Vilniaus gatvės

Specialiose dirbtuvėse ieškos galimybių sumažinti eismo spūstis Vilniuje

Penktadienį prasideda „Vilnius Tech Park“ ir Europos inovacijos ir technologijos instituto organizuojamos dirbtuvės „Climathon“.

Šiose dirbtuvėse bus ieškoma sprendimų dėl automobilių keliamos oro taršos ir spūsčių mažinimo Vilniuje, galimybių Kaunui tapti pirmuoju Lietuvos miestu be plastiko bei priemonių Lietuvai skatinti atsinaujinančios energijos šaltinių panaudojimą miestuose.

„Climathon“ yra vienas didžiausių pasaulinio klimato inovacijų judėjimų visame pasaulyje, prie kurio jungiasi ir Vilnius. 24 valandas truksiantis renginys kviečia gyventojus diskutuoti apie iššūkius, su kuriais susiduria jų miestai, ir siūlyti idėjas, kaip spręsti klimato kaitos, užterštumo, atsinaujinančios energijos šaltinių panaudojimo problemas.

 

Renginys vyks penktadienį ir šeštadienį „Vilniaus Tech Parke“.

Kaip Eltai kiek anksčiau teigė „Susisiekimo paslaugų“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksejus Apanovičius, remiantis Lietuvos statistikos departamento duomenimis, transporto priemonių skaičius Vilniuje kasmet auga, o tai yra viena pagrindinių spūsčių susidarymo priežasčių.

Per paskutinius trejus metus sostinėje registruotų transporto priemonių padaugėjo 6 proc., iki 300 875. Remiantis 2017 m. eismo srautų duomenimis, darbo dienomis Vilniuje važiuoja apie 340 tūkst. automobilių, iš kurių apie 130 tūkst. atvažiuoja iš priemiesčių.

 

Spūstys formuojasi ir vairuotojams blokuojant sankryžas, blaškantis tarp eismo juostų ar užsiimant pašaliniais veiksmais, pavyzdžiui, naudojantis mobiliaisiais telefonais. Koncentracijos trūkumas dažnai lemia eismo įvykius, kurie trikdo sklandų judėjimą miesto gatvėse.

Rūta Grigolytė (ELTA)

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button