• Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
Pranešimas
MadeinVilnius.lt
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
      • Trakai
      • Lentvaris
      • Medininkai
      • Širvintos
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
      • Senasis Vilnius
      • Vilniaus miesto studija
      • Neatrastas Vilnius
    • Maistas
      • Sostinės geriausieji
      • Nauja vietelė
      • Vilniečiai rekomenduoja
      • Maistas ant ratų
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas
Suasmeninta
Šrifto dydžio keitimasAa
MadeinVilnius.ltMadeinVilnius.lt
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Transportas
  • Maistas
  • Statybos Vilniuje
  • Sportas
  • Istorija
  • Vilniaus istorija
  • Savaitės klausimas
Paieška
  • Naujienos
    • Miestas
    • Mikrorajonai
    • Rajonas
    • Lietuvos naujienos
    • Užsienio naujienos
    • Vilniečiai
    • Švietimas
    • Sportas
    • Turizmas
  • Verslas
    • Vilniaus rinka
    • Statybos Vilniuje
    • Nekilnojamas turtas
    • Technologijos
    • Užsienio investicijos
    • Startuoliai
  • Pramogos
    • Laisvalaikis
    • Renginiai
    • Koncertai
    • Festivaliai
    • Teatras
    • Parodos
    • Kinas
  • Transportas
    • Viešasis transportas
    • Vilniaus gatvės
    • Oro uostas
    • Traukiniai
  • Sportas
    • Krepšinis
    • Futbolas
    • Plaukimas
    • Lengvoji atletika
    • Tenisas
    • Auto sportas
    • Rankinis
    • Ledo ritulys
  • Statybos
  • Renginiai
  • ○︎○︎○︎
    • Istorija
    • Maistas
    • Eurovizija
    • Orai Vilniuje
    • Horoskopai
    • Stilius
    • Savaitės klausimas
    • Vilniečio balsas
    • Temų sąrašas

Atraskite mus

  • Reklama
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
  • Naujienos
  • Verslas
  • Pramogos
  • Vilniaus istorija
  • Maistas
  • Stilius

Populiariausi straipsniai

Naršykite šios dienos populiariausias naujienas!

Trys Zodiako ženklai, kurie turi sunkiausią charakterį

3
Horoskopas

Dviem Zodiako ženklams ketvirtadienis (liepos 10 d.) bus labai sėkminga diena

2 2

Kas vyksta su rusakalbiais Vilniuje?„Tai yra absoliučiai nedovanotina ir neleistina“

13 18

Lik prisijungęs

Raskite mus socialiniuose tinkluose
130kSekėjaiPatinka
1.7kSekėjaiSekti
7.1kSekėjaiSekti
Turite paskyrą? Prisijungti
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika
© 2012-2023. UAB „Naujosios medijos grupė”. Visos teisės saugomos.
Renginiai

„Vilnius Pink Soup Fest“: kitų metų data, atgarsiai užsienyje ir įspūdingi poveikio miesto ekonomikai skaičiai

Made in Vilnius
2025 m. birželio 23 d. 07:00
1 2
5 min. skaitymo
Dalintis

Sostinės šaltibarščių festivalis „Vilnius Pink Soup Fest“ nenustoja stebinti net ir pasibaigęs. Skaičiuojama, kad rožinė šventė ne tik pritraukė du kartus daugiau dalyvių nei prieš metus (93 tūkst.), bet ir sugeneravo beveik tris kartus didesnę ekonominę naudą miestui – daugiau nei 3 mln. eurų. Festivalis sulaukė įspūdingo dėmesio užsienio žiniasklaidoje, tad Vilnių visame pasaulyje populiarinanti rožinės sriubos šventė skelbia kitų metų datą – gegužės 30 d.

„Nors „Vilnius Pink Soup Fest“ skaičiuoja dar tik trečius metus, pavadinti jį lokaliu reiškiniu jau būtų gerokai per mažai. Dalyvių iš sostinės, kitų šalies miestų bei užsienio skaičius auga kartais, ryškia rožine spalva pažymėdamas Vilnių pasauliniame festivalių žemėlapyje. Nėra abejonių, kad kitais metais skaičiuosime naujus rekordus, nes žinia apie festivalį užsienyje šįmet potencialiai pasiekė 637 mln. auditoriją“, – kalba Vilniaus verslo ir turizmo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.

Tarp ryškiausių pasaulio įvykių

Rožinės sostinės šventės atgarsiai nuvilnijo visame pasaulyje – renginio nuotrauka pateko į tarptautinės naujienų agentūros „Reuters“ įspūdingiausių savaitės nuotraukų albumą. Ji rikiavosi šalia tokių globalių to laikotarpio įvykių, kaip, pavyzdžiui, Etnos ugnikalnio išsiveržimas. Agentūra apie šaltibarščių festivalį rengė ir televizijos naujienų reportažą. Kitos naujienų agentūros – Lenkijos PAP, „Associated Press“, Kinijos „Xinhua“ – taip pat padėjo paskleisti festivalio žinią dar plačiau.

„Vilnius Pink Soup Fest“ lankėsi beveik dvi dešimtys užsienio žurnalistų, kurie atstovavo didžiuosius Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Lenkijos, Latvijos ir Nyderlandų naujienų kanalus, tokius kaip „Stern“, „Mashable“, „Berliner Zeitung“, Vokietijos nacionalinį radiją, „Esquire“.

Dar iki festivalio Latvijoje ir Lenkijoje daug dėmesio sulaukė festivalio proga pradėjęs kursuoti šaltibarščių traukinys. Tuo metu Vokietijos žiniasklaida kartu su „Vilnius Pink Soup Fest“ anonsais bei apžvalgomis neretai publikavo ir šaltibarščių receptą, siūlydami savo skaitytojams jį išbandyti.

Pasak D. Aleksandravičienės, toks užsienio žiniasklaidos bei jos auditorijos dėmesys, nuolat augantis dalyvių iš užsienio skaičius, kuris šįmet pasiekė beveik 17 tūkst., ne tik džiugina, bet ir įpareigoja tęsti sėkmingą misiją garsinant Vilnių pasitelkus rožinės šaltsriubės vardo festivalį.

Skaitmeninis šaltibarščių bumas

Socialiniuose tinkluose veiksmo taip pat netrūko. „Go Vilnius“ kuriamas turinys skirtingose platformose sulaukė daugiau nei 50 mln. peržiūrų ir didžiulio įsitraukimo. Prie rožinės socialinių tinklų karštinės prisijungė ir turinio kūrėjai iš Latvijos, Jungtinės Karalystės, netgi Honkongo.

Beveik 5 mln. sekėjų turintis Latvijos turinio kūrėjas Andrew Wave pirmą kartą į Vilnių atvyko dar kovo mėnesį. Jis kūrė vaizdo įrašą pagal savo koncepciją „Travelling Table“, kurio metu gamino šaltibarščius autobuse nepažįstamai merginai, taip kviesdamas atvykti į „Vilnius Pink Soup Fest“. Vaizdo įrašas „Instagram“ ir „TikTok“ platformose surinko 35,3 mln. peržiūrų. Antrąjį vaizdo įrašą Andrew kūrė jau festivalio metu pagal koncepciją „Red Carpet Boy“.

Festivalyje viešėjusio turinio kūrėjo iš Jungtinės Karalystės Callum Ryan vaizdo įrašą šiuo metu yra peržiūrėjusios kelios dešimtys tūkstančių socialinių tinklų vartotojų, tuo metu EverydayWe SEE kūrėjai iš Honkongo savo vaizdo įrašo dar nepaskelbė. Tačiau žinant, kokios kokybės turinį kuria svečiai iš Honkongo, tikrai verta juos pasekti ir įrašo sulaukti.

