas

Mano manymu viskas bus padaryta paprasčiausiu, pigiausiu būdu, na o po kokių metų spūsčių, neliks nieko kito, kaip viską padaryti tinkamai už brangiai.

Iš Gerosios Vilties g. pagal dabartinį projektą į Geležinio vilko g. link žiedo patekt panašu nepavyks, visi grūsis į Savanorių pr.

Kantrybės vairuotojai, jums jos prireiks. 🙂

Ponas Projektas
Ponas Projektas
1 metus

Sveiki, ar galima būtų paprašyti prisegti bent kokį brėžinį ar projektą?

Ciuvas
Ciuvas
1 metus

Nereikia tokio antro slamsto. Uztenka ir vieno. Zmones, pasigrozekit gamta ir keliaukit i miska

Urbanistas
Urbanistas
1 metus

Iš dviejų vizualizacijų iš to paties rakurso turėtume nuspresti ar pakankama infrastruktūra, rimtai?

Back to top button