O kada seni takai bus pradėti prižiūrėti? Kiek dar metų praeis, kol pasigailėsit ir bortus nuleisit esamose magistralėse? Ateities/Didlaukio, Laisvės/Pilaitės ir panašūs absurdai metų metais akis bado, tvarkaumiestą galybę kartų pranešta – jokios reakcijos.
O kada dviratininkai ir pareigų turės? ne tik takus? kada dviratininkai nelakstys tarp automobilių vaizduodami profesionalus. Vieną tokį debilą jau esu nutrenkęs, o tada pasirodė, kad dar ir išgėręs.
Lygini obuolius su apelsinais. Dviratininkas tai tik pats sau gali pasidaryt zalos, maksimum sparna kokiai masinai ilenks, o su automobiliu gali uzmusti/suzaloti kruva zmoniu
Nutiesta 20km nauju dviračių taku ir virs 50 km. nauju keliu mašinoms ir jokių rimtų planų VT. Turėtų būti bent jau atvirkščiai. Matosi savivaldybes ‘darnūs prioritetai’. Net neturtingiausioje ES šalyje Bulgarijoje (Sofijoje) statomi pusės milijardo vertės VT projektai (nekalbant jau apie visas likusias šalis) kai Vilniuje viskas toliau eina pasroviui, toliau viskas asfaltuojama. Bet aišku 20km geriau nei nieko.
Visiskai sutinku. Panasu, kad tokiem reikalam nera kompetenciju savivaldybeje. Plius yra Pakalnis, kuris vejus apie VT sneka, tai niekas deja ir nejuda.
Tikrai taip, kol ten Pakalnis sėdės, tol nieko gero su VT nebus. Jie vis dar kalbą apie tai, kad bandys būti vieninteliu panašaus dydžio miestu ES, kurio VT stuburas yra autobusai, bei kaip jie susodins žmonės iš automobilių į autobusus (ko dar nepavyko niekam) 😀 Aišku tai tėra pasiteisinimai statyti daugiau kelių, nes autobusų/troleibusų parkui vis tiek ‘per mažai pinigų’ – Stalino laikų Škodos važinėja po miestą lyg niekur nieko dėl tos priežasties, o keliams vien šiais metais 90 milijonų skirta šiaurinei gatvei, 34 milijonų Liepkalnio sankryžai, Paribio gatvei dar ten panašiai ir tt. Vien už šiuos projektus jau būtų galima galvoti apie gerą Light Rail liniją tarp centro ir Perkūnkiemio. Gaila populiacija mūsų per daug abejinga, kad matytų kokia tragikomedija yra Vilniaus savivaldybė.
Dar mamytes su vezimeliais, seimynos su paspirtukais (ne elektriniais), o vaikai kaip smelio dezej su tuo paspirtuku, kur noriu ten vaziuoju.. ir dar aiskina kad turiu pats vaziuot tais tratuarais, nors zenklas rodo kad tai grinai dviraciu takas. Tai jau laikas per tv ir pan aiskint zmonem pagaliau, nes bus daug nervu.
Kada kada KADA! Niekas per kelis metus nera padaroma, kiek cia gali verkt apie ta pati, ateis laikas ir bus tie dviraciu takai visam Vilniuje, ta pati Kopenhaga ar Amsterdamas tikrai ne per metus, o per desimtmecius tuos dviraciu takus pasidarė..
O kada seni takai bus pradėti prižiūrėti? Kiek dar metų praeis, kol pasigailėsit ir bortus nuleisit esamose magistralėse? Ateities/Didlaukio, Laisvės/Pilaitės ir panašūs absurdai metų metais akis bado, tvarkaumiestą galybę kartų pranešta – jokios reakcijos.
Stanevičiaus gatve .
Sujungti Ozo gatvėje esanti nauja taka i Akropoli pusė su senu takų, per laiptus priversti šokinėti per bordiurus !!!
O kada dviratininkai ir pareigų turės? ne tik takus? kada dviratininkai nelakstys tarp automobilių vaizduodami profesionalus. Vieną tokį debilą jau esu nutrenkęs, o tada pasirodė, kad dar ir išgėręs.
kokie blogi bebūtų tie dviratininkai, vis tiek pralaimi “geriems BMW vairuotojams” rezultatu maždaug 7:112 ….
Lygini obuolius su apelsinais. Dviratininkas tai tik pats sau gali pasidaryt zalos, maksimum sparna kokiai masinai ilenks, o su automobiliu gali uzmusti/suzaloti kruva zmoniu
Nutiesta 20km nauju dviračių taku ir virs 50 km. nauju keliu mašinoms ir jokių rimtų planų VT. Turėtų būti bent jau atvirkščiai. Matosi savivaldybes ‘darnūs prioritetai’. Net neturtingiausioje ES šalyje Bulgarijoje (Sofijoje) statomi pusės milijardo vertės VT projektai (nekalbant jau apie visas likusias šalis) kai Vilniuje viskas toliau eina pasroviui, toliau viskas asfaltuojama. Bet aišku 20km geriau nei nieko.
Visiskai sutinku. Panasu, kad tokiem reikalam nera kompetenciju savivaldybeje. Plius yra Pakalnis, kuris vejus apie VT sneka, tai niekas deja ir nejuda.
Tikrai taip, kol ten Pakalnis sėdės, tol nieko gero su VT nebus. Jie vis dar kalbą apie tai, kad bandys būti vieninteliu panašaus dydžio miestu ES, kurio VT stuburas yra autobusai, bei kaip jie susodins žmonės iš automobilių į autobusus (ko dar nepavyko niekam) 😀 Aišku tai tėra pasiteisinimai statyti daugiau kelių, nes autobusų/troleibusų parkui vis tiek ‘per mažai pinigų’ – Stalino laikų Škodos važinėja po miestą lyg niekur nieko dėl tos priežasties, o keliams vien šiais metais 90 milijonų skirta šiaurinei gatvei, 34 milijonų Liepkalnio sankryžai, Paribio gatvei dar ten panašiai ir tt. Vien už šiuos projektus jau būtų galima galvoti apie gerą Light Rail liniją tarp centro ir Perkūnkiemio. Gaila populiacija mūsų per daug abejinga, kad matytų kokia tragikomedija yra Vilniaus savivaldybė.
kodel nera zenklu,draudzianciu dviraciu takais vedzioti schunis..ypacch ilgais pavadelias (net per 3m.).Pavadeliai tamsus, vakarais ju nesimato,vaziuojant greiciau( 20km/h )sudaro pavoju dviratininkams,nes nespeji sustabdyt..:(o pestieji i pastabas nereaguoja,kyla konfliktai:(
Dar mamytes su vezimeliais, seimynos su paspirtukais (ne elektriniais), o vaikai kaip smelio dezej su tuo paspirtuku, kur noriu ten vaziuoju.. ir dar aiskina kad turiu pats vaziuot tais tratuarais, nors zenklas rodo kad tai grinai dviraciu takas. Tai jau laikas per tv ir pan aiskint zmonem pagaliau, nes bus daug nervu.
Kada bus nutiestas takas į Trakus? Kada bus nutiesti takai link Grikiškių Neries ir Vokės paupiais? Naujininkai – Žemieji(Aukštieji) Paneriai?
Teisingai. Aš ypač laukiu normalaus dviračių tako į Žemuosius Panerius, nes šaligatvis šalia Savanorių prospekto yra nesąmonė 🙁
Kada kada KADA! Niekas per kelis metus nera padaroma, kiek cia gali verkt apie ta pati, ateis laikas ir bus tie dviraciu takai visam Vilniuje, ta pati Kopenhaga ar Amsterdamas tikrai ne per metus, o per desimtmecius tuos dviraciu takus pasidarė..
moterie, kai pinigu bus