Transportas

Vilniaus metro siūloma pripažinti ypatingos svarbos projektu

41 parlamentaras iš įvairių frakcijų siūlo Seimui pripažinti Vilniaus metro projektą ypatingos valstybinės svarbos projektu. Be to, siūloma Vyriausybei pradėti projekto įgyvendinimą.

Seimas 2018 metų rudenį priėmė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą ir sudarė sąlygas privatiems investuotojams imtis metro statybų. 

Įstatymas numato, kad projektus įgyvendintų savivaldybės, jos galėtų siekti pripažinti juos ypatingos valstybinės svarbos arba valstybei svarbiu ekonominiu projektu. Jos galėtų įsigyti iki 50 proc. metro bendrovės akcijų, o projektus įgyvendinant valstybės ir privataus kapitalo partnerystės arba koncesijos pagrindu.  

 

Metro statybų reglamentavimas įsigaliojo šių metų pradžioje.   

Metro rėmėjai sako, kad Vilniuje nusprendus tiesti metro, būtų atvertas kelias šimtų milijonų eurų vertės investicijoms, jis Vilnių išlaisvintų iš kamščių. 

Tačiau metro kritikai sako, kad statybos neatsipirks, metro bus brangus ir juo naudosis nedaug žmonių, be to statybos pakenks paveldui. Be to, jie pasisako už patogesnius ir pigesnius susisiekimo būdus, pavyzdžiui, elektrinį transportą.

 

Autorė Sniegė Balčiūnaitė

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
45 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
25 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vilnietis
Vilnietis
1 metus

Reikia statyt ir kuo greičiau. Ir neklausyt visokių Pakalnių, žmonių be ambicijų, kliedinčių apie autobusus, kurie tik užkemša gatves, bei yra neefektyvus tolimesniem atsutam. Jeigu nieko niekas nedarys dėl viešojo transporto investicijų, Vln ir toliau liks tik automobiliam skirtas miestas.

Petras
Petras
1 metus

Pinigų švaistymas. Metroo statybos kaina – milžiniška, pasidomėkite 1 km kaina, vien infrastruktūros išlaikymas -didžiulis. Valstybė tai nuolat turės subsidijuoti. Pats metro skirtas pervežti didelius srautus iš vieno miesto pusės į kitą, iki galinio punkto keliaujama antžeminiu transportu. Iš kur Vilniuje bus tiek keleivių? Metro bus skirtas 1 – 2 val. per dieną? Kažkokia bukaprotystė.

ror
ror
1 metus

Matyt naujas Pakalnis ir KO prijektas. Tas senas komunistas nežino kaip dar sudarkyti miestą ir susikrauti daugiau pinigėlio.

ror
ror
1 metus

Sedėjo chebra ir galvojo kaip išplauti pinigus, ir pyst metro..dw. Valstybė be ateities.

Raccoon
Raccoon
1 metus

Kodėl žmonės vis dar propaguoja šią sovietinę šizą, kad kiekvienam miestui reikalingas yra metro? Kaip tai padės įveikti kamščius? Metro stimuliuos žmones persėsti iš asmeninių automobilių? Kas trukdo antžeminiam transportui tai daryt? Pradėkite nuo troleibusų kontaktinio tinklo atnaujinimo, kad jis taptų greitas ir patrauklus žmonėms.

...
...
1 metus
Atsakinėti į  Raccoon

Kamščiai iš esmės nėra problema. Problema yra alternatyvos sedėjimui kamščiuose nebuvimas.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button