Vilniaus gatvės

Teismas: viaduko ties posūkiu į Tarandę statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo

Viaduko ties posūkiu į Tarandę Vilniuje, magistralės Vilnius–Panevėžys pradžioje, statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo, nes konkurso organizatorė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) parengė neaiškų pirkimo sąlygų projektą. 

Vilniaus apygardos teismas rugsėjo 29 dieną iš dalies patenkino tiltų statybų bendrovės „Tilsta“ pretenzijas konkurso organizatorei ir įpareigojo LAKD nutraukti pirkimo procedūras. 

„Jau pradinėje pirkimo stadijoje yra akivaizdu, jog projektas nebeatitinka realios situacijos, dėl ko pirkimo vykdymo procese yra didelė tikimybė šalių ginčui kilti dėl darbų apimties, darbų priskyrimo papildomiems darbams ir apmokėjimo už tokius darbus. Atsižvelgus į tai, kad ginčas yra susijęs su viešuoju interesu, ieškinys tenkinamas iš dalies: atsakovas (LAKD – BNS) įpareigojamas nutraukti pirkimą“, – rašoma teismo nutartyje.

 

Konkursą teismui apskundusi „Tilsta“ teigė, jog dėl brėžinių neatitikimų techniniame darbo projekte tiekėjai negali įvertinti darbų kainos ir apimties.

Direkcija teismo dokumentuose aiškino, kad nei sprendime atmesti „Tilstos“ pretenziją, nei sutarties projekte nebuvo nurodyta, kad kainos padidėjimo rizika tenka bendrovei.

Nutartis per 14 dienų gali būti skundžiama Lietuvos apeliaciniam teismui (LAT).

 

Pagal rugsėjį priimtą LAT nutartį nuo rugpjūčio mėnesio pritaikius laikinąsias apsaugos priemones konkursas buvo sustabdytas. 

Kelių direkcija BNS yra patvirtinusi, kad neįvardijamos vertės konkursas iki rugpjūčio dar nebuvo pasibaigęs.  

Tunelinio viaduko bei kelio trečios eismo juostos statybos konkursą LAKD paskelbė 2020 metų pabaigoje.

 

Apie 5 tūkst. gyventojų vienijanti Tarandės bendruomenė jau anksčiau prašė valstybės institucijų ir Vilniaus miesto bei rajono savivaldybių skubiai spręsti jų susisiekimo problemą, kuri ypač paaštrėjo nutiesus vakarinį aplinkkelį. Vilniaus-Ukmergės kelio posūkyje į sparčiai augančią gyvenvietę susidaro didelės spūstys, čia didelė avarijų rizika.  

Abi savivaldybės bei LAKD dar 2019-aisiais pasirašė trišalę sutartį, pagal kurią numatyta iki 2024-ųjų įrengti dešinįjį posūkį su tuneliu po automagistrale ir gretima gatvele prie magistralės.

Autorius Remigijus Bielinskas

 
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
9 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
4 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Red wing
Red wing
11 dienas (-ų)

Labai laukiu nesulaukiu mero ir tarybos rinkimų, nes visai nieko nejuda…

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
13 dienas (-ų)

Viadukas reikalingas ne tik dėl to, kad Tarandės bendruomenė įtakinga. Tai itin svarbaus valstybinio ir europinio kelio taškas. Žadėjo, atrodo, šio reikalo imtis dar ir buvęs meras. Neabejoju, kad viadukas atsiras. Reikia tik vengti klaidos kokia buvo padaryta Liepkalnyje kur beveik neatsižvelgta į transporto, judančio Lydos link interesus. Dabartinis merijos kabinetas, kuriame į individualaus miesto transporto problematiką žvelgiama pro pirštus žinoma neamžinas ir reikia tikėtis, kad Vakarų aplinkkelio jungtis su būsimu Šiauriniu aplinkkeliu taip pat virs transporto mazgu. Atsižvelgiant į tai Tarandės viaduko statyba turi būti suderinta su galimybėmis darniai į visą čia esantį sankryžų kompleksą įjungti ir būsimus Šiaurinio… Skaityti daugiau

Nereikalingas
Nereikalingas
13 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Arvydas Norkūnas

Siaurinis aplinkelis (gatve) tokiais tempais atsiras 2070, minint jo atsiradimo planuose simtmeti (jei neklystu).

Bob
Bob
12 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Nereikalingas

Deja, greičiau galėtu tik Šiaurinis Dviračiu Takas

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button