Krokuva intensyviai plečia viešojo transporto tinklą, kad patenkintų augančius gyventojų ir turistų poreikius bei pagerintų gyvenimo kokybę mieste. Pagrindinis tikslas – sukurti modernią ir veiksmingą infrastruktūrą, kuri sujungtų visus miesto rajonus ir užtikrintų greitą ir patogų susisiekimą su darbu, mokyklomis ir kitomis svarbiomis vietomis. Nors Vilniuje gyvena tik 200 tūkst. mažiau žmonių negu Krokuvoje, apie tramvajaus linijos įrengimą čia net nekalbama.
Tuo tarpu portalo DELFI paklaustas, ar Vilniui nereikėtų kitokio tipo viešojo transporto, kurį matome kituose Europos didmiesčiuose, V. Benkunskas sutinka, kad to reikėtų, tačiau tam yra iššūkių.
„Mes turime ir mažesnių Europos miestų, kur turi metropoliteno sistemas, ir gyventojų, ir ploto prasme. Bet Vilniaus unikalumas yra tas, kad mes gyvenam 400 kvadratinių kilometrų mieste su 600 tūkst. gyventojų. Tai mūsų išsimėtymas, gyventojų tankis yra labai skirtingas ir teritorijomis labai nedidelis. Tam, kad metropoliteno sistema veiktų, išsilaikytų save, kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų, nes kitaip bilietėlis gali kainuoti keliasdešimt eurų“, – portalui DELFI sakė Vilniaus meras.
Norime paklausti jūsų, ar Vilniuje tikrai nereikalingas metro?

⁇ я, х ⁇ х ⁇ ⁇ , ⁇ ⁇ , ⁇ ⁇ ya ⁇ ⁇ ⁇ ⁇ ⁇ ⁇ ⁇ ⁇ ⁇ ⁇ ⁇ .
Kiek kainuos metro bilietas? 10e?
Keistas klausimas tik parodantis, kad klausiantysis nieko neišmano. O kodėl nestatyti automobilių tunelių kaip daroma Prahoje arba jau padaryta Osle .Po Oslą automobiliais galima važinėti po žeme neišvažiuojant į paviršių. Arba kodėl nestatyti vienbėgio traukinuko, kas dabar ypač madinga pasaulio miestuose ir važinėti pakabintais aukštai traukinukais. Pradėti reikia nuo keleivių srautų. Kiek bus važiuojančių? Tik atsakius į šį klausimą galima spręsti kokį variantą rinktis. Vilniuje buvo visokių idėjų. Ir lynų keliai, ir tas pats tramvajus, kurį net pradėjo projektuoti 1986 m. Tiesa, greitai suprato, kad jis nereikalingas ir sustabdė O tada prognozuota, kad 2000 m. Vilniuje gyvens 700.000,Pilaitėje turėjo gyventi… Skaityti daugiau
Kol kas Vilniuje tėra keturios realiai tinkamos metropoliteno stotelės: Perkūnkiemis, Viršuliškių kalva, Centras, Geležinkelio stotis
Nesu prieš metro ir jis tikrai reikalingas, bet norai ir galimybės ne visada sutampa.
Jei ne metro – tai bent tramvajų. Kaip neandertaliečiai su tais troleibusais ir autobusais užgrūstuose kamščiuose.
Prioritetas jau seniai nebeturi būti vien automobilių vartotojams. Prioritetas – kad žmonės, naudodami ekologiškiausias ir tvariausias transporto priemones galėtų keliauti greitai ir patogiai.
Na, ir atskira gėda Vilniui, kad nesugebame nieko didesnio įgyvendinti be visokių skandalų ir vilkinimų. Kad ir kaip norėtųsi, kad ir kaip reikėtų, VARGU bau ar po trisdešimties metų vilniečiai galės važinėti bent jau tramvajumi. Apie metro net kalbos nėra, čia nebent XXII amžiaus svajonė.
Manau, kad nereikėtu, nes atsiras laba daug kišenvagių ir nusikaltėlių, tačiau čia tik mano nuomonė.
Lietuvoj nėra daug vagių. Gal ir būtų fainiai, kad taip padarytų, bet man patinka troleibusai. 😀
Vilniui reikalinga išvystyta tramvajų sistema, net ir paaukojant amžinai piktnaudžiaujamą A juostą.
Metro Vilniuje reikia, bet su dabartiniu meru mūsų miestui kažką gero gauti gali būti tik geras sapnas 😆
galesime metro pasistatyti kai atrasime dujas ir nafta Lietuvoje. iki tol uzteks ir tramvajus kaip kad turi visos pasaulio sostines.