Praeitą pirmadienio rytą Vilnių sukaustė rekordinės spūstys. Vairuotojai sostinės keliuose strigo po valandą ir daugiau, stipriai vėlavo viešasis transportas. Nors oro sąlygos nebuvo išskirtinės, eismą paralyžiavo nuo pat ankstyvo ryto pasipylusios avarijos. Ekspertai teigia, kad užsikimšusias miesto gatves lemia dar viena priežastis – prastai išvystyta kelių infrastruktūra.
V. Milius pabrėžė, kad pagrindinėse miesto arterijose įvykusios avarijos užkemša visą miestą, mat nėra pakankamai alternatyvių kelių.
„Tie keli įvykiai „butelio kaklelyje“ Vilniuje įvykę vienu metu praktiškai paralyžiuoja miestą. Taip jau išeina, kad jeigu kažkas nutinka Savanorių prospekte, kažkodėl Lazdynuose visi stovi, nes yra žiedai, tam tikri pravažiavimai, tiltai ir daugiau variantų nėra“, – akcentavo jis.
Norime paklausti jūsų, ar manote, kad Vilniaus gatvių infrastruktūra yra jau kritinės padėties?
Esamas tinklas projektuotas dvigubai mažesniam miestui ir transporto skaičiui. Būtinybė yra dubliuojančios magistralinės arterijos su estakadomis sankryžose ir t.t. Tai didžiuliai pinigai. Tačiau kai ką reikia įvykdyti. Pirmiausia Pilaitei reikia Šiaurinės gatvės su numatytais transporto mazgais ir apatinės provažos ties spaudos rūmais, gal estakados virš sankryžos su aplinkkeliu. Tačiau Šiaurinę gatvę, teisingiau jos atkarpą į Pilaitę, galima pradėti daryti tik baigus Nemenčinės gatvę ir pastačius Gariūnų, gal ir Tarandės viadukus. Kalbama apie 60 000 gyventojų Vilkpėdėje, vadinasi reikia mąstyti ir apie keturių juostų kelią į Kauną iš Pilaitės per Rykantus ir t.t.
Ne gatvių pralaidumą didinti reikia, o alternatyvas sukurti. Daug kas važinėjasi su GPS, kurie susidarius spūsčiai gali nukreipti per kitur, bet pas mus nebent atgal į tą patį kelią per kiemus 😀 Kodėl Pilaitė turi tik vieną kelią į centrą? Kodėl Šiaurinė gatvė taip ir nenutiesta? Kada baigsite stabdyti projektus, nes nerandat kaip iš tokių projektų patiem pasipelnyti? Čia reikalinga išsami eismo analizė, ne tokia, kuri priveda prie norimo parodyt rezultato (kaip pvz naujasis Akropolis), o tokia, kuri padeda susidelioti eismo strategiją miesto mąstu, apimanti tokių modelių analizę kas būtų, jei įvyktų avarija tam vadinamam butelio kakle ir per kur… Skaityti daugiau
Padidinus gatvių pralaidumą, tiesiog padaugės automobilių. Bus tik blogiau. Adam Something turi labai gerus video šia tema. Viešas transportas, dviračiai, pėsčiomis, šita sritis turi būti plėtojama maksimalia sparta. Plius plėtoti miestą „viskas pasiekiama per 10 min pėsčiomis”.
Viskas puiku, leki su autobusu, o kiti lieka sėdėti savo automobiliuose, tu jau gryžti atlikęs visus reikalus, o jie dar stovi.
Su pora dėžių IT įrangos ant kupros su tokiais orais kaip šiandien – linkiu sėkmės su viešuoju transportu tai padaryti. Nematuokite kitų poreikio vien pagal save.
Nėra atsakymo — „Reikia gerinti viešą transportą”. Apklausą sudarė automobilistas.
Vienintelis tikras sprendimas yra greitas ir patogus metro. Kad, žmonės kurie nenori vairuoti turėtų tikrą alternatyva o ne 3x lėtesnį viešąjį transportą kuris dar ir stringa tuose kamščiuose.
Aplinkelis iš šiaurės, pietų ir rytų taip pat senai turėjo būti pastatytas.
Nu ka simasiau susiaurinai sau gatveles dabar turek ka turi ,pastate tik 1,3 apvaziavima taip vadinama aplinkeli jis turi but visas padarytas o ne tai kas dabar gerai kad gyvenu uzmiesti tokios bedos neturiu o vilnieciam nu ka dabar kniskytes savo tvarte
jo jo dvi susiaurintos vietinės reikšmės gatves Naujamiestyje viska sugadino, išsiblaivyk