Turizmas

Ūkio ministras apie Lietuvos įvaizdį: svarbu žinoti, ko ieško JAV, o ko Lenkijos turistai

Nuo kitų metų Valstybinį turizmo departamentą pakeis agentūra „Keliauk Lietuvoje“. Pasak ūkio ministro Virginijaus Sinkevičiaus, keisis tai, kad rinkos ir turizmo priežiūros funkcijos bus perduotos Vartotojų teisių apsaugos tarnybai, o agentūra „Keliauk Lietuvoje“ rūpinsis turistų pritraukimu.

„Buvo didelė problema, kad tos funkcijos būdavo labai smarkiai suplaktos ir neišgryninama tai, kas svarbiausia. Vis dėl to, aš manau, kad agentūrai yra svarbiausia užsiimti tendencijomis – kurios pasaulyje yra labai geros, turizmas augo 9 proc. – kad mes tuo sugebėtume pasinaudoti“, – sakė V. Sinkevičius.

Ūkio ministro teigimu, norint sėkmingai kurti Lietuvos įvaizdį ir skatinti atvykstamąjį turizmą, svarbu aiškiai apsibrėžti, ką galima pasiūlyti skirtingų šalių turistams.

„Pirmiausia, mes turime labai stipriai atskirti tikslines rinkas ir labai aiškiai žinoti, kokį produktą mes galime parduoti turistui iš JAV, ko jis iš tiesų gali ieškoti, kokį produktą mes galime parduoti kaimyninėje Lenkijoje, kokį produktą Ispanijoje. Pavyzdžiui, Ispanijoje yra gausu pilių, graži gamta, reiškia, mes turime ieškoti, kuo mes galime būti įdomūs Ispanijos turistui“, – pastebi V. Sinkevičius.

LRT TELEVIZIJOS laida „Laba diena, Lietuva“LRT.lt


Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
1 Komentaras
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Žaneta Papšienė
Žaneta Papšienė
2 metus

Kadangi dirbu su turistais, tai galiu iš karto pasakyti, ko jiems reikia Vilniuje: Viešųjų tualetų prie lankomų objektų (šv.Petro ir Povilo, šv.Onos bažnyčios), mažiau transporto senamiestyje, ir malonaus aptarnavimo.

Back to top button