Daugeliui pažįstamas jausmas, kuomet grįžus namo po renginio iš atminties iškyla ne tik renginio nuotrupos, bet ir iš pasąmonės prasiveržia jo kvapo šleifas. „Tai kvapų magija“, – sako sostinės „Siemens“ arenos generalinio direktoriaus pavaduotojas Vitalijus Garbauskas ir atskleidžia, kad arenos erdvės per kiekvieną renginį yra specialiai kvėpinamos specialiais kvapais.

Kuo kvepės arena, priklauso nuo erdvės, kurioje yra lankytojas, ir metų laiko. Iki šiol arenoje buvo kvėpinamos tik bendrosios erdvės, o nuo šio sezono kvapas bus skleidžiamas jau ir prie pagrindinio įėjimo, kvepės ir VIP ložės, savitą kvapą turės ir naujoji kamerinė erdvė – „Cozy by Siemens arena“.

„Bendrosiose erdvėse ir prie įėjimo toliau naudosime arenos lankytojams jau pažįstamą čili apelsino kvapą. Jis pozityvus, tonizuoja ir suteikia energijos – tai kvapas, kuris padeda žiūrovui iš renginio išspausti maksimumą. Artėjant kalėdiniam laikotarpiui, nuo lapkričio, erdves kvėpinsime specialiu Kalėdų kvapu, kurio formulė buvo sukurta remiantis Lietuvos žmonių apklausos rezultatais, atsakančiais, kuo lietuviui kvepia Kalėdos. Šiame šventiniame kvape susilieja vanilės, apelsino, cinamono ir gvazdikėlio natos. Aromatas atpalaiduoja, nuteikia šventiškai, jį užuodžiantys maloniai užsikrečia Kalėdų dvasia“, – atskleidžia kvapais arenoje besirūpinančios įmonės „Promo Aroma“ direktorė Ernesta Doroškevičienė.

VIP ložėms specialistai parinko naujų, prabangių, turtingų, sodrių aromatų, kurie kartas nuo karto bus keičiami. Per artimiausius renginius VIP erdvės kvepės gaiviu ir prabangiu aromatu „Pačiulio džiazas“, vėliau jį pakeis „Tamsos kerai“ bei „Didingas medis“. „Cozy by Siemens arena“ erdvė bus apsupta egzotiško „Kubos šėlsmo“ auros, kurioje susipina romo, tabako ir vanilės natos. „Šie kvapai erdvei suteikia jaukumo, šiltumo, jie žadina aistras ir vilioja, keri“, – atvirauja E. Doroškevičienė.

Erdvės sostinės „Siemens“ arenoje per kiekvieną renginį kvėpinamos jau 4 metus. „Siemens“ arena buvo viena pirmųjų renginių erdvių šalyje kvapus pradėjusi naudoti lankytojų pojūčiams sustiprinti. Kvapas arenoje paskleidžiamas pasitelkiant specialius kvėpinimo stendus ir arenos ventiliacijos angas.

„Žmonėms dėl arenoje naudojamų kvapų tikrai nereikia nerimauti. Visi mūsų kvapai atkeliauja iš didžiųjų kvapų namų Europoje. Jie kokybiški ir sertifikuoti, pritaikyti patalpų kvėpinimui, o tai reiškia, kad jie nesukelia alergijų ir neturi kitokio kenksmingo poveikio, apie kurį žinotume. Žmogus, kuris ryte pasipurškia kvepalais, suuosto gerokai didesnį kvapo kiekį negu tas, kuris visą dieną praleidžia specialiais įrenginiais kvėpinamoje patalpoje“, – tvirtina E. Doroškevičienė.

Pasaulinės tendencijos lemia vis aktyvesnį kvapo naudojimą verslo sektoriuje visoje Europoje. Kvapas tampa viena iš komunikacijos žinučių ir būdu klientų potyriui praturtinti, atsiminimams sustiprinti. Tyrimais įrodyta, kad kokybiški ir optimaliai intensyvūs kvapai net iki 40 proc. pakelia žmogaus nuotaiką. „O juk į renginius ir einame patirti, išgirsti, užuosti, parsinešti gerą nuotaiką ir susikurti malonius atsiminimus“, – konstatuoja E. Doroškevičienė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist