Į Lietuvos mažmeninės prekybos areną atkeliauja – naujas žaidėjas. Praeitą savaitę buvo pranešta, jog Vokietijos prekybininkė turi ambicingų planų – per metus tikisi atidaryti bent 15 parduotuvių. Priminsime, jog „ALDI“ parduotuvių tinklas specializuojasi tame pačiame segmente, kaip ir „LIDL“ – jų parduotuvėse siūlomas mažesnis prekių asortimentas ir todėl neretai tokias prekes gali pasiūlyti mažesnėmis kainomis. 

Anot šaltinių, skirtingai nei konkurentas „Lidl“, „Aldi“ Lietuvoje suplanavo greitą ir agresyvią plėtrą.

Vienas šaltinių pabrėžė, kad bet kokia informacija, susijusi su prekybos tinklo planais Lietuvoje, yra visiškai slapta. Pasak šaltinių, „Aldi“ į Lietuvą gali žengti arba savarankiškai, arba įsigyti kurį nors jau veikiantį prekybos rinkos žaidėją.

Norime paklausti jūsų, ar reikia dar vieno mažmeninės prekybos tinklo Lietuvoje?

Ar reikia dar vieno mažmeninės prekybos tinklo Lietuvoje?

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

45 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist