Pirmadienį baigiantis laikotarpiui, per kurį Rusijos oro vežėjos privalo grąžinti daugiau kaip 400 išsinuomotų lėktuvų, kurių vertė siekia beveik 10 mlrd. JAV dolerių, tarptautinės lizingo aviakompanijos menkai tiki, kad Rusija tai padarys, skelbia agentūra „Reuters“.

Dauguma šių lėktuvų vis dar skraido Rusijos vidaus maršrutais, nepaisant to, kad Bermuduose ir Airijoje, kur dauguma jų registruoti, sustabdytas šių lėktuvų tinkamumo skrydžiams sertifikatų galiojimas, o tai paprastai reiškia, kad jie negali pakilti nuo žemės.

Tarptautinės taisyklės draudžia dvigubą registraciją, tačiau Rusija į savo registrą jau perkėlė daugiau kaip pusę užsienyje registruotų orlaivių, skubos tvarka priėmusi tai leidžiantį įstatymą. Rusijos vyriausybė taip pat pareiškė, kad 78 lėktuvai, kuriuos naudoja šalies aviakompanijos į Rusija nebegrįš, nes areštuoti užsienyje. Kita vertus, kai kurios Rusijos privačios oro vežėjos pareiškė apie ketinimus grąžinti išsinuomotus orlaivius, bet nežinia, ar vyriausybė tai leis padaryti.

Anot analitikų, kurie šią istoriją vadina „didžiausia lėktuvų vagyste komercinės civilinės aviacijos istorijoje“, dėl precedento neturinčio potencialių nuostolių pobūdžio ir masto Rusijos laukia daug metų truksiantys bylinėjimaisi su lizinguotojais bei draudikais.

Redaktorius Svajūnas Laukineitis

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

6 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist