Vilniaus gatvės

Ukmergės g. įrengus guminius bortelius, registruojama žymiai mažiau pažeidėjų

Pernai spalio mėn. dalyje Ukmergės g. įrengti borteliai, kurie atskyrė A juostą nuo bendro automobilių srauto ir apribojo potencialių pažeidėjų patekimą į viešajam transportui skirtą juostą. Dar lapkritį SĮ ,,Susisiekimo paslaugos” stebėjo atkarpą, kurioje įrengti guminiai borteliai. Rezultatų analizė parodė, kad viešojo transporto greitis didėjo iki 30 proc., o pažeidėjų sumažėjo beveik dvigubai.

,,Ir toliau matome, kad viešasis transportas Ukmergės gatvėje juda greičiau. Patys pažeidėjų fiksuojame nedaug ir galime sakyti, jog vairuotojai pakankamai sąžiningai laikosi taisyklių. Ukmergės g. transporto vidutinis greitis padidėjo, o tai reiškia, jog vairuotojai mažiau rikiuojasi ir „nenardo” eismo juostomis”, – komentuoja Miglė Bielinytė, SĮ ,,Susisiekimo paslaugos” Komunikacijos vadovė.

Ukmergės gatvės A juosta gali važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir elektromobiliai bei taksi automobiliai. Šiuo metu kelių eismo taisyklių pažeidimus fiksuoja gatvėse sumontuoti greičio matuokliai bei didžiojoje dalyje troleibusų ir autobusų įrengti vaizdo registratoriai, vaizdo kameros. Policijos pareigūnai taip pat organizuoja reidus ir kontroliuoja važiavimą A juostomis.

 

,,Pažeidėjų kontrolei planuojama pasitelkti ir naujus greičio matuoklius, kurie padės dar efektyviau nustatyti viešojo transporto juostomis važiuojančius pažeidėjus, bus svarstomas ir bortelių įrengimas kitose atkarpose, A juostas atskiriant nuo bendro automobilių srauto”, – sako M. Bielinytė.

Tam, kad kelionės viešuoju transportu būtų patogesnės ir greitesnės, savivaldybė ruošiasi plėsti viešajam transportui skirtą juostų tinklą. Apie trijų gatvių rekonstrukciją, kur bus įrengtos naujos A juostos rašėme čia.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
15 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 
Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
6 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
kkk
kkk
9 mėnesius

Šios juostos nauda maždau 1-1.5h per parą, darbo dienomis, ryte. Kitu laiku autobuso greitis tikrai nepadidėjo 30%, nes ta juosta ir taip niekam nereikalinga būna.

Vilnietis
Vilnietis
9 mėnesius
Atsakinėti į  kkk

ok boomer

zzZzZzz
zzZzZzz
9 mėnesius

O kiek žliumbimo buvo prieš įrengiant juos, suprask Vilnius nuo mašinų nusprogs, nes gudručiai nebegalės A juosta važinėti. Dėja dėl tokių kenčia tie kurie turėjo tokią lengvatą, bet tokių mašinų važiuojančių A juosta gal tėra 1 iš 10. Būtų idomu pamatyti kaip pasikeitė gatvės pralaidumas po jų įrengimo, statyčiau už tai, kad net padidėjo, nes sumažėjo mėginančių įlįsti atgal vairuotojų.

vilni
vilni
9 mėnesius

‘įrengti guminiai borteliai’ ir geleziniai stulpeliai viduri 6 juostu kelio – geras budas sumazinti masinu ir vairuotuoju skaicius

vilni
vilni
9 mėnesius

pavojingas projektas, geleziniai stulpeliai vaziavimo juostos pradzioje, nakti nera papildomai apsviesti

vilnietis
vilnietis
9 mėnesius

faktas. nebesugeba ivaziuoti i juosta 🙂

Back to top button