Šiandienos vartotojas vis daugiau laiko praleidžia internete: skaito elektroninius laiškus, Lietuvos ir pasaulio naujienas, naršo socialiniuose tinkluose, perka, parduoda ar tiesiog leidžia laisvalaikį. Todėl nenuostabu, kad didžioji dalis ryšių su visuomene ar reklamos kampanijų taip pat keliasi ten, kur yra vartotojas, – į internetą. Tiesa, vartotojas per trumpą laiką pasidarė išrankus – įprasti reklamos skydeliai praslysta pro akis, o reklamą socialiniuose tinkluose smegenys traktuoja kaip dar vieną klasioko iš paralelinės klasės (su kuriuo sveikinaisi dukart gyvenime) skelbimą apie parduodamą automobilį.

Kaip atkreipti vartotojo dėmesį ir kartu suteikti jam pridėtinės vertės? Kuriuos skaitmeninius sprendimus reikėtų padėti į stalčių ir kokios ateinančių metų tendencijos šioje srityje? Į šiuos ir dar šimtus rinkodaros specialistams kylančių klausimų spalio 18 d. atsakyti bandys pirmoji Lietuvoje išimtinai skaitmeninei rinkodarai skirta konferencija „Full Digital“.

Kodėl skaitmeninė rinkodara?

Pasak vieno iš konferencijos organizatorių, „Socialaus marketingo“ vadovo Arijaus Žako, skaitmeninė rinkodara šiandien – bene svarbiausia rinkodaros plano dalis: „Beveik viskas, ką šiandien viešojoje erdvėje komunikuoja prekių ženklai, vienaip ar kitaip yra skaitmeninės rinkodara. Ir tai nėra tik Google reklamos, Facebook komunikacija ar SEO – naujų skaitmeninių sprendimų ir technologijų atsiranda kasdien. Tačiau tai nereiškia, kad visi jie tiks ir jūsų prekės ženklui: tendencijas sekti svarbu, tačiau dar svarbiau pasirinkti tuos sprendimus, kurie tinka konkrečiam produktui ir jo vartotojui. Tikiuosi, kad tą padaryti padės ši konferencija. Juolab, kad ruduo – didysis kitų metų kampanijų planavimo metas.“

Anot A. Žako, mintis organizuoti išimtinai skaitmeninei rinkodarai skirtą konferenciją kilo organiškai. „Net po trumpų atostogų reikia bent dienos tam, kad „sugaudytum“ visas skaitmeninės rinkodaros naujienas, naujus sprendimus ir technologines galimybes. Informacinis triukšmas šioje srityje itin didelis, tad pasiklysti nesunku – tikiu, kad su tuo susiduriame ne mes vieni“, – šypsosi jis. „Nors skaitmeninės rinkodaros temos „užkabinamos“ kone kiekvienoje rinkodaros konferencijoje, vieno, tik skaitmeniniams sprendimams skirto, renginio iki šiol neturėjome, nors tokių sprendimų poreikis tik auga. Todėl konferencija „Full Digital“ – logiškas ir, tikiu, rinkai reikalingas žingsnis.“

25 pranešimai per dieną

Skaitmeninė rinka reikalauja nestandartinių sprendimų – todėl ir konferencijos formatas kiek kitoks, nei esame įpratę: viena diena, viena auditorija, 25 pranešėjai. Kiekvienas iš jų savo įžvalgoms turės iki 15 minučių.  „Norime, kad konferencijos formatas atspindėtų rinkos poreikį, kai laiko skaityti ilgiems straipsniams nėra, o sprendimo reikia čia ir dabar. Į 15 minučių netilps ilgos, jau daug kartų girdėtos, įžangos apie vartotoją ir jo įpročius ar pranešėjo biografiją – viskas greitai, koncentruotai ir konkrečiai“, – teigia A. Žakas.

Neįprasta ir renginio vieta – „Full Digital“ vyks ne konferencijų centre, o buvusiame kultūros baro „Kablys“ skateparke. Pranešimus čia skaitys tiek prekių ženklų, tiek komunikacijos agentūrų atstovai: Romualda Stragienė (BIOK laboratorija), Aidis Dalikas (Socialus marketingas), Tomas Varnas (Goodone), Laura Aleksandravičė (influenceriai.lt), Rimvydas Valatka, Rokas Medonis, Lukas Yla (City Bee), Karolis Žukauskas (Vilniaus miesto savivaldybė), Justina Palinavičiūtė (Bored Panda), Jonas Valatkevičius (IDEA Vilnius) ir daugelis kitų.

Visa informacija apie konferenciją: www.fulldigital.lt

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist