„Tesla“ brangiausių automobilių prekės ženklų „Brand Finance“ sudaromame reitinge per metus pakilo iškart dviem pozicijomis ir pirmąkart atsidūrė jo viršūnėje.

Tarptautinių tyrimų kompanija „Tesla“ prekės ženklą dabar vertina 66,2 mlrd. JAV dolerių – net 44 proc. daugiau nei prieš metus.

Antroje šio reitingo eilutėje išliko „Mercedes-Benz“ – šio prekės ženklo vertė per metus sumenko 3 proc. iki 58,8 mlrd. dolerių, o į trečiąją nukritusio „Toyota“ – 18 proc. iki 52,5 mlrd. dolerių.

Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko BMW (40,4 mlrd. dolerių), „Porsche“ (36,8 mlrd. dolerių), „Volkswagen“ (34 mlrd. dolerių), „Honda“ (24,2 mlrd. dolerių), „Ford“ (22,3 mlrd. dolerių), „Hyundai“ (15,9 mlrd. dolerių) ir „Audi“ (13,9 mlrd. dolerių).

„Brand Finance“ analitikai stipriausiu automobilių prekės ženklu įvardijo „Ferrari“. Vertindama prekės ženklo stiprumą tyrimų kompanija atsižvelgia į daugybę rodiklių, išskyrus vertę, įskaitant investicijas į rinkodarą, veiklos rezultatus ir santykius su suinteresuotosiomis šalimis – pradedant darbuotojais, tiekėjais ir akcininkais, baigiant vyriausybinėmis agentūromis ir visuomeninėmis organizacijomis. „Ferrari“ prekės ženklas, smukus euro kursui JAV dolerio atžvilgiu, per metus nuvertėjo 8 proc. iki 7,4 mlrd. dolerių.

Tarp automobilių dalių gamintojų brangiausiu prekės ženklu vėl įvardinta Japonijos „Denso“ (per metus pabrango 6 proc. iki 4,5 mlrd. dolerių), o tarp padangų gamintojų ir toliau pirmauja prancūzų „Michelin“ (2 proc. iki 7,9 mlrd. dolerių).

Redaktorius Svajūnas Laukineitis

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

2 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist