Sostinėje iki 2027 metų bus įgyvendinamos ramaus eismo zonos – tai gyvenamųjų rajonų gatvės, kuriose prioritetas teikiamas saugesniam ir patogesniam visų eismo dalyvių judėjimui. Šiose zonose, pasitelkus įvairias kompleksines priemones, bus pertvarkoma gatvių infrastruktūra, atsižvelgiant į gyventojų pasiūlymus ir poreikius.
Ramaus eismo zonos apima gyvenamųjų namų apsuptas gatves, kuriose kuriama patogi gyventojams erdvė, tinkanti visiems eismo dalyviams – pėstiesiems, dviratininkams ir vairuotojams. Jos padeda užtikrinti didesnį saugumą ir skatina darnų judumą.
Šiose zonose leistinas greitis ir infrastruktūros sprendimai bus aptariami kartu su gyventojais. Organizuojamos ir ramaus eismo zonų dirbtuvės, kurių metu gyventojai galės siūlyti idėjas ir svarstyti tinkamiausias konkrečiai jų gatvei priemones.
Norime paklausti jūsų, ar reikia Vilniuje įrengti ramaus eismo zonas?
Reikia kontroliuoti esamas!!! Užupio gatvė yra gyvenamoji zona (20km/h) – realiai tranzitinis “greitkelis”
Miestas turi būti žalias, tylus ir smagus išeiti pasivaikščioti. Tyliosios zonos yra puiki modernaus Europietiško miesto to pradžia.
Visas Vilnius piko metu tampa vienu dyyyydeliu kamščiu. O jie dar apie ramaus eismo zonas svaigsta. Gal jau metas butu eismo organizavimą pavesti kompetetingiem, kad ir užseniečiams. Nes memokšos ir idiotai užkniso juodai!!!
Nuogu pupu zonos reik
Visos pesciuju perejos privalo tureti kalnelius. Ir ne siaip miegancius mentus, o pakeltas pesciuju takas iki saligatvio lygio. Puikiai veikia vakaru salyse. Kas del greicio ribojimo, visas VIlnius turetu buti 20 arba 30 kmh max isskyrus ten, kur nera sviesoforu ar pesciuju pereju, kaip kad G. Vilko ir panasiai.
Is tiek informacijos kas tai yra neina daryti jokiu isvadu. Ar tai gerai ar blogai, neaisku.
Kiekvienas sulėtinimas eismo lygus užterštumo augimui. Matau protas šiais laikais eina iš paskos…
Jei ramaus poilsio zonose pristatys papildomų kalnelių, tai tikrai nebus ramiau gyventojams. Tik kuro daugiau auto naudos stabdydami ir vėl gazuodami. Apie ekonomišką vairavimą niekas tikriausiai negirdėję yra.
Vienas iš kvailų sprendimų pavyzdžių yra Šilo gatvėje sektorinis greičio matuoklis 40km/val ir kalneliai 🙂
Visi važiuoja visi iki 30km/val ir dar gazuoja ir stabdo ties kėkvienu kalneliu 🫣
Šilo sutinku nesąmonė, bet yra daug vietų, kur realiai reikia. Pvz Vileišio dviračių gatvėje nesuprantu, kodėl nėra sektorinio. Daug žmonių, daug dviratininkų,.
Tas gatvės su įgilintais takais formatas ir yra greitį ribojanti priemonė, sektorinis matuoklis ten reikštu, kad pasirinkta gatvės vizija ir implementuoti sprendimai yra niekiniai.
Daugiau dviratininkų ar auto?