Viešbučių sektoriaus sėkmės istorija: į lyderio pozicijas užkopė įžūlus naujokas

Vos pernai Lietuvos sostinėje duris atvėręs viešbutis „Artagonist“ pasauliniame kelionių rekomendacijų tinklalapyje „TripAdvisor“ pripažintas geriausiai lankytojų vertinamu viešbučiu Vilniuje, tokią sėkmę, anot vadovų, lėmė drąsūs sprendimai ir išskirtinumas rinkoje.

„Rinka nuolat keičiasi, o aukšta aptarnavimo kokybė jau tapo savaime suprantama būtinybe, todėl turime ieškoti naujų būdų nustebinti svečius. Išskirtinumą vertina ne tik turistai – kitokių, neįprastų patirčių Lietuvoje ieško ir verslo reikalų tvarkyti čia atvykstantys žmonės“, – teigia „Artagonist“ viešbutį valdančios, vienos didžiausių Lietuvoje nekilnojamojo turto vystymo ir plėtros bendrovių „MG Valda“ generalinė direktorė Sigita Survilaitė-Mekionienė.

Survilaitės-Mekionienės teigimu, „Artagonist“ sėkmė iš esmės yra nulemta drąsių, nestandartinių sprendimų, vienas tokių – pasirinktas ne gerai žinomas pasaulyje viešbučio franšizės ženklas, o pristatytas nuosavas ir savarankiškai kuriamas identitetas.

Teigiama, kad viešbučio išskirtinumas, sulaukiantis didžiausių lankytojų komplimentų – originalūs šiuolaikiniai 16-os lietuvių menininkų darbai, puošiantys kiekvieną kambarį.

Meno viešbutis „Artagonist“ (nuotr.: organizatorių)

Šiais metais viešbučio patalpose savo restoraną „Amandus“ įkūrė ir vienas garsiausių Lietuvos šefų Deivydas Praspaliauskas.

Pilies gatvėje įsikūręs, 34 kambarius turintis „Artagonist“ – antras išskirtinio stiliaus kompanijos „MG Valda“ viešbutis. Įmonė jau valdo kitą – labiau urbanistinei kultūrai atspindėti skirtą viešbutį „Urbihop“.

„Į viešbučių rinką žengėme atsakingai pasvėrę šį sprendimą ir suprasdami, kad klientams turime pasiūlyti daugiau nei tiesiog gerą viešbutį – mes siekiame kurti patirtis. Žvelgiant į rinkos reakciją ir klientų įvertinimus, atrodo, kad tokia kryptis net per pakankamai trumpą „Artagonist“ ir „Urbihop“ veiklos laikotarpį tikrai pasiteisino“, – teigė „MG Valdos“ generalinė direktorė.

Vadovės teigimu, didelį dėmesį įmonė skiria ne tik naujų projektų kūrimui ar plėtrai, tačiau ir nuolatiniam aukštos jų paslaugų kokybės išlaikymui bei netradicinių sprendimų paieškai. „MG Valda“ neatsisako planų ateityje pristatyti ir daugiau išskirtinių pasiūlymų Lietuvos viešbučių rinkai.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist