Baltarusijos eksporte pirmoje vietoje yra naftos importas per Klaipėdą geležinkeliu ir naftos produktų eksportas į Rusiją, Ukrainą ir ES. Tai sudaro apie 13.5 milijardo dolerių. Po to eina kalio trąšų eksportas (irgi per Klaipėdą) ir maža dalimi medienos eksportas. Gauta valiuta doleriais naudojama pagrinde maitinti Baltarusijos valdžią ir jėgos struktūras, įskaitant omoną. Vienu žodžiu, per Lietuvą keliauja parduodama nafta ir trąšos , o už gautas pajamas Lukašenka slopina opoziją. Gaunasi veidmainystė: iš vienos pusės Lietuva remia Baltarusijos opoziciją, o iš kitos remia Lukašenką finansiškai, nes tai taip pat naudinga įmonei Lietuvos Geležinkeliai ir Klaipėdos uostui, kurie pelnosi iš Baltarusiško tranzito. Dar mūsų ministras dejuoja, kad dėl streikų Baltarusijoje sumažės Lietuvos pelnas už pervežimus. Deja, tokia yra dviveidė yra Lietuvos valstybės politika. Reikėtų ne valdžiai, o būtent Lietuvos visuomenei pradėti streikuoti aukščiau minėtose įmonėse ir taip prisijungti prie streikų Baltarusijoje. Stovėti laisvės kelyje yra gerai, bet tai yra per mažai, ką Lietuvos visuomenė gali padėti Baltarusių tautai.
kada Lietuviai sukils pries senjoru genocida>, Baltarusija svarbiau uz savo zmones, /tichanovskajai isskirtines salygos karantino 14 dienu nereikia
Baltarusijos eksporte pirmoje vietoje yra naftos importas per Klaipėdą geležinkeliu ir naftos produktų eksportas į Rusiją, Ukrainą ir ES. Tai sudaro apie 13.5 milijardo dolerių. Po to eina kalio trąšų eksportas (irgi per Klaipėdą) ir maža dalimi medienos eksportas. Gauta valiuta doleriais naudojama pagrinde maitinti Baltarusijos valdžią ir jėgos struktūras, įskaitant omoną. Vienu žodžiu, per Lietuvą keliauja parduodama nafta ir trąšos , o už gautas pajamas Lukašenka slopina opoziją. Gaunasi veidmainystė: iš vienos pusės Lietuva remia Baltarusijos opoziciją, o iš kitos remia Lukašenką finansiškai, nes tai taip pat naudinga įmonei Lietuvos Geležinkeliai ir Klaipėdos uostui, kurie pelnosi iš Baltarusiško tranzito. Dar mūsų ministras dejuoja, kad dėl streikų Baltarusijoje sumažės Lietuvos pelnas už pervežimus. Deja, tokia yra dviveidė yra Lietuvos valstybės politika. Reikėtų ne valdžiai, o būtent Lietuvos visuomenei pradėti streikuoti aukščiau minėtose įmonėse ir taip prisijungti prie streikų Baltarusijoje. Stovėti laisvės kelyje yra gerai, bet tai yra per mažai, ką Lietuvos visuomenė gali padėti Baltarusių tautai.