Kiekvienas, savo darbe susiduriantis su didesnių ar mažesnių verslo renginių organizavimu, vasario mėnesį turės unikalią galimybę Vilniuje nemokamai išgirsti šios srities patarimų iš pasaulinio lygio profesionalų. Kaip renginius išnaudoti prekės ženklų kūrimui? Kaip spręsti didelių renginių saugumo problemas? Kaip įmonės renginiai gali motyvuoti darbuotojus? Į šiuos ir kitus klausimus atsakys renginių industrijos žvaigždės iš Švedijos, Jungtinės Karalystės, Portugalijos ir kitų šalių.

Unikalią ir nemokamą galimybę pasisemti žinių ar pasitobulinti suteiks vasario 14-15 dienomis Vilniaus „Litexpo“ vyksianti konferencijų turizmo parodos ir kontaktų mugės „CONVENE“ edukacinė programa. Jos metu net 12 pasaulyje garsių profesionalų dalinsis savo žiniomis ir įžvalgomis su visais norinčiais.

Pasak „Go Vilnius“ vadovės Ingos Romanovskienės, „CONVENE“ edukacinė programa gali būti aktuali kiekvienam, kuriam tenka organizuoti renginius ar tokia galimybe besidominčiam. Žmogiškųjų išteklių valdymo specialistai, renginių organizatoriai, rinkodaros bei pardavimų žinovai, administratoriai, vadybininkai – visi čia galės gauti naudingos informacijos ir panaudoti ją kasdieniniame darbe.

Tarp 12 edukacinės programos temų beveik kiekvienas ras sau aktualią. Pranešėjai kalbės apie renginių rinkodarą, motyvacinius įmonių renginius, auditorijos pažinimą, duos praktinių patarimų kaip inovatyviai organizuoti įmonių renginius bei primins ką renginių organizatoriams svarbu žinoti nuo gegužės 25 d. pradėjus taikyti Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą.

„Visi pranešėjai yra savo sričių profesionalai, jų pranešimai ir praktiniai patarimai turėtų sudominti kiekvieną, kurie norėtų žengti koja kojon su šiandiena, o „Convene“ edukacinė programa suteikia tokią galimybę“, – teigia „Go Vilnius“ vadovė.

Tarp kitų pranešėjų ir aktualių šiandienai temų dalyviai galės pamatyti ir paklausyti, vienos ryškiausių renginių industrijos eksperčių ir praktikių, profesionalios pranešėjos, ne kartą išrinktos Portugalijos metų moterimi Linda‘os Pereira‘os, kuri pasidalins įžvalgomis koks svarbus saugumo kriterijus renkantis miestą savo renginiui ir kaip užtikrinti dalyvių saugumą esant terorizmo grėsmei. Janne Bjorge, vienos didžiausių Skandinavijoje prekės ženklų agentūros „Nine Yards“ įkūrėjas dalinsis savo patirtimi ir sėkmės istorijomis kuriant komunikacijos kampanijas tokiems prekių ženklams kaip Carlsberg, Nike, Volswagen, TEDx.

Renginio metu ekspertų diskusijoje bus kalbama apie kintančias renginių organizavimo tendencijas, verslo ir mokslo renginių skirtumus, jų įtaką miesto ekonomikai, investicijų pritraukimui. Diskusiją moderuos renginių industrijos žinovas Paul Kennedy iš „Kennedy Integrated Solutions“. Hugo Slimbrouck iš „Ovation Global DMC“ analizuos įmonės renginius bei darbuotojų keliones kaip motyvacines priemones skatinant personalo lojalumą.

Išsamius šių ir kitų edukacinės programos pranešimų, diskusijų pristatymus ir nemokamą registraciją į edukacinę programą rasite „CONVENE“ interneto svetainėje.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist