„Eurovizijos“ kontekste – nauja pavasario kampanija užsienio turistams. Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“, bendradarbiaudama su šalies atstovais didžiajame dainų konkurse – grupe „The Roop“, kvies keliautojus atsiriboti nuo kompiuterio, telefono ekranų ir planuoti savo atostogas Lietuvoje.

Nuo gegužės 11 d. iki birželio 30 d. startuojanti Lietuvos turizmo rinkodaros kampanija „Break you screen routine in Lithuania“ – ne tik palaikomasis, bet ir strateginis „Keliauk Lietuvoje“ žingsnis. Agentūros duomenimis, kasmet Eurovizijos dainų konkursą stebi 180 mln. žiūrovų visame pasaulyje, 2019 metais jis buvo populiariausias Vokietijoje (8 mln.) ir Jungtinėje Karalystėje (7,7 mln), todėl bendradarbiavimas su „The Roop“ – vienas iš būdų pasiekti svarbiausias atvykstamojo turizmo rinkas.

„Konkurencinė kova dėl keliautojų Europoje darosi vis įtemptesnė – jau dabar žinoma, kad laisvai keliauti gali daugiau nei 50 mln. vakcinuotų ar persirgusių europiečių ir šis skaičius kiekvieną dieną auga. Atsižvelgiant į Lietuvos, kaip turistinės krypties, potencialą ir į esamą galimybę priimti persirgusius, vakcinuotus turistus be izoliacijos ar testavimo, turime reaguoti greitai, ieškoti priemonių pasiekti savo tikslinę auditoriją. Tą šiandieniniame kontekste galime padaryti su „Eurovizija“, – teigia „Keliauk Lietuvoje“ vadovas Dalius Morkvėnas.

„The Roop“ – užsienio žiniasklaidos ir europiečių akiratyje

Dar šių metų pradžioje grupė „The Roop“ LRT (Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos) apdovanojimuose buvo išrinkti metų ambasadoriais – žmonėmis, kurie pastaruoju metu labiausiai garsino Lietuvos vardą pasaulyje. Todėl „Keliauk Lietuvoje“ atstovai įsitikinę – jų indėlis į Lietuvos įvaizdžio kūrimą yra didžiulis, atlikėjai pažįstami užsienio žiniasklaidai ir yra pelnę europiečių simpatijas.

Kaip parodė ir Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės atlikta analizė, daugybę teigiamo pobūdžio pranešimų 2020 m. sugeneravo būtent grupė „The Roop“, jų pergalės alternatyviuose „Eurovizijos“ konkursuose. Todėl tolimesnis atlikėjų, prisidėjimas prie turizmo skatinimo ir žinomumo, pasak „Keliauk Lietuvoje, yra tikslingas žingsnis siekiant formuoti teigiamą šalies įvaizdį. Savo vaidmeniu turizmo kontekste grupės komandos nariai taip pat vertina teigiamai.

„Visa mūsų komanda labai džiaugiasi galimybe būti Lietuvos turizmo ambasadoriais ir savo kūryba, idėjomis, muzika prisidėti prie šalies įvaizdžio formavimo užsienyje. Lietuva – ypatingai graži šalis, savo gamta, kultūra, istorijos vingiais, galiausiai – kūrybiškais ir tvirtais žmonėmis, išsiskirianti iš viso Europos konteksto. Nuostabus jausmas nešti turizmo vėliavą – pakviesti atvykti patirti Lietuvą,“ – sako „The Roop“ lyderis Vaidotas Valiukevičius.

Europiečiai kviečiami pajausti, pamatyti ir išgirsti

„Keliauk Lietuvoje“ pavasario kampaniją užsienio keliautojams sudaro trys pagrindinės dalys, kurių bendra žinutė ragina ne tik palaikyti Lietuvos atstovus „Eurovizijoje“ bet ir pasibaigus pandemijos apribojimams, atsitraukti nuo išmaniųjų technologijų, virtualių patirčių bei leistis į tikrus potyrius Lietuvoje: praplaukti baidare miesto centre, leistis į gintarų Lietuvos pajūryje ar uogų Aukštaitijos miškuose paiešką, klausytis paukščių pokalbių Ventės rage, paklysti Kauno modernizmo istoriją menančiose gatvėse.

Peržiūrėti pristatomąjį klipą galite čia.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

10 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist