Šiandien sukanka 10 metų, kai sostinės gyventojų kelionėmis rūpinasi bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“, ir 10 metų, kai intensyviai vyksta pozityvūs pokyčiai, kuriuos neabejotinai mato visi, kurie naudojasi viešuoju transportu.

2011 m. Vilniaus miesto savivaldybė priėmė sprendimą dėl dviejų jos valdomų įmonių „Vilniaus troleibusai“ ir Vilniaus autobusai“ sujungimo į UAB „Vilniaus viešasis transportas“. 2010 m. šios įmonės bendrai turėjo apie 700 nenaujų transporto priemonių ir virš 20 mln. litų skolų.

Praėjus vos keleriems metams po bendrovių susijungimo į vieną – „Vilniaus viešąjį transportą“ – bendrovės veidas pradėjo sparčiai keistis. Pokyčius netrukus pastebėjo kiekvienas vilnietis – pasinaudojant Europos Sąjungos parama, jau 2013-2014 metais įsigyta 17 MAN, 18 „Solaris Urbino“ ir 21 ispaniškas „Castrosua“ autobusas.

Tuo pat metu keitėsi ne tik transporto priemonės, bet ir viešojo transporto vizija. Siekiant vilniečiams užtikrinti greitas ir patogias keliones Vilniuje startavo greitieji maršrutai, atsisakius vienkartinių popierinių bilietų prekybos kioskuose, vilniečiai už keliones jau galėjo atsiskaityti „Vilniečio kortele“.

Jau 2014 m. pradžioje paskaičiuota, kad per pusmetį pavyko uždirbti 9,5 mln. litų daugiau nei 2012 m., o tai reiškė ne tik papildomas lėšas ateities naujovėms diegti, bet ir keleivių pasitikėjimą „Vilniaus viešuoju transportu“.

Per pastaruosius kelerius metus „Vilniaus viešasis transportas“ spėjo atsinaujinti 256-iomis transporto priemonėmis, iš kurių dalis – elektriniai autobusai. Per trumpą laiką atnaujinta daugiau nei pusė transporto parko, tačiau jau aišku, kad per artimiausius trejus metus viešojo transporto parkas bus atnaujintas dar 159-iais troleibusais, o dalies jų įsigijimui lėšų skirta iš ES paramos fondo.

„Per dešimties metų laikotarpį buvo įvairių momentų, tačiau kiekvienas iššūkis suteikia dar daugiau patirties ir motyvacijos judėti pirmyn, – sako UAB „Vilniaus viešasis transportas direktorius“ Darius Aleknavičius. –  Nuo 2017 metų konkurencija šiame sektoriuje Vilniuje sustiprėjo, todėl sustoti negalime ir žinodami aiškią savo viziją judame į priekį. Dėkoju visai komandai už atsidavimą, tobulėjimą ir kuriamą kokybišką paslaugą, kokios nusipelno kiekvienas Vilniaus keleivis. Netolimoje ateityje laukia dideli darbai – autobuso parko iškėlimas iš Verkių, taip sukuriant ne tik dar patogesnes ir modernesnes darbo vietas mūsų darbuotojams, bet ir paliekant teritoriją miesto plėtrai. Kiekvieną bendrovės etapą pasitinkame kartu kaip komanda. Komanda, kuriai svarbu kokybė ir efektyvumas“.

Tačiau „Vilniaus viešasis transportas“ įsitikinęs, kad teigiami pokyčiai būtini ne tik transporto sektoriuje, bet ir bendrovės viduje. Aktyviai vykdomos diskusijos su visomis darbuotojų profesinėmis sąjungomis, įsiklausoma į darbuotojų pasiūlymus bei ieškoma kompromisų, kaip pagerinti darbo sąlygas.

„Vilniaus viešasis transportas“ pradėjo įgyvendinti atlygio politiką, kuria palaipsniui ir nuosekliai siekiama, kad per trejus metus darbuotojų pareigybių lygių gaunamas vidutinis atlyginimas didėtų. Šių metų rudenį nuspręsta per metus skirti papildomus 740 tūkst. Eur mažiausius atlyginimus gaunančių vairuotojų atlyginimų pakėlimui. Per pastaruosius 3 mėnesius 655 vairuotojams pakeltas darbo užmokestis, o 162 vairuotojams – pakeltos klasės, kurios užtikrina didesnę finansinę naudą darbuotojams.

Užtikrinant geresnes darbo sąlygas, pradėtas pilotinis projektas dėl pietų pertraukų ir grafikų pasikeitimo. Naujovės jau praėjusį mėnesį padėjo pasiekti teigiamų rezultatų ir sumažinti vėlavimus į pietų pertrauką daugiau nei 4 kartus. Iki metų pabaigos planuojama peržiūrėti visus maršrutus.

Kiekvieną dieną padėti vilniečiams ir miesto svečiams pasiekti kelionių tikslą išvyksta 339 autobusai ir 188 troleibusai, kurie per dieną įveikia atitinkamai 1802 km (autobusai) ir 413 km (troleibusai). Per dieną „Vilniaus viešasis transportas“ kelionės tikslą padeda pasiekti beveik pusei milijono keleivių, į kurių poreikius atsižvelgus yra sudaryti 79 maršrutai. Tuo, kad kelionės būtų saugios ir sklandžios, rūpinasi 1918 „Vilniaus viešojo transporto“ darbuotojų komanda.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

15 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist