Vilniaus gatvės

Vilniaus eismas: TOP 10 labiausiai užsikimšusių sankryžų

Už mėnesio baigsis vasara, o į Vilniaus gatves sugrįš spūstys. Skaičiuojama, jog rugsėjo mėnesį į gatves išvažiuoja apie 30 proc. daugiau automobilių, lyginant transporto judėjimą su vasarą fiksuojamais srautais.

Po atostogų į miestą grįžę studentai, dirbantieji ir kiti vairuotojai pirmosiomis rugsėjo savaitėmis adaptuojasi miesto aplinkoje, ieško patogiausių kelionių maršrutų. Visgi didžiausi srautai ir spūstys įprastai fiksuojami spalį, kai prastėja oro sąlygos, dėl to mažėja transporto greičiai bei gatvių tinklo pralaidumas. Taip pat tuo metu į miestą sugrįžta ir šiltajam laikui į užmiestį išsikėlę sostinės gyventojai, baigiasi atostogų sezonas.

Per paskutinius trejus metus sostinėje registruotų transporto priemonių padaugėjo 6 proc. Darbo dienomis Vilniuje važiuoja apie 340 tūkst. automobilių, iš kurių apie 130 tūkst. atvažiuoja iš priemiesčių.

 

Didžiausi srautai rytinio piko metu fiksuojami judant link miesto centro: Ukmergės, Geležinio Vilko, Kalvarijų, Kareivių, Žirnių, Liepkalnio, Oslo gatvėse, Pilaitės prospekte.

Vakarinio piko metu didžiausi srautai formuojasi centrinėje miesto dalyje: Geležinio Vilko (link Žalgirio g., iš centro), Kalvarijų (iš centro), Ozo, Kareivių (link Kalvarijų g,) gatvėse bei Konstitucijos pr. (link Edukologijos žiedo), taip pat Oslo, Žirnių, Liepkalnio gatvėse.

Kas yra grūstis?

Transporto grūsties apibrėžimas, remiantis mokslinė literatūra – tai eismo situacija, kai tam tikrą laiką (5 min. ir daugiau) visos transporto priemonės stovi vietoje, t. y. visiškai nejuda.

 

Vilniuje tokių situacijų beveik nebūna, todėl transporto grūstis nustatome, kai dėl apsunkintų eismo sąlygų sumažėja gatvės laidumas ir ženkliai nukrenta transporto priemonių važiavimo greitis, dėl ko ir susiformuoja transporto priemonių eilės.

Eismo valdymo skyriaus operatoriai per vaizdo stebėjimo kameras matydami susiformavusią transporto eilę, kuri neišsisklaido per tam tikra laiką dėl didelio transporto srauto, tokia situacija traktuoja kaip susiformavusią grūstį.

10 labiausiai užsikimšusių sankryžų

VietaBendras kamščių laikas, val.Kamščių kiekisLaikas per kamštį, min.
Ozo g. link Ozo – Kalvarijų – Kareivių g. sankryžos35711834117
Olandų g. link Olandų žiedo33341664120
Lukiškių g. link Lukiškių – Gynėjų g. sankryžos26421054150
G. Vilko g. link G. Vilko – Žalgirio g. sankryžos (iš centro)25581236124
G. Vilko g. link G. Vilko – Ukmergės g. sankryžos (į centrą)22691018134
Kalvarijų g. link Kalvarijų – Kareivių – Ozo g. sankryžos (į centrą)21191238103
Kareivių g. link Kareivių – Kalvarijų – Ozo g. sankryžos19301013114
J. Jasinskio g. link J. Jasinskio – V. Kudirkos – Pamėnkalnio g. sankryžos1821128585
Ukmergės g. link Ukmergės – G. Vilko g. sankryžos1565909103
Kalvarijų g. link Kalvarijų – Žalgirio g. sankryžos (iš centro)1465871101
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
13 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
5 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vytautas
Vytautas
8 mėnesius

Reikia sumažinti automobilių kiekį. Nežinau kaip, bet reikia. Kito kelio nėra.

Jonas
Jonas
8 mėnesius

Tai kad viskas yra daroma atvirksciai,jog padidetu grustis.Ziema buvo panaikinta rodykle sukti i desine is Ozo i Kalvariju g.,kuri iki siol neatstatyta,ten dirbtinai formuojasi kamstis,kurio anksciau nebudavo,kai dega raudona pestiesiems,dega ir auto,o kai dega zalia,tai reikia pralesti pesciusius.Reiktu praplatinti G.Vilko gatve bent viena juosta sukant i Zalgirio g. prie Tojotos centro,vienoje puseje padare rekonstrukcija,o kitoje pamirso ar proto pritruko.Vaziuojant i Trakus penktadieniais ypac Galves g. didziuliai kamsciai,pridare visokiu salu,susiaurino gatve,o uztektu tik perdazyti linijas,padaryti keturias juostas,vietoje triju,kaip kasdaise buvo ir t.t.Nemastoma visiskai Mokslininku ir Gel.vilko sankryzoje ir jokiu pakeitimu nera,neisivaisduoju kas bus kai prades statyti siaurini aplinkeli ir t.t.

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
8 mėnesius

Gera informacija, dėkui. Paprastai galvojama kaip spręsti pagrindines problemas. a) Ozo-Kareivių-Kalvarijų srautai reikalauja tunelio po kalvarijų gatve ir galbūt žiedo, griautinas visuomenės poreikiams triaukštis pastatas sankryžoje. b) Lukiškių -Gynėjų kamščio problemai buvo numatytas efektyvus, tačiau užblokuotas Kernavės tiltas, jį galima keisti tuneliu. c) Olandų g. problema beveik neišsprendžiama arba pareikalautų ypač didelių pinigų. Kažkiek galėtų pagelbėti numarintas Šilo gatvės projektas. Visa tai pinigai. Dabartinėje savivaldybėje dominuoja naivūs Vakarų Europos miestų gyvenimo kopijuotojai arba veidmainiai, leidžiantys muilo burbulus apie dviračius ir miestus be automobilių, siekdami pinigus nukreipti saviems, toli gražu ne daugumos miestelėnų poreikių sprendimo tikslams. Pinigų skirti gatvėms jie neketina.Straipsnyje… Skaityti daugiau

TomasS
TomasS
8 mėnesius
Atsakinėti į  Arvydas Norkūnas

Žiūrėk, išspręsiu viską paprasčiau: a) Ozo – Kareivių kryptis tampa prioritetinė, Kalvarijų gatvėje tranzitu leidžiama judėti tik viešajam transportui, automobilių tranzitas kraustosi į Geležinį Vilką, kur jam ir vieta. b) Taip pat – visas tranzitas per centrą kraustosi į Geležinį Vilką, pro Lukiškių aikštę juda tik vietinis transportas ir viešasis transportas c) Naikinamas žiedas, pagrindinė kryptis Olandų g. -> Žirmūnai. Kosciuškos gatvėje tik viešasis transportas, Antakalnio gatvėje naikinamas tranzitas ir nukreipiamas per Žirmūnų gatvę. Šitaip daugybė gatvių atlaisvinama nuo kamščių, kur greičiau galės judėti viešasis transportas, kuris dėl to taps patrauklesnis visiems ir žmonės persės į jį iš automobilių, beliks… Skaityti daugiau

Antakalnis
Antakalnis
8 mėnesius
Atsakinėti į  Arvydas Norkūnas

Dėl Šilo g. labai prastos mintys, nuo Antakalnio ten visur 1 juosta, ir taip vietiniai keikiasi.
Galėčiau, uždaryčiau – padarė iš sodų gyvenamuosius mikrorajonus, tada sprendžia – graudu.

Nereikia iš paprastų rajonų gatvių daryti nesamonių.
Magistralines tvarkyti, jų tėra iki 10 visame mieste.

Kas trukdo estakada padaryti Olandų – Žirmūnų?
Taip pat Konstitucijos – link Pilaitės?
Taip pat Kalvarijų – Kareivių?

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button