Festivalio dieną socialiniai tinklai vos spėjo reaguoti į rožinius paminėjimus. Žmonės aktyviai kūrė savo vaizdo įrašus, dalijosi gausybe nuotraukų. Čia apsilankė ir organinį turinį kūrė beveik 6 mln. sekėjų turintis Max Klymenko, kurio vaizdo įrašas, sukurtas festivalio metu, sulaukė daugiau nei 1 mln. peržiūrų.

Netikėtos partnerystės

„Džiaugiamės, kad kasmet auga ne tik šaltibarščių entuziastų skaičius visame pasaulyje, bet ir festivalio partnerių sąrašas. Nuo restoranų iki žaidimų kūrėjų – net patys netikėčiausi prekės ženklai randa kūrybiškų būdų prisijungti prie pavasario pabaigoje ištinkančios šaltibarščių manijos“, – sako „Go Vilnius“ vadovė D. Aleksandravičienė.

Ji primena, kad neseniai lietuvių žaidimų studijos „Nordcurrent“ kuriamame ir visame pasaulyje populiariame kulinariniame žaidime „Cooking Fever“ „atsidarė“ lietuviškas restoranas su Vilniaus vaizdu. Jame žaidėjai mokosi gaminti šaltibarščius ir vos per pirmą mėnesį buvo paruošta 12 milijonų rožinės sriubos porcijų.

Festivalio partneris prekybos tinklas „IKI“ pasistengė, kad šventės dieną būtų galima smagiai pajudėti. Gegužės 31 d. rytą prie Tymo turgaus vyko „IKI šaltibarščių ėjimo varžybos“, į kurias užsiregistravo14,5 tūkst. entuziastų.

Bendradarbiaujant su „LTG Link“ ėmė kursuoti šaltibarščių traukinys iki Rygos, kuriuo buvo kviečiami keliauti svečiai Latvijos. Pavėlavusių į festivalį, traukinys dar lauks iki vasaros pabaigos. Tuo metu pasaulinis juvelyrinių dirbinių prekės ženklas „Pandora“ išleido specialų šaltibarščių karoliuką.

„Tai – vos keli netikėti pavyzdžiai iš daugybės įkvepiančių ir kūrybingų skirtingų sričių verslų sprendimų. Tokios partnerystės yra naudingos abiem pusėms ir padeda garsinti Vilniaus vardą. Jau dabar girdime, kad „Vilnius Pink Soup Fest“ ir šaltibarščius dažnas naudoja savo asmeniniuose prisistatymuose užsienio rinkose – tai veikia ir turime didžiuotis bendrais pasiekimais“, – kalba D. Aleksandravičienė.

ŽYMOS:NaujienaŠaltibarščių festivalis
Dalintis
Kaip vertinate šį straipsnį?
Labai patiko12
Nustebino0
Gerai3
Nuobodu0
Nesąmonė0

Rekomenduojami Video

- Reklama -

Jums taip pat gali patikti

Lietuvos naujienos

Lietuvoje trejus metus vyks pavojingų medžiagų žmonių organizmuose tyrimas

Komentarų: 0
Vilniaus rinka

Žygimantas Mauricas. Pasiektas energetinis rekordas: ką tai reiškia mūsų ekonomikai?

Komentarų: 0
Orai Vilniuje

Sinoptikė: savaitgalį – pagaliau daugiau šilumos

Komentarų: 0
1
MadeinVilnius.lt
Apie Vilnių ir Vilniaus kraštą su nauju požiūriu – pozityviai, optimistiškai ir su šviežio oro gūsiu.
  • Apie mus
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos © 2012-2025  UAB „Naujosios medijos grupė”. Kopijuoti, dauginti bei platinti galima tik gavus raštišką UAB „Naujosios medijos grupė” sutikimą.

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Pamiršote slaptažodį?