Į Lietuvos mažmeninės prekybos areną atkeliauja – naujas žaidėjas. Praeitą savaitę buvo pranešta, jog Vokietijos prekybininkė turi ambicingų planų – per metus tikisi atidaryti bent 15 parduotuvių. Priminsime, jog „ALDI“ parduotuvių tinklas specializuojasi tame pačiame segmente, kaip ir „LIDL“ – jų parduotuvėse siūlomas mažesnis prekių asortimentas ir todėl neretai tokias prekes gali pasiūlyti mažesnėmis kainomis.
Anot šaltinių, skirtingai nei konkurentas „Lidl“, „Aldi“ Lietuvoje suplanavo greitą ir agresyvią plėtrą.
Vienas šaltinių pabrėžė, kad bet kokia informacija, susijusi su prekybos tinklo planais Lietuvoje, yra visiškai slapta. Pasak šaltinių, „Aldi“ į Lietuvą gali žengti arba savarankiškai, arba įsigyti kurį nors jau veikiantį prekybos rinkos žaidėją.
Norime paklausti jūsų, ar reikia dar vieno mažmeninės prekybos tinklo Lietuvoje?