APKLAUSA: Ar reikia keisti parkavimo zonas sostinėje?

Komentarai 12

  1. Petras says:

    Ar svarstytas klausymas kaip su tikinčiaisiais ? Juk dauguma maldos namų senamiestyje. Išplėtus mėlynąją zona sekmadieniai tampa mokami. Kaip senelius palydėt i maldos namus ?

  2. Vytautas says:

    Bandymas branginti parkavimą Vilniuje, ne kas kita kaip eilinis pasipinigavimas. Kainos ir taip didelės, o branginimas laukiamo rezultato tikrai neduos. Kas važiavo į senamiestį tas ir važiuos. Reikia paprasčiausiai uždrausti važinėti ne gyventojams. Mūsų senamiestis ne koks New York’as ir nueiti iš taško “A” iki taško “B” tikrai sugebės kiekvienas.

  3. Skaitytoja says:

    Manau, kad šis klausimas tikrai aktualus ir turėtų būti aptarinėjamas plačiau ir garsiau, ir jam skiriama žymiai daugiau dėmesio. Tai liečia tikrai didelę dalį žmonių ir turėtumėm išsakyti savo poreikius ir būti išgirsti, nes su tais priimtais sprendimais paskui teks gyventi.. Nesu iš tų žmonių, kuriems automobilis prie subinės prisvilęs kartais, kai turiu daugiau laiko, renkuosi ir viešąjį transportą. Nepateisinu tų variantų, kai automobiliai statomi draudžiamose vietose, piktybiškai nesumokėjus už stovėjimą ir pan. Jau turime Senamiestyje tik pėsčiųjų gatvelių. Manau mūsų miestui tiek ir pakanka. Tačiau ką daryti, kai automobilis nėra jokia ten prabanga, o tikrai būtinybė? Į centrinę miesto dalį važiuoju dirbti. Automobilį darbo metu pasirinkau po to, kai panaikino mikroautobusus mieste. Savivaldybė žadėjo, kad viešasis transportas atstos panaikintus mikroautobusus ir jų trūkumo žmonės tikrai nepajus. Tačiau ten kur gyvenu greitasis autobusas nevažiuoja, o už kelionę trunkančią 30min dažnai tenka žymėti papildomą 30min. bilietą, nes persėdimo stotelėje 20min. min niekas nevažiuoja. Be persėdimo miesto centro pasiekti negaliu. Taip reklamuojami naktiniai autobusai nevažiuoja, velobusai taip pat. Kai matau siūlymus didinti parkavimo valandos įkainį, ne 10 centų ar 15, o 5 KARTUS, tai tiesiog atrodo, kad valdžia padarys, kaip jiems patogiau, o ne kaip miestiečiams patogiau. Ką daryti visiem tiem žmonės, kurie sąžiningai moka mokesčius valstybei ir jau nieko daugiau iš jos nebeprašo, tik nebloginti sąlygų ir leisti dirbti? Nesuprantu, kodėl žmonės piktinasi pasidėjusiu transporto srautu masinių renginių metu: pvz “Sostinės dienas”? Čia tas pats kas piktintis, kad į koncertą Vingio parke ar kokioj kitoj vietoj susirinko žmonės. Tikriausiai tie, kurie gyvena centre, visada sakys, kad reikia drausti automobilių statymą, o tie kurie atvyksta, prašys to nedaryti. Tikiuosi keleto žmonių priimti sprendimai bus palankūs abiems grupėms. Vienaip ar kitaip žmogiškai ir paprastai, norėčiau galėti rinktis ir pati spręsti kaip ir kada man keliauti į miestą ar iš jo: automobiliu, dviračiu, taksi, autobusu ar dar kaip nors.

    • Władysławas says:

      Automobilis jums nėra būtinybė. Būtinybė yra poreikis jums patekti į darbą. O automobilis yra tik priemonė. Viena iš daugelio. Jei viešasis transportas netenkina jūsų poreikių, tai reikia skųstis savivaldybei, kad jie apie tai žinotų. Jūs esate miestietė, jūsų poreikiai privalo būti išgirsti. Jūs pasirinkote keliauti automobiliu, bet toks būdas sukelia daug problemų kitiems miestiečiams.

      Pagrindiniai yra tokie: užimate parkavimo vietą visai dienai. Kol jūs dirbate savo darbe kiti miestiečiai negali net trumpam pasinaudoti ta parkavimo vieta. Šiuo metu Senamiestis, Naujamiestis, Verslo centro rajonų parkavimo vietos yra užimtos beveik 100. Miestiečiai, atvykę net labai trumpam, sutvarkyti 15-20 reikalų įstaigoje, negali prisiparkuoti, nes dauguma vietų yra užimtos visai dienai.

      Sudarote kamščius. Mašina judėdama gatve užima 12 m^2 gatvės ploto. Piko metu tai neefektyvu. Viešojo transporto priemonėje viename kvadratiniame metre piko metu keliauja 5 keleiviai.

      Dėl kamščių labai krenta vidutinis važiavimo greitis, išauga vidutinė kelionės trukmė. Čia ne tik jums, bet ir visiems eismo dalyviams, stovintiems kamštyje. Didėja triukšmas, tarša.

      Palaikau savivaldybę, kad ji blogintų sąlygas automobiliams: 1) pabrangintų parkavimo vietas, 2) praplėstų mokamo parkavimo zonas, 3) panaikintų tranzitinį judėjimą senamiestyje: kai galima tik įvažiuoti ir išvažiuoti, bet kirsti kiaurai, 4) ribotų greitį D kategorijos gatvėse iki 20-30 kmh; 5) įvestų taršos mokestį krovininiams automobiliams senamiestyje ir centre piko ir dienos metu.

      Tuo pačiu metu savivaldybė privalo gerinti alternatyvias transporto priemones: 1) viešasis transportas: autobusai turi važiuoti gerokai dažniau, ne kas 20-30 minučių, o kas 10min ir dažniau, 2) stotelių tinklas turi būti tankesnis, kad ne daugiau kaip 5min kelio pėsčiomis galėčiau pasiekti stotelę. 3) Į bet kurį tašką centre, ir kitur, kur yra didelė darbo vietų ar paslaugų koncentracija, būtų galima nuvažiuoti su max 1 persėdimu. 4) dviračių ir paspirtukų takai turi susijungti į vientisą tinklą, o ne būti trumpos atkarpos po 200m „nuo kampo iki stulpo“, 5) mokyklos turi būti tokiu atstumu nuo namų, kad vaikai galėtų patys nueiti pėsčiomis – juk moksleivių atostogų metu kamščių nebūna. Paradoksas, bet didele dalimi dėl kamščių mieste kalčiausias yra savivaldybės švietimo skyrius.

  4. Benas says:

    Mėlynosios zonos galiojimo valandos nėra racionalios

  5. Benas says:

    Tai išplėtokit viešąjį tranportą normaliau, nes dabar nėra viskas labai gerai su susisiekimu

  6. Tomas says:

    Reikia uzdrausti ir parkuoti ir eisma Senamiestyje

    • TAIGI... says:

      butinai, ner cia ko ubagam vazinet ir trukdyt pasiturintiem senamiescio gyventojam parkuot savo kelis limuzinus

      • vaidas says:

        tikrai kad nėra ko demonstruotis tiuninguotus marozvežius, sukant ratus po senamiestį

    • Justas daily says:

      O ka veikti senamiestyje jeigu iki jo nebus kaip atvaziuoti??? Pagalvokit apie kavines ir pan is ko gyvens? Ai teisingai atiduokit musu senamiesty uzsienio turistam kaip visur europoj, kam mums tas sensmiestis, bus ramu galesim didziuotis kad uzsienieciam patinka, o patys is nuotrauku pasidziaugsim ir pramogausim prekybcentry.

      • Tomas2 says:

        Kodėl per Sostinės dienas nemirė Senamiestis? Juk nebuvo nei kaip privažiuoti su mašina, nei kur parkuotis.

        • vaidas says:

          todėl, kad šitie “UŽDRAUSIT VAŽIUOT – NUMIRS!!” sapaliojimo specialistai galvoja, kad jų blogu pavyzdžiu gyvena daug žmonių, bet deja ne. ir vis mažiau 🙂


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist