Lietuvą turistai mato kaip Europos šalį, siūlančią personalizuotą patirtį, išskirtinės kokybės paslaugas ir autentiką. Tą pastebi sostinėje įsikūręs viešbutis „Pacai“, šią vasarą sulaukęs perpus didesnio turistų srauto nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Viešbučio vadovės Rūtos Pulkauninkaitės-Macikės teigimu, daugėja ne tik užsienio turistų, bet ir plečiasi jų geografija bei interesų laukas.

„Jaučiame sparčiai augantį susidomėjimą mūsų šalimi, o pasiekti rezultatai viršijo lūkesčius, – teigia R.Pulkauninkaitė-Macikė. – Palyginus šios ir praėjusios vasaros duomenis, viešbučio pajamos augo net 75 proc. Šį birželį svečių skaičius buvo dvigubai didesnis nei pernai birželį. Vien per šią vasarą viešbutis sulaukė daugiau nei 10 000 svečių iš 64 šalių. Padaugėjo verslo grupių užsakymų, svečiai pamėgo aukštesnės kategorijos kambarius. Šaltuoju sezonu taip pat tikimės didėjančio turistų srauto ir to sieksime plėsdami bei gerindami paslaugų spektrą.“

Keičiasi turistų paveikslas

Didėja ne tik turistų srautai, bet ir plečiasi jų geografija. „Per mažiau nei pusantrų veiklos metų jau sulaukėme apie 40 000 svečių iš daugiau nei 150-ies šalių, – sako R. Pulkauninkaitė-Macikė. – Čia dažnai lankosi kūrybinės industrijos atstovai, taip pat verslo grupės. Daugiausia svečių atvysta iš JAV, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės, daugėja turistų iš Prancūzijos, Izraelio, o vasarą – ir iš Azijos šalių.“

Viešbučio vadovės pastebėjimais, daugėja turistų, Lietuvoje ieškančių autentikos, norinčių patirti aukščiausios kokybės aptarnavimą, paskanauti gurmaniško maisto, išbandyti įvairias paslaugas. Tai būdinga tiek tūkstantmečio kartai, tiek ir aukščiausio rango pareigūnams. „Vis daugiau svečių ieško autentiškų patirčių, būdingų mūsų kraštui: populiarėja SPA procedūros, kuriose naudojami vietiniai produktai, tarkime, šveitiklis su pajūrio smėliu, procedūros su gintaru. Svečiai pageidauja saunoje išmėginti vantas ir t. t.“, – sako R. Pulkauninkaitė-Macikė.

Jos teigimu, pamažu išsitrina ribos tarp darbo ir laisvalaikio: „Net ir darbo reikalais į Vilnių atvykę svečiai pageidauja kelionės metu gauti daugiau nei tik apgyvendinimą. Užbaigę verslo reikalus, jie keletui dienų pasilieka patyrinėti miesto.“

Sėkmę lemia veiksnių visuma

„Pasiekti gerų rezultatų šio sektoriaus viešbučiams padeda produkto savitumas, aptarnavimo kultūra ir gerinimas, įsiklausymas į kliento poreikius, patirties plėtimas“, – teigia R. Pulkauninkaitė-Macikė.

Turistus pritraukti padeda ir didelė sklaida bei tarptautiniai apdovanojimai. 2018-ųjų gegužę duris atvėręs viešbutis jau spėjo pelnyti įvairių apdovanojimų: tarptautiniuose svetingumo apdovanojimuose gavo geriausio dizaino prizą, o turizmo „Oskarais“ vadinamuose „Adventur“ buvo pripažintas geriausiu apgyvendinimo paslaugų teikėju. Šiuo metu viešbutis nominuotas tarptautiniam „The Surface Travel Awards“ apdovanojimui Svetingumo – didžiųjų tarptautinių viešbučių kategorijoje, kur varžosi greta pasaulinio lygio viešbučių, tokių kaip San Paulo „Four Seasons“ ar Honkongo „Rosewood“, ir garsiausių architektų: „DeSalles Flint“, sukūrusių „Puro“ viešbučio Varšuvoje dizainą, ir Zahos Hadid, kuri suprojektavo Makao viešbutį „Morpheus“ ir į šiuos apdovanojimus jau yra pretendavusi su Heidaro Alijevo centru Baku ar Guangdžou operos rūmais. Šie prestižiniai apdovanojimai vertina dizainą per keliautojui sukurtą patirtį. Jų organizatorių pastebėjimais, geras dizainas gali sujaudinti kiekvieną kelionės akimirką, padaryti kelionę įsimintiną ir komfortabilią, ir rinkoje laimi tie, kurie į tai atsižvelgia.

„Pacai“ yra sulaukę ir tarptautinio susidomėjimo. Apie viešbutį skelbė „Forbes“, „Wallpaper“,„Vogue“, „The Telegraph“, MTV. „Tai pavyko pasiekti kartu su dideliu „Design Hotels“, kurio tinklui priklausome, komandos palaikymu. Suvokiame, kad žinomumas atveria kelius į platesnę rinką, todėl daug dirbome ir su garsiausiais socialinės medijos nuomonės formuotojais, tokiais kaip Korin Avraham is Izraelio, turinčia virš 100 tūkst. sekėjų“, – atskleidžia viešbučio vadovė.

Jos teigimu, aukščiausios klasės viešbučių sektorius, jų žinomumas tarptautiniu mastu prisideda prie Vilniaus bei visos Lietuvos garsinimo. Per mažas šalies žinomumas neretai įvardijamas kaip viena iš priežasčių, kodėl Lietuva neišnaudoja galimo potencialo turizmo srityje. „Sostinės viešbučiai svečiams gali tapti vartais į Vilniaus istorijos bei kultūros pažinimą. Per autentiką, dizainą, maistą, vietines paslaugas ir Senamiesčio grožį žmonės susipažįsta su Vilniumi“, – apibendrina R. Pulkauninkaitė-Macikė. 

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

5 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist