Vilniaus miesto žinomumą penkiose užsienio šalyse iki balandžio pabaigos už beveik 21 tūkst. eurų vertins rinkos tyrimų bendrovė „Socialinės informacijos centras“.

Pasak „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės, Vilniaus žinomumas bus tiriamas Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Lenkijoje, Italijoje ir Izraelyje.

„Žinomumo tyrimas svarbus, kad įvertinę, ar Vilnius žinomas tikslinėse rinkose, kaip jos vertina Vilnių ir kuriuos miesto atributus išskiria, galėtume planuoti rinkodaros kampanijas“, – komentare BNS sakė I. Romanovskienė.

Anot jos, bus rengiamos reprezentatyvios gyventojų apklausos kiekvienoje iš penkių šalių. 

„Socialinės informacijos centras“ laimėjo Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ skelbtą konkursą, įmonei bus sumokėta apie 20,5 tūkst. eurų, iš jų 14,5 tūkst. eurų vertės paslaugų suteiks  rinkos tyrimų bendrovė „Norstat LT“.skelbiama konkurso ataskaitoje.

Konkurse, be Socialinės informacijos centro, dalyvavo Lietuvos bendrovė „Factus dominus“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